Gå til innhold

Snart kommer den høye renta!

Anbefalte innlegg

Gjest iklas
Skrevet

Ja nå kan mange se frem til dårlig økonomi. Bare husk at dere som har stemt på den rødgrønne regjering har skyld i dette så ikke klag.

Bare sørg for å spare i tide!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er da ikke rødgrønn sin feil.

Men selvfølgelig, terrorismen i verden har vel også regjeringen vår skylden for.

De som mener det håper jeg har masse gjeld, og attpåtil håper jeg att renta går ENDA høyere.

Gjest crösus
Skrevet

Men selvfølgelig, terrorismen i verden har vel også regjeringen vår skylden for.

De som mener det håper jeg har masse gjeld, og attpåtil håper jeg att renta går ENDA høyere.

Jeg har ingenting i mot at renta øker. Hvis den går fra nåværende 2,65 % på høyrentekonto til 9 %, så vil jeg få 45.000,- i renteinntekter pr år, i stedet for 13.000,- som jeg får pr år i dag.

Gjest fridalida
Skrevet

"Han mener de økte råvareprisene vil føre til prisstigning internasjonalt, og drive renta i været."

Hvordan kan du skylde dette på den rødgrønne regjeringen?

Det burde vært kurs for folk som deg før dere fikk lov til å stemme. Maken til desinformasjon og ubegrunnete anklager.

Og jeg stemte altså Venstre.

Gjest iklas
Skrevet

"Han mener de økte råvareprisene vil føre til prisstigning internasjonalt, og drive renta i været."

Hvordan kan du skylde dette på den rødgrønne regjeringen?

Det burde vært kurs for folk som deg før dere fikk lov til å stemme. Maken til desinformasjon og ubegrunnete anklager.

Og jeg stemte altså Venstre.

http://www.dagbladet.no/dinside/2005/11/02/448206.html

Man kan ikke bare skylde på økte råvarepriser. Dessuten har regjeringen et ansvar for å påvirke om vi skal økte priser eller ikke. Solheim vil nok sikkert gjerne betale mye for banana.

Gjest iklas
Skrevet

Hvorfor blander du terrorismen inn i dette? Det er da en kjent sak at renta ville øke med denne regjeringa.

Gjest fridalida
Skrevet

http://www.dagbladet.no/dinside/2005/11/02/448206.html

Man kan ikke bare skylde på økte råvarepriser. Dessuten har regjeringen et ansvar for å påvirke om vi skal økte priser eller ikke. Solheim vil nok sikkert gjerne betale mye for banana.

Ja, regjeringen har ansvar for at de holder seg til handlingsregelen. Og det gjør det, i like stor grad som tidligere regjeringer. Tom Kristin Halvorsen snakker om "ansvarlig politikk" nå.

Det eneste partiet på Stortinget som i klartekst vil bryte handlingsregelen, er jo FrP. Lengre fra de rødgrønne kan man vel ikke komme i norsk politikk.

Skrevet

Hvorfor blander du terrorismen inn i dette? Det er da en kjent sak at renta ville øke med denne regjeringa.

Øhhh, nei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...