pjusken Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Hei, vi (2 voksne) ønsker å finne på noe ekstra koselig i helgen. Her hjemme er det meldt regn. Køben og Kiel med båt er utsolgt, og alle flybilletter blir for dyre... Noen andre stalltips på hva vi kan gjøre? Gjerne reise bort.... 0 Siter
Gjest Hellbillies-fan Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 På Høvleriet i Gransherad (v/Notodden) på Hellbillies 0 Siter
Prozak Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 På Høvleriet i Gransherad (v/Notodden) på Hellbillies Jaggu. Det kommer mye patetisk musikk frem i diverse forslag og diskusjoner her, men hellbillies er vel det mest patetsiske som har blitt foreslått i noen sammenheng på ganske lenge...:-) ".............................................." 0 Siter
Gjest Hellbillies-fan Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Jaggu. Det kommer mye patetisk musikk frem i diverse forslag og diskusjoner her, men hellbillies er vel det mest patetsiske som har blitt foreslått i noen sammenheng på ganske lenge...:-) ".............................................." Smak og behag kalles det vel ? Jeg drar nå samma faen jeg. 0 Siter
Prozak Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Smak og behag kalles det vel ? Jeg drar nå samma faen jeg. Smak og behag? Nei - du har riktig smak, og så har du feil smak. Enkelt og greit. (PS: Humor/spøk/tull) ".............................................." 0 Siter
Gjest Hellbillies-fan Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Smak og behag? Nei - du har riktig smak, og så har du feil smak. Enkelt og greit. (PS: Humor/spøk/tull) ".............................................." vi får det helt sikkert kjempemorsomt. Hadde bare været vært bedre, sol og regn omhverandre ..... da blir de nok spillenes inne på Høvleriet, og der er det egentlig helt pyton når det blir stinn brakke. Pleier være over 1000 betalende der, så aleine blir jeg nok ikke God lørdagskveld til deg også , du skal kanskje sitte i sofaen å følge med på MGP ? 0 Siter
Prozak Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 vi får det helt sikkert kjempemorsomt. Hadde bare været vært bedre, sol og regn omhverandre ..... da blir de nok spillenes inne på Høvleriet, og der er det egentlig helt pyton når det blir stinn brakke. Pleier være over 1000 betalende der, så aleine blir jeg nok ikke God lørdagskveld til deg også , du skal kanskje sitte i sofaen å følge med på MGP ? "du skal kanskje sitte i sofaen å følge med på MGP ?" *LOL* Ja, det kan du tro :-) "........................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.