Gjest gremmes Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 ......men nå synes jeg Jostein Pedersen dmmer seg mer og mer ut. Er flau på hans vegne. http://www.side2.no/tvguide/article639417.ece 0 Siter
collins Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Han framstår mer og mer som en stor drittsekk. 0 Siter
morsan Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Ikke første gangen den fyren tråkker i baret mht kjente folks utseende og (påståtte) kosmetiske inngrep! http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/12/06/416763.html 0 Siter
Klara Q Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Sikkert bare midtlivskrise og PR-kåthet. Det er litt sånn Otto Jespersen-wannabe-aktig. Triste greier . 0 Siter
Gyda Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Han kunne godt ha jekka seg ned litt. Det er i alle fall en ting som er sikkert: Nå kommer i alle fall ikke svenskene til å gi oss poeng. Regner med at svensk presse slår opp disse sakene for alt de er verdt. (I kveld er det vel forresten semifinale. Jeg regner med at Carola går videre derfra.) 0 Siter
Gjest grand prix Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Sikkert bare midtlivskrise og PR-kåthet. Det er litt sånn Otto Jespersen-wannabe-aktig. Triste greier . signerer den, kanhende han også tar hevn over carolas homofobi, han er jo homo selv 0 Siter
Klara Q Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 signerer den, kanhende han også tar hevn over carolas homofobi, han er jo homo selv Er han? 0 Siter
petter smart Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 signerer den, kanhende han også tar hevn over carolas homofobi, han er jo homo selv Tull og tøys. Mannen er gift og har to barn. 0 Siter
Gjest grand prix Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Tull og tøys. Mannen er gift og har to barn. det kan hende du har rett, men jeg trodde han var homo. 0 Siter
Gjest gidder ikke se MGP med JP Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Jeg liker ingen av dem. Synes JP som regel kommer med så mange tullete kommentarer under selve showet også, så jeg gidder ikke se på. I fjor så jeg MGP på BBC, og det var godt å slippe JPs stemme. 0 Siter
Gjest sirikat Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Side2 skrev for noen dager siden at Jostein hadde sagt at Carola brukte BUTIONOX i ansiktet. Hehehe...de oppdaget uheldigvis feilen etterhvert. 0 Siter
Gyda Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Tull og tøys. Mannen er gift og har to barn. Tull og tøys. Mannen _var_ gift og har to barn. Før det var han åpen homofil (må vel ha hatt et snev av bifilitet i seg som han ikke visste om før han traff denne engelske dama). Han ga jo til og med ut en bok om det skikkelige macho-homsemiljøet (sett fra innsida) for 10-15 år siden. 0 Siter
Klara Q Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Side2 skrev for noen dager siden at Jostein hadde sagt at Carola brukte BUTIONOX i ansiktet. Hehehe...de oppdaget uheldigvis feilen etterhvert. *lol* 0 Siter
Prozak Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Ja, det er fjollete. Men fyren er jo en idiot, da. Men likevel er det litt kult at noen rakker offentlig ned på svenskene i forbindelse med deres helt fantastisk patetiske forhold til GP (de har et samlet, alvolig og seriøst syn på tullet) :-) "............................................." 0 Siter
flisa Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Han har jo alltid vært en slem dust - på linje med Otto Jespersen 0 Siter
tonie Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Jeg liker JP veldig godt, men akkurat her synes jeg han har gått litt for langt. Jeg misliker dama intenst, men selv jeg synes det begynner å bli drøyt nå.Det virker som han har gjort det til sin livsoppgave å jekke henne ned ganske mange hakk. Jaja, det er god underholdning åkkesom:-) 0 Siter
tonie Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 det kan hende du har rett, men jeg trodde han var homo. Ikke så rart, kanskje. Han er mann, han elsker Grand Prix og er sykelig opptatt av kjoler og stæsjet som hører med. Han er rappkjefta og ganske ondskapsfull til tider. Dessuten har han en svært outrert talemåte. Gestikulerer han ikke litt mer enn mannfolk flest også...? Han er. Klart han er. De ungene er bare for å villede. ;-) 0 Siter
tonie Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Han kunne godt ha jekka seg ned litt. Det er i alle fall en ting som er sikkert: Nå kommer i alle fall ikke svenskene til å gi oss poeng. Regner med at svensk presse slår opp disse sakene for alt de er verdt. (I kveld er det vel forresten semifinale. Jeg regner med at Carola går videre derfra.) Selvsagt gjør hun det. Den dama har en sånn viljestyrke at ingenting kan stoppe henne. Det skal hun jammen meg ha, selv om jeg synes hun har et ekkelt vesen. Skulle ikke forundre meg om hun vinner hele greia. Æsj. ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.