Gå til innhold

FU: Gjelder de som ser BB

Anbefalte innlegg

Gjest 9ijpo
Skrevet

Hvem hadde du stemt på om du hadde giddet å stemme?

Jeg synes Danne godt kan vinne.

Håper at Jessicka og Rickard reiser torsdag og lørdag.

Videoannonse
Annonse
Gjest sandex
Skrevet

Før ville jeg gjerne at Jessica skulle vinne.. Men nå tror jeg at jeg satser på:

1.Richard

2.Danne

3.Linn

Ingen andre får vinne:) hehe

Har fulgt med nå noen dager, selv om jeg sa jeg IKKE skulle bli avhengig... :(

Gjest To dustehoder
Skrevet

Så lenge ikke linn eller anna vinner så er det vel det samme.

Skrevet

Jeg synes at Jessica fortjener å vinne fordi hun er den som har skapt mest tv-underholdning, ikke fordi jeg liker henne som person. Da liker jeg bedre Danne. Så det hadde ikke gjort noe om han vant heller.

Gjest Jessicaiburet
Skrevet

Jo, som "gammel gris", så har jeg sett litt på dette de 2-3 siste gangene. Sammenligner litt med den aller første BB som gikk for noen år siden.

Nå er det jo om å gjøre å spasere naken hele tiden, og hun ene svenske jenta har jammen hatt sex med 5 forskjellige menn ?!

Hvem som vinner ; I could'nt care less *S*

Gjest fregnefjes
Skrevet

Lurer på hven som blir sendt hjem i dag.

Gjest fregnefjes
Skrevet

Lurer på hven som blir sendt hjem i dag.

Det ble Anna.Hadde håpet på Linn

Gjest sgsag
Skrevet

Jo, som "gammel gris", så har jeg sett litt på dette de 2-3 siste gangene. Sammenligner litt med den aller første BB som gikk for noen år siden.

Nå er det jo om å gjøre å spasere naken hele tiden, og hun ene svenske jenta har jammen hatt sex med 5 forskjellige menn ?!

Ja, det er rart å sammenligne med den første BB....Husker det var mye oppstuss over at dynene leet på seg. Nå sprader de rundt nakne og snakker sex heeeele tiden. Og flere har seg med opptil flere...Sier vel noe om grenser som flyttes....

Men greit at de har satt aldersgrense på dette da...Så kan fornuftige foreldre bruke dette som argument for sine håpefulle.

Lurer på hvor gamle de yngste tilskuerne er til dette programmet...Uansett...så får de vel resyme av andre som har sett-...

Gjest tv-tittern
Skrevet

Men når slutter BB, da? Er det søndagen, tro?

mandagen er finalen

Anna gikk ut ikveld, så går det ut en til på lørdagen

Skrevet

Jeg kan ikke fatte at Linn er der enda - maken til sur, analyserende og baktalende kjerring skal en lete lenge etter!

Gjest Settlers
Skrevet

Jeg håper Jessica er den som ryker neste gang. Hun har jo tatt helt av. Det er egentlig synd på henne, hun mangler jo fullstendig respekt og grenser for seg selv.

Synes, som Flisa, at det er rart at Linn fortsatt er der. De gangene jeg har sett på, så har hun ikke gjort stort annet enn å baksnakke de andre, eller lage intriger.

Richard er ganske morsom, men gurimalla for en gris. Sitter i boxershorts og bar overkropp, klør seg her og der - og forsyner seg av frokostbordet.. Usj..

Men hvem som bør vinne av de som er igjen? Ikke vet jeg... Anton kanskje. Eller Danne.

Gjest Jessicaiburet
Skrevet

Ja, det er rart å sammenligne med den første BB....Husker det var mye oppstuss over at dynene leet på seg. Nå sprader de rundt nakne og snakker sex heeeele tiden. Og flere har seg med opptil flere...Sier vel noe om grenser som flyttes....

Men greit at de har satt aldersgrense på dette da...Så kan fornuftige foreldre bruke dette som argument for sine håpefulle.

Lurer på hvor gamle de yngste tilskuerne er til dette programmet...Uansett...så får de vel resyme av andre som har sett-...

Anna som gikk ut idag....Husker dere Emil i Lønneberget ; der var en hushjelp som ikke var altfor "oppvakt" ; Det bare MÅ være Anna :-)

Sitter å ser på nå, og Linn har jo lyst på "hushjelpen" *lol*

Skrevet

Før ville jeg gjerne at Jessica skulle vinne.. Men nå tror jeg at jeg satser på:

1.Richard

2.Danne

3.Linn

Ingen andre får vinne:) hehe

Har fulgt med nå noen dager, selv om jeg sa jeg IKKE skulle bli avhengig... :(

Samme hvem som vinner for meg, men Richard eller Jessica må ikke vinne.

Gjest pekka
Skrevet

Danne må få millionen synes jeg. En utrolig sterk person som aldri sier noe bak andres rygg. Han har også vist styrke psykiskt ved å være i sonen. Også så kjekk da ;)

Linn får dra lørdag, så blir resten i finalen....som de nå tror er om to uker :) hehe

Gjest sandex
Skrevet

Må du ikke overdrive:) Det er jo "bare" 3:)

Skrevet

Jeg håper Jessica er den som ryker neste gang. Hun har jo tatt helt av. Det er egentlig synd på henne, hun mangler jo fullstendig respekt og grenser for seg selv.

Synes, som Flisa, at det er rart at Linn fortsatt er der. De gangene jeg har sett på, så har hun ikke gjort stort annet enn å baksnakke de andre, eller lage intriger.

Richard er ganske morsom, men gurimalla for en gris. Sitter i boxershorts og bar overkropp, klør seg her og der - og forsyner seg av frokostbordet.. Usj..

Men hvem som bør vinne av de som er igjen? Ikke vet jeg... Anton kanskje. Eller Danne.

Ja, jeg liker i grunnen Anton - - Danne er jo bare taus -det er ikke noen prestasjon....

Skrevet

Jeg stemmer for Ragge :)

Enig med deg :o)

Han har i hvert fall personlighet. De andre er jo helt blåst.

Gjest dsoijh
Skrevet

Ja, jeg liker i grunnen Anton - - Danne er jo bare taus -det er ikke noen prestasjon....

Ja, Anton har meninger. Danne har tidligere virket mest sympatisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...