Gå til innhold

Hvem eier dol?

Anbefalte innlegg

Gjest Batseba
Skrevet

Skriver sjelden her, og er bare nysgjerrig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nederst på siden her står det:

"Tjenesten er eiet av Doktor Online AS"

og

"Doktor Online AS er et selskap i Hjemmet Mortensen-gruppen"

Men noe navn på person vet ikke jeg.

Skrevet

Nederst på siden her står det:

"Tjenesten er eiet av Doktor Online AS"

og

"Doktor Online AS er et selskap i Hjemmet Mortensen-gruppen"

Men noe navn på person vet ikke jeg.

daglig leder er Endre Madsbu i flg Brønnøsund, men det er jo ikke dermed sagt at han er medeier! :-)

Tenker det holder med å si at eieren er AS'et, for det er jo et selvstendig rettssubjekt.

http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=876762552

Skrevet

Det var i alle fall Dr. Christian Anker som opprettet Dol for ti år siden. Han solgte det for noen år tilbake, såvidt jeg skjønte... han ville vel nyte familielivet i stedet for å holde oss med selskap ;) Hehe...

Hadde vært artig å si hei til han igjen! :)

ikke fast nick
Skrevet

Det var i alle fall Dr. Christian Anker som opprettet Dol for ti år siden. Han solgte det for noen år tilbake, såvidt jeg skjønte... han ville vel nyte familielivet i stedet for å holde oss med selskap ;) Hehe...

Hadde vært artig å si hei til han igjen! :)

Det kan du gjøre her:

www.helsenett.no

fuji1365380447
Skrevet

Hjemmet Mortensen eier DOL, og Hjemmet Mortensen er 50% eid av Orkla (Via Orkla Media) og 50% eid av Egmot.

Dette vil nok forandre seg snart, fordi Orkla Media er lagt ut for salg.

http://www.hm-media.no

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...