MiLLa36 Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Noen som har vært på Almirida på Kreta med Langley? I så fall, anbefales det? 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Har reist med Langley (ikke til Kreta), og anbefaler dem som reiseselskap. Eneste jeg ikke var så glad for var at prisen var inklusiv middag. Noe av det jeg liker ved å reise utenlands er å snuse litt rundt på resturantene i området. Når de serverte 3-retters på hotellet, følte vi oss nesten forpliktet til å spise det (Hadde litt dårlig råd). Ikke var alle rettene gode, og ikke hadde de alternativ heller. Men ellers tror jeg både hotellene og personalet generelt har god standard, og mange aktivitetstilbud om man har lyst å gjøre noe ekstra ut av ferien. 0 Siter
MiLLa36 Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Skrevet 19. mai 2006 Har reist med Langley (ikke til Kreta), og anbefaler dem som reiseselskap. Eneste jeg ikke var så glad for var at prisen var inklusiv middag. Noe av det jeg liker ved å reise utenlands er å snuse litt rundt på resturantene i området. Når de serverte 3-retters på hotellet, følte vi oss nesten forpliktet til å spise det (Hadde litt dårlig råd). Ikke var alle rettene gode, og ikke hadde de alternativ heller. Men ellers tror jeg både hotellene og personalet generelt har god standard, og mange aktivitetstilbud om man har lyst å gjøre noe ekstra ut av ferien. Var dere på Korsika? Var der i fjor vi, var veldig fornøyd med maten, og aktivitetene:) Vi var også veldig fornøyd med personalet og standarden:) Derfor vi velger dem i år også. Håper det er like bra på Kreta. 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Var dere på Korsika? Var der i fjor vi, var veldig fornøyd med maten, og aktivitetene:) Vi var også veldig fornøyd med personalet og standarden:) Derfor vi velger dem i år også. Håper det er like bra på Kreta. Ja, vi var på Korsika Et hææærlig sted som vi gjerne drar tilbake til en gang vi får god råd.. Ikke akkurat billigste stedet man reiser til. Men omtrent hoppe-på-tur, da. Spennende å dra til et sted man ikke vet så mye om. Nøøøt dagene ved poolen/stranda. *smile* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.