Gjest ..de er farlige... Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Traff en gammel flamme i kveld og han er frelst av scientologene. Jeg er i sjokk, og vi hadde en heftig diskusjon. Jeg har meget dårlig erfaring fra noen år tilbake når de prøvde å hjernevaske meg. Han nevnte president Clinton som en scientolog og det overrasket meg. Jeg vet fra før at Tom Cruise og Liza Presley er navn som høres nevnt, men de er ikke elelr har vært verdensledere. Dette er en gruppe røvere, tølpere, banditter, idioter............argh... Jeg måtte bytte tlf. nr for å få fred for dem. Noen som har synspunkter her. 0 Siter
Gjest blue cucumber Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 http://www.scientology.org/ocanor.htm Vel du kan jo ta en personlighetest her. Bare sørg for å ikke oppgi riktig epostadresse eller navn. Jeg var visst en veldig het kandidat til å bli medlem skjønte jeg, etter å ha tatt personlighetstesten 0 Siter
Gjest ..de er farlige... Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 http://www.scientology.org/ocanor.htm Vel du kan jo ta en personlighetest her. Bare sørg for å ikke oppgi riktig epostadresse eller navn. Jeg var visst en veldig het kandidat til å bli medlem skjønte jeg, etter å ha tatt personlighetstesten Aldri i livet om jeg viser de idiotene interesse om så anonymt online. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 http://www.scientology.org/ocanor.htm Vel du kan jo ta en personlighetest her. Bare sørg for å ikke oppgi riktig epostadresse eller navn. Jeg var visst en veldig het kandidat til å bli medlem skjønte jeg, etter å ha tatt personlighetstesten "Jeg var visst en veldig het kandidat til å bli medlem skjønte jeg, etter å ha tatt personlighetstesten" Det er nok alle som tar testen.. Jeg har også tatt den, og det later til at jeg har store og alvorlige huller i min personlighet. Gosh, og jeg som trodde jeg hadde det helt fint! Scientologikirken står "heldigvis" parat til å hjelpe meg da.. 0 Siter
Gjest ..de er farlige... Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 http://www.scientology.org/ocanor.htm Vel du kan jo ta en personlighetest her. Bare sørg for å ikke oppgi riktig epostadresse eller navn. Jeg var visst en veldig het kandidat til å bli medlem skjønte jeg, etter å ha tatt personlighetstesten Jeg havnet i garnet deres for noen år siden, og alle har så store problemer ifølge dem at de må øyeblikkelig bruke enorme summer på kurs og bøker. Jeg lot meg lure, men snudde etter to ganger på kurs. Jeg fikk ikke fred hjemme før jeg flyttet og byttet tlf.nr. Bøkene kastet jeg i søpla og prøvde å glemme hvor mye jeg betalte. De er ikke seriøse og den kvasipsykologien er farlig rett og slett. 0 Siter
Kvinnen med utopiene Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Jeg havnet i garnet deres for noen år siden, og alle har så store problemer ifølge dem at de må øyeblikkelig bruke enorme summer på kurs og bøker. Jeg lot meg lure, men snudde etter to ganger på kurs. Jeg fikk ikke fred hjemme før jeg flyttet og byttet tlf.nr. Bøkene kastet jeg i søpla og prøvde å glemme hvor mye jeg betalte. De er ikke seriøse og den kvasipsykologien er farlig rett og slett. Hvis du ikke har glemt det, hvor store summer er det snakk om her? Jeg ble tatt opp på en sånn stresstest ting en gang og ble foreslått noen kurs. Dette var før det store oppstyret rundt dem begynte her i Norge. Da de ikke ville gi en sum med en gang ble jeg litt skeptisk. Og for ikke snakke om skeptisk til det store portrettet av Hubbard (?) de hadde på veggen. 0 Siter
Gjest ..de er farlige... Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Hvis du ikke har glemt det, hvor store summer er det snakk om her? Jeg ble tatt opp på en sånn stresstest ting en gang og ble foreslått noen kurs. Dette var før det store oppstyret rundt dem begynte her i Norge. Da de ikke ville gi en sum med en gang ble jeg litt skeptisk. Og for ikke snakke om skeptisk til det store portrettet av Hubbard (?) de hadde på veggen. Det nærmer seg tyve år siden og jeg var veldig ung. Nei jeg husker ikke tallet, men at det var betraktelig sum. Jeg betalte et kurs og noen bøker og det var rådyrt husker jeg, men de begynte å snakke om andre kurs allerede den første kvelden og det var ikke billig. Glorifiseringen av Hubbard var og er motbydelig. 0 Siter
Kvinnen med utopiene Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Det nærmer seg tyve år siden og jeg var veldig ung. Nei jeg husker ikke tallet, men at det var betraktelig sum. Jeg betalte et kurs og noen bøker og det var rådyrt husker jeg, men de begynte å snakke om andre kurs allerede den første kvelden og det var ikke billig. Glorifiseringen av Hubbard var og er motbydelig. Huff ja, jeg liker ikke sånn persondyrkelse. Fint å se op til noen, men når man nærmest har altre for dem blir det litt skummelt for min del. Jeg synes også det blir så dumt når sånne sekter og samfunn ødelegger for andre som aknskje faktisk er ute etter å hjelpe folk - og ikke profittere på dem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.