Gjest Batseba Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Snakket med en bekjent i kveld som skal ha barnetrygd siste gang i neste uke siden barnet hennes blir 18 år i juli. Jeg forstår ikke hvorfor hun ikke får for juli. 0 Siter
Åsemor Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Det er egentlig ikke noe å forstå, det er bare sånn det er. På trygdeetaten.no står det: "Barnetrygd kan gis fra måneden etter at barnet er født og fram til og med kalendermåneden før barnet fyller 18 år." 0 Siter
Gjest for stort barn Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Det er egentlig ikke noe å forstå, det er bare sånn det er. På trygdeetaten.no står det: "Barnetrygd kan gis fra måneden etter at barnet er født og fram til og med kalendermåneden før barnet fyller 18 år." Da er reglene endret siden i fjor, da jeg fikk barnetrygd for *til og med* den måneden tenåringen fylte 18. 0 Siter
Åsemor Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Da er reglene endret siden i fjor, da jeg fikk barnetrygd for *til og med* den måneden tenåringen fylte 18. Det kan godt hende. De har dratt inn en måned på kontantstøtta også såvidt jeg vet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.