Gå til innhold

Underlag til kontorstol med hjul

Anbefalte innlegg

Gjest prust

Det ble litt klumsete overskrift, men jeg vet ikke hva det heter...

Er på jakt etter en slags matte til å ha på golvet (oljebehandlet furugolv), under en kontorstol med hjul, for å beskytte golvet.

Vet dere hva jeg mener? Mannen min fant en ett sted, men jeg tror den kostet 600 kr!!! Det må da finnes noe rimeligere?

Vi har en sånn fra før, og den er i et gjennomsiktelig, litt stivt, plastmateriale. Husker ikke hvor vi kjøpte den.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/231096-underlag-til-kontorstol-med-hjul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Tror jeg kjøpte våre 2 på Jysk. Husker ikke prisen, men tror det var billigere enn IKEA. Du kan jo ringe Jysk og spørre?

Nettsidene er jo ikke noe å skryte av når det gjelder info om produkter. Ikke at service i butikkene er det heller, i alle fall ikke de to jysk-butikkene jeg har vært innom. Men noen ganger biter jeg i det sure eplet, nettopp fordi de har noen sånne ting som dette til en svært rimelig pris. :-)

Kvinnen med utopiene

Skal høre om noen i nærheten snart skal til IKEA.

Var artig å diskutere i går, men det ble jammen meg usakelig etterhvert!

Tror det er den lengste tråden jeg har vært opphav til :-)

Hehe, gratulerer med det!

Jo, den fikk dagen til å gå fortm men jeg må innrømme at sånt gjør meg fryktelig frustrert...

Gjest prust

Tror jeg kjøpte våre 2 på Jysk. Husker ikke prisen, men tror det var billigere enn IKEA. Du kan jo ringe Jysk og spørre?

Nettsidene er jo ikke noe å skryte av når det gjelder info om produkter. Ikke at service i butikkene er det heller, i alle fall ikke de to jysk-butikkene jeg har vært innom. Men noen ganger biter jeg i det sure eplet, nettopp fordi de har noen sånne ting som dette til en svært rimelig pris. :-)

Takk for tips! Jysk har vi her i Kristiansand :-)

Gjest Escola

Oljebehandlet furugulv er et svært sart gulv, og en kontorstol med hjul er helt uegnet på denne type underlag. Istedenfor å kjøpe en gulvbeskytter (som bare hjelper litt!) vil jeg heller anbefale deg å fjerne hjulene og erstatte de med knotter. Dette er noe de fleste (om ikke alle!) stolfabrikanter kan fremskaffe - selv på eldre stolmodeller. Disse knottene har en helt glatt overflate, og med ekstra møbelknotter under kan du være helt trygg på at ikke furugulvet ditt tar skade.

Oljebehandlet furugulv er et svært sart gulv, og en kontorstol med hjul er helt uegnet på denne type underlag. Istedenfor å kjøpe en gulvbeskytter (som bare hjelper litt!) vil jeg heller anbefale deg å fjerne hjulene og erstatte de med knotter. Dette er noe de fleste (om ikke alle!) stolfabrikanter kan fremskaffe - selv på eldre stolmodeller. Disse knottene har en helt glatt overflate, og med ekstra møbelknotter under kan du være helt trygg på at ikke furugulvet ditt tar skade.

Underlag bare beskytter litt?

Hvor har du det fra? Det underlaget jeg har (fra Binders) er av knallhardt plexiglass og jeg kunne kjørt med metallhjul på uten at gulvet hadde fått skade, Men de jeg så på IKEA var mye dårligere.

Her er det underlaget jeg kjøpte på Binders. Det er visst enda dyrere enn jeg husket, men det er stort og man kan få billigere dersom man ikke trenger et som er fullt så stort.

http://binders.no/web/ePortal/ctrl?action=showiteminfo&itemNo=154799&loc=subgroup

Annonse

Gjest prust

Her er det underlaget jeg kjøpte på Binders. Det er visst enda dyrere enn jeg husket, men det er stort og man kan få billigere dersom man ikke trenger et som er fullt så stort.

http://binders.no/web/ePortal/ctrl?action=showiteminfo&itemNo=154799&loc=subgroup

Vanvittig pris!!!! 1299!!!!!!

Nei det er ikke aktuelt, men takk for link.

Det er guttungen på 7 år som skal ha det, og han får klare seg med noe billigere!

Gjest Escola

Underlag bare beskytter litt?

Hvor har du det fra? Det underlaget jeg har (fra Binders) er av knallhardt plexiglass og jeg kunne kjørt med metallhjul på uten at gulvet hadde fått skade, Men de jeg så på IKEA var mye dårligere.

Det er godt mulig det fins gode gulvbeskyttere (IKEA innehar dog ikke disse!) - men de er forholdsvis dyre og etter min mening heller ikke spesielt estetisk vakre (hvorfor i all verden skal man dekke over et vakkert tregulv med en diger plastmatte når man faktisk ikke behøver!). Knotter er etter min oppfatning et _mye_ bedre og billigere alternativ. Kontorstoler med hjul er og blir en uting!

Vanvittig pris!!!! 1299!!!!!!

Nei det er ikke aktuelt, men takk for link.

Det er guttungen på 7 år som skal ha det, og han får klare seg med noe billigere!

Det er jo en til 600 kr der også:

http://binders.no/web/ePortal/ctrl?action=showiteminfo&itemNo=154701&loc=simplesearch

Ser ut til å være likt Simens, bare mindre størrelse.

Gjest heffalumpen

Det er godt mulig det fins gode gulvbeskyttere (IKEA innehar dog ikke disse!) - men de er forholdsvis dyre og etter min mening heller ikke spesielt estetisk vakre (hvorfor i all verden skal man dekke over et vakkert tregulv med en diger plastmatte når man faktisk ikke behøver!). Knotter er etter min oppfatning et _mye_ bedre og billigere alternativ. Kontorstoler med hjul er og blir en uting!

Vitsen med kontorstol er jo delvis at men kan rulle frem og tilbake etter behov, da..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...