Gå til innhold

Spennende, IDOL-finale ikveld.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

8

• Angelica :o)

5

• Klara Q

4

• Dorthe

3

Gjest sandex
Skrevet

Selvfølgelig må det bli Jonas :) Aleksander er jo dyktigst teknisk - men eier ikke sjarm:)

Gjest Settlers
Skrevet

Det blir spennende ja! Jonas har jeg likt fra første stund, men jeg synes Aleksander har kommet seg utrolig, i mine øyne. Forrige gang var Aleksander best.

Så får vi se da, hvem som er best i kveld. Gleder meg, jeg :-) Voksne kjerringa og hektet på Idol... ;-/

Gjest overrasket nå
Skrevet

Det blir spennende ja! Jonas har jeg likt fra første stund, men jeg synes Aleksander har kommet seg utrolig, i mine øyne. Forrige gang var Aleksander best.

Så får vi se da, hvem som er best i kveld. Gleder meg, jeg :-) Voksne kjerringa og hektet på Idol... ;-/

Er du dame? Har alltid trodd du var en grinebiter til mann jeg.

Skrevet

Ditto

Gjest Håpar på baby i 2007
Skrevet

Ditto

Eg håpar Alexander blir vinnaren av IDOL 2006

Gjest Settlers
Skrevet

Er du dame? Har alltid trodd du var en grinebiter til mann jeg.

Hvis det er meg du mener, så tok du altså feil :-) Ikke er jeg mye mann nei, og grinete er jeg bare innimellom :-D

Men har tenkt på det selv, kanskje jeg burde bli MrsSettlers ;-)

Gjest blomsterløk
Skrevet

Samme her. :)

Og jeg heier på Jonas.

Gjest Settlers
Skrevet

Hvis det er meg du mener, så tok du altså feil :-) Ikke er jeg mye mann nei, og grinete er jeg bare innimellom :-D

By the way; kan du ikke bare holde deg til nicket "rystet og sjokkert", lettest det ;-)

Gjest overrasket nå
Skrevet

Ja, vrange fru Settler

Skrevet

Selvfølgelig må det bli Jonas :) Aleksander er jo dyktigst teknisk - men eier ikke sjarm:)

Enig:)

Gjest Settlers
Skrevet

Ja, vrange fru Settler

Vrange fru Settlers, som ikke er enig med "rystet og sjokkert" - for det burde jo ALLE være ;-)

Gjest overrasket nå
Skrevet

Vrange fru Settlers, som ikke er enig med "rystet og sjokkert" - for det burde jo ALLE være ;-)

Ja, sikkert. ?

Skrevet

Heia Aleksander! Han er behageligst både for øret og øyet.

:)

Gjest gomle
Skrevet

Jeg gleder meg også!! Synes de er gode begge, men Aleksander blir litt anonym, eier ikke sjarm synes jeg. Men stemmemessige har han imponerende kontroll, og han imponerer. Jonas får jeg derimot gåsehud av, han har en nydelig, hes stemme som bare er digg!! Dessuten er han kjempesøt, sjarmerene og naturlig. Vinner Jonas kjøper jeg Idol-cden han gir ut :-)

Skrevet

Gleder meg kjempemye, og jeg heier så klart på Jonas!

laguna1365380434
Skrevet

Jeg skal også se, men vet ikke helt hvem jeg heier på..Jonas virker mest sympatisk og jeg liker stilen hans best... men aleksander er så kjekk :-o Og har vel kanskje egentlig den beste stemmen.

Gjest josteinp
Skrevet

Jeg skal også se, men vet ikke helt hvem jeg heier på..Jonas virker mest sympatisk og jeg liker stilen hans best... men aleksander er så kjekk :-o Og har vel kanskje egentlig den beste stemmen.

Aleksander har nok den beste stemmen, men kjekk ??? Han har sjarm som bokhylla Ivar (eller var det Billy?).

laguna1365380434
Skrevet

Aleksander har nok den beste stemmen, men kjekk ??? Han har sjarm som bokhylla Ivar (eller var det Billy?).

Tror Ikea har både Ivar & Billy? ;-)

Men, jo, kjekk. Jeg føler meg som en svinsk gammel dame som i det hele tatt synes sånt om 18 åringer, og særlig en sånn polert liten kristen-valp, men han er eye-candy altså. Det er han virkelig..;-P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...