Gjest sandex Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Selvfølgelig må det bli Jonas Aleksander er jo dyktigst teknisk - men eier ikke sjarm:) 0 Siter
Gjest Settlers Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Det blir spennende ja! Jonas har jeg likt fra første stund, men jeg synes Aleksander har kommet seg utrolig, i mine øyne. Forrige gang var Aleksander best. Så får vi se da, hvem som er best i kveld. Gleder meg, jeg :-) Voksne kjerringa og hektet på Idol... ;-/ 0 Siter
Gjest overrasket nå Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Det blir spennende ja! Jonas har jeg likt fra første stund, men jeg synes Aleksander har kommet seg utrolig, i mine øyne. Forrige gang var Aleksander best. Så får vi se da, hvem som er best i kveld. Gleder meg, jeg :-) Voksne kjerringa og hektet på Idol... ;-/ Er du dame? Har alltid trodd du var en grinebiter til mann jeg. 0 Siter
flisa Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Det blir spennende ja! Jonas har jeg likt fra første stund, men jeg synes Aleksander har kommet seg utrolig, i mine øyne. Forrige gang var Aleksander best. Så får vi se da, hvem som er best i kveld. Gleder meg, jeg :-) Voksne kjerringa og hektet på Idol... ;-/ Ditto 0 Siter
Gjest Håpar på baby i 2007 Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Ditto Eg håpar Alexander blir vinnaren av IDOL 2006 0 Siter
Gjest Settlers Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Er du dame? Har alltid trodd du var en grinebiter til mann jeg. Hvis det er meg du mener, så tok du altså feil :-) Ikke er jeg mye mann nei, og grinete er jeg bare innimellom :-D Men har tenkt på det selv, kanskje jeg burde bli MrsSettlers ;-) 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Det blir spennende ja! Jonas har jeg likt fra første stund, men jeg synes Aleksander har kommet seg utrolig, i mine øyne. Forrige gang var Aleksander best. Så får vi se da, hvem som er best i kveld. Gleder meg, jeg :-) Voksne kjerringa og hektet på Idol... ;-/ Samme her. Og jeg heier på Jonas. 0 Siter
Gjest Settlers Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Hvis det er meg du mener, så tok du altså feil :-) Ikke er jeg mye mann nei, og grinete er jeg bare innimellom :-D Men har tenkt på det selv, kanskje jeg burde bli MrsSettlers ;-) By the way; kan du ikke bare holde deg til nicket "rystet og sjokkert", lettest det ;-) 0 Siter
Gjest overrasket nå Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Hvis det er meg du mener, så tok du altså feil :-) Ikke er jeg mye mann nei, og grinete er jeg bare innimellom :-D Men har tenkt på det selv, kanskje jeg burde bli MrsSettlers ;-) Ja, vrange fru Settler 0 Siter
Dory Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Selvfølgelig må det bli Jonas Aleksander er jo dyktigst teknisk - men eier ikke sjarm:) Enig:) 0 Siter
Gjest Settlers Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Ja, vrange fru Settler Vrange fru Settlers, som ikke er enig med "rystet og sjokkert" - for det burde jo ALLE være ;-) 0 Siter
Gjest overrasket nå Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Vrange fru Settlers, som ikke er enig med "rystet og sjokkert" - for det burde jo ALLE være ;-) Ja, sikkert. ? 0 Siter
Klara Q Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Heia Aleksander! Han er behageligst både for øret og øyet. 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Jeg gleder meg også!! Synes de er gode begge, men Aleksander blir litt anonym, eier ikke sjarm synes jeg. Men stemmemessige har han imponerende kontroll, og han imponerer. Jonas får jeg derimot gåsehud av, han har en nydelig, hes stemme som bare er digg!! Dessuten er han kjempesøt, sjarmerene og naturlig. Vinner Jonas kjøper jeg Idol-cden han gir ut :-) 0 Siter
EllaJo Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Gleder meg kjempemye, og jeg heier så klart på Jonas! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Jeg skal også se, men vet ikke helt hvem jeg heier på..Jonas virker mest sympatisk og jeg liker stilen hans best... men aleksander er så kjekk :-o Og har vel kanskje egentlig den beste stemmen. 0 Siter
Gjest josteinp Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Jeg skal også se, men vet ikke helt hvem jeg heier på..Jonas virker mest sympatisk og jeg liker stilen hans best... men aleksander er så kjekk :-o Og har vel kanskje egentlig den beste stemmen. Aleksander har nok den beste stemmen, men kjekk ??? Han har sjarm som bokhylla Ivar (eller var det Billy?). 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Aleksander har nok den beste stemmen, men kjekk ??? Han har sjarm som bokhylla Ivar (eller var det Billy?). Tror Ikea har både Ivar & Billy? ;-) Men, jo, kjekk. Jeg føler meg som en svinsk gammel dame som i det hele tatt synes sånt om 18 åringer, og særlig en sånn polert liten kristen-valp, men han er eye-candy altså. Det er han virkelig..;-P 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.