Gjest helt borte vekk Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Har en ny FS Amilo. Men det fulgte ikke med de vanlige Works-programmene...Bare sånn jalla program som jeg ikke en gang får til å bruke. Verktøylinjer mangler og.... Jeg vil ha de normale Works programmene - med alle verktøylinjene og det som er standard. Åssen får jeg tak i det? PS. Noen som har peiling på om det finnes diskett-stasjon på maskina mi??? Finner ikke noe "hull" der jeg kan stikke inn disketten!! 0 Siter
citoyen Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Du kan forsøke OpenOffice, det ligner veldig på MS Word, bare at det er gratis. http://download.openoffice.org/2.0.2/index.html Nyere maskiner har ofte ikke diskettstasjon. Invester i en USB-minnepinne i stedet De er mer solide og har mye mer lagringsplass. 0 Siter
Prozak Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 "Jeg vil ha de normale Works programmene - med alle verktøylinjene og det som er standard. Åssen får jeg tak i det?" Du kjøper det. ".............................................." 0 Siter
Gjest helt borte vekk Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 "Jeg vil ha de normale Works programmene - med alle verktøylinjene og det som er standard. Åssen får jeg tak i det?" Du kjøper det. ".............................................." Nei sier du det??? Skjønner det da faktisk,men hovedsaken var vel å få det gratis siden det faktisk koster mye penger å kjøpe det!?! Å hvorfor skal jeg kjøpe det når jeg kan skaffe det uten å kjøpe det?? Craist! 0 Siter
Prozak Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Nei sier du det??? Skjønner det da faktisk,men hovedsaken var vel å få det gratis siden det faktisk koster mye penger å kjøpe det!?! Å hvorfor skal jeg kjøpe det når jeg kan skaffe det uten å kjøpe det?? Craist! Å få det gratis når det koster penger = å stjele. Tror du noen her inne gir deg nøyaktige instruksjoner for hvordan du skal finne warez? "..........................................." 0 Siter
Gjest helt borte vekk Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Å få det gratis når det koster penger = å stjele. Tror du noen her inne gir deg nøyaktige instruksjoner for hvordan du skal finne warez? "..........................................." Har allerede funnet ut hvordan jeg skal få tak i det uten å betale penger for det ja! Men takk for innspill ja du Stjeling er det nok ikke.ikke på den måten jeg har skaffe meg det på 0 Siter
Prozak Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Har allerede funnet ut hvordan jeg skal få tak i det uten å betale penger for det ja! Men takk for innspill ja du Stjeling er det nok ikke.ikke på den måten jeg har skaffe meg det på "Stjeling er det nok ikke.ikke på den måten jeg har skaffe meg det på :)" Det er selvfølgelig mange måter å skaffe seg programvare på uten å selv betale for det. Men piratkopiering er tyveri, og ingenting annet. (Uten at jeg aner hvordan du har fått tak i det.) ".............................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.