Gå til innhold

WORKS

Gjest helt borte vekk

Anbefalte innlegg

Gjest helt borte vekk
Skrevet

Har en ny FS Amilo. Men det fulgte ikke med de vanlige Works-programmene...Bare sånn jalla program som jeg ikke en gang får til å bruke.

Verktøylinjer mangler og....

Jeg vil ha de normale Works programmene - med alle verktøylinjene og det som er standard.

Åssen får jeg tak i det?

PS.

Noen som har peiling på om det finnes diskett-stasjon på maskina mi???

Finner ikke noe "hull" der jeg kan stikke inn disketten!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Jeg vil ha de normale Works programmene - med alle verktøylinjene og det som er standard. Åssen får jeg tak i det?"

Du kjøper det.

".............................................."

Gjest helt borte vekk
Skrevet

"Jeg vil ha de normale Works programmene - med alle verktøylinjene og det som er standard. Åssen får jeg tak i det?"

Du kjøper det.

Nei sier du det???

Skjønner det da faktisk,men hovedsaken var vel å få det gratis siden det faktisk koster mye penger å kjøpe det!?!

Å hvorfor skal jeg kjøpe det når jeg kan skaffe det uten å kjøpe det??

Craist!

Skrevet

Nei sier du det???

Skjønner det da faktisk,men hovedsaken var vel å få det gratis siden det faktisk koster mye penger å kjøpe det!?!

Å hvorfor skal jeg kjøpe det når jeg kan skaffe det uten å kjøpe det??

Craist!

Å få det gratis når det koster penger = å stjele. Tror du noen her inne gir deg nøyaktige instruksjoner for hvordan du skal finne warez?

"..........................................."

Gjest helt borte vekk
Skrevet

Å få det gratis når det koster penger = å stjele. Tror du noen her inne gir deg nøyaktige instruksjoner for hvordan du skal finne warez?

"..........................................."

Har allerede funnet ut hvordan jeg skal få tak i det uten å betale penger for det ja!

Men takk for innspill ja du :)

Stjeling er det nok ikke.ikke på den måten jeg har skaffe meg det på :)

Skrevet

Har allerede funnet ut hvordan jeg skal få tak i det uten å betale penger for det ja!

Men takk for innspill ja du :)

Stjeling er det nok ikke.ikke på den måten jeg har skaffe meg det på :)

"Stjeling er det nok ikke.ikke på den måten jeg har skaffe meg det på :)"

Det er selvfølgelig mange måter å skaffe seg programvare på uten å selv betale for det. Men piratkopiering er tyveri, og ingenting annet. (Uten at jeg aner hvordan du har fått tak i det.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...