Gå til innhold

Herregud, nå ser jeg at dere ser på Big Brother også....

Anbefalte innlegg

Gjest ikke nå, nei
Skrevet

.......og det gjør ikke jeg. Der går grensen!!!

Hva i all verden er det som gjør at dere følger med på de folkene som tydeligvis er rimelig blåst i hodet? Har sett en episode i år og det var nok.

Videoannonse
Annonse
hare1365380455
Skrevet

Du er nok den eneste her som ikke ser på BB og som bare hører på den nyeste musikken....;) (Not.)

Gjest seriøst, altså!§
Skrevet

Du er nok den eneste her som ikke ser på BB og som bare hører på den nyeste musikken....;) (Not.)

jeg henger fortsatt fast i gamle sanger og er lite fresh på det område, men når jeg ser at dere både henger fast i 80-tallet OG ser på Big Brother, DA begynner jeg å lure på hva slags folk dere er!!!

Skrevet

jeg henger fortsatt fast i gamle sanger og er lite fresh på det område, men når jeg ser at dere både henger fast i 80-tallet OG ser på Big Brother, DA begynner jeg å lure på hva slags folk dere er!!!

Vi er gamle patetiske fjols som lengter tilbake til stramme lår og yppige pupper skjønner du :)

Henriette1365380130
Skrevet

Fordi de er så blåste at de er underholdning for oss "patetiske" mennesker som har en kveld her og der uten noe annet å gjøre :)

hare1365380455
Skrevet

Dere? Er alle her like? Det visste jeg ikke.... Vel, jeg ser nå i alle fall ikke BB; gjør det meg litt bedre?

hare1365380455
Skrevet

Vi er gamle patetiske fjols som lengter tilbake til stramme lår og yppige pupper skjønner du :)

Hehe!

Skrevet

Å guuuuuuuuuuud av meg altså! Tror jeg slår med dol asså, ante ikke at det var sånne folk her.

Gjest seriøst, altså!
Skrevet

Dere? Er alle her like? Det visste jeg ikke.... Vel, jeg ser nå i alle fall ikke BB; gjør det meg litt bedre?

ja

Skrevet

Hjernedød underholdning er noe jeg føler jeg behøver i blant. Deilig å sløve på sofaen og kun kikke på noe som man ikke behøver å forholde seg til etter man slår av skjermen.

Derfor ser jeg på BB når jeg har tid. Godt å koble ut hjernen en gang i blant :o)

Skrevet

Jeg ser heller ikke på big brother men jeg føler meg ikke høyt hevet over de som gjør det likevel. Vi er alle forskjellig med ulike interesser og prioriteringer. Synes det er myemer betenkelig at noen bruker tiden på å bry seg med de som ikke har samme interesser som deg og attpåtil rakker ned på dem.

Gjest pekka
Skrevet

himmelske hav, fant du ikke noe annet å lage innlegg om? Hvem var blåst i hodet? ;)

Gjest seriøst, altså!
Skrevet

himmelske hav, fant du ikke noe annet å lage innlegg om? Hvem var blåst i hodet? ;)

hihi, you got me there :0) forresten synes jeg det er merketlig at folk i det hele tatt gidder å svare på innlegget mitt.... hihi

Angelica :o)
Skrevet

Du ser ikke på big brother, men du har sett en episode?

Hvorfor gidder du å bruke energi på noe du misliker?

Gjest sandex
Skrevet

Tja.. jeg tenkte det samme som deg.. helt til jeg "dessverre" begynte å følge med :)

Så nå MÅ jeg ha det med meg minst hver søndag:)

Så i kveld blir det pizza, brus, barna i seng - og koooose meg hjemme m finalen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...