musikeren Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 En liten gladmelding på tampen av arbeidsuka: Etter noen dager med delirium og febervillelser er jeg endelig på bedringas vei. Jeg skriver dette med skjelvende hånd, men tross alt, jeg skriver! Stussen vil riktignok aldri bli den samme igjen, men det får nå være. Og hvem bryr seg egentlig om en vansiret stuss? Jeg er da ikke homofil heller. Men godt grokjøtt, det har jeg. 0 Siter
yellow Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Phø..... Det der oppspinnet med sår rompe pga sykkeltur.... Har ikke såå dårlig fantasi at en ikke skjønner hva som egentlig har foregått.... :-) Alle gutter liker pikk, er jeg blitt fortalt av en homofil kompis..:-) 0 Siter
musikeren Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Skrevet 19. mai 2006 Phø..... Det der oppspinnet med sår rompe pga sykkeltur.... Har ikke såå dårlig fantasi at en ikke skjønner hva som egentlig har foregått.... :-) Alle gutter liker pikk, er jeg blitt fortalt av en homofil kompis..:-) Nå lever de farlig unge dame;-) Og det er altså ikke sjølve rompehullet som er sårt. Det er da heller ikke der en blir sår når en sykler. Men jeg er selvfølgelig så trygg på min egen maskulinitet at jeg ikke bryr meg om hva du sier:-) 0 Siter
yellow Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Nå lever de farlig unge dame;-) Og det er altså ikke sjølve rompehullet som er sårt. Det er da heller ikke der en blir sår når en sykler. Men jeg er selvfølgelig så trygg på min egen maskulinitet at jeg ikke bryr meg om hva du sier:-) Akkurat hva alle homofober sier, når man stiller sprøsmålstegn til dems seksualitet:-) Er jo ingen skam å like pikk....er jo sikkert over 50% av oss som liker det.. Velkommen i klubben..*s* *tøffer seg* :-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Fikk du feber også altså? Det var da voldsomt.... Neste gang du sykler får du feste en pute på setet. 0 Siter
tonie Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Døh....Som om ikke alle her har gjennomskua deg for lenge siden. Du hører hjemme i sofaen og ikke blant atletene. Kjøp deg en god sittepute du, en sånn som de med hemorroider bruker, kanskje? Innse at du er en sofapotet og ikke Lance Armstrong. Men først må du shave og plastre så ikke såret gir deg sammenvokste skinker. Det er ikke så pent, og direkte farlig hvis man har mer enn normal gassdannelse. *løper* 0 Siter
musikeren Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Skrevet 20. mai 2006 Døh....Som om ikke alle her har gjennomskua deg for lenge siden. Du hører hjemme i sofaen og ikke blant atletene. Kjøp deg en god sittepute du, en sånn som de med hemorroider bruker, kanskje? Innse at du er en sofapotet og ikke Lance Armstrong. Men først må du shave og plastre så ikke såret gir deg sammenvokste skinker. Det er ikke så pent, og direkte farlig hvis man har mer enn normal gassdannelse. *løper* Fy så spyfrekk! Jeg skal ihvertfall sørge for at du er i nærheten når eventuelle gassdannelser selvantenner. 0 Siter
keinstein Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Phø..... Det der oppspinnet med sår rompe pga sykkeltur.... Har ikke såå dårlig fantasi at en ikke skjønner hva som egentlig har foregått.... :-) Alle gutter liker pikk, er jeg blitt fortalt av en homofil kompis..:-) Homofile kompiser er inhabile i slike saker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.