Gjest stemstemstem Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Husk å stemme da, trønderne har nok mobilisert nå så det gjelder å stemme på Jonas hvis vi vil at han skal vinne. 0 Siter
Gjest Aleksandraline Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Jeg har ikke fulgt med på så mange programmer, men de få gangene jeg har sett syns jeg Aleksander er mye flinkere! inkludert i dag. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Jeg har ikke fulgt med på så mange programmer, men de få gangene jeg har sett syns jeg Aleksander er mye flinkere! inkludert i dag. Ja, Alexander er flinkest når man lukker øynene. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Jeg har ikke fulgt med på så mange programmer, men de få gangene jeg har sett syns jeg Aleksander er mye flinkere! inkludert i dag. Det er ingen tvil nå Aleksander er best! 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Han passer til å vinne! Vinnerlåta ble noe heelt annet med han 0 Siter
Gjest Aleksandraline Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Ja, Alexander er flinkest når man lukker øynene. Jeg liker utseende til Aleksander også best. Syns han er kjekk. Og litt barnslig søt der han prøver å være så alvolig. 0 Siter
Gjest Zahara Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Jeg liker utseende til Aleksander også best. Syns han er kjekk. Og litt barnslig søt der han prøver å være så alvolig. ja...så søøøøøøøøøøøøt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.