keinstein Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Am slang. Hvor har hispanoene sine røtter? Og hvor kommer latinoene opprinnelig fra? Latinamerika er kjent, og Hispaniola er en øy? 0 Siter
Prozak Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Tja...den latinske befolkningen stammer bl.a fra den "hispanske" befolkningen? Blanding av "hispanske" og indianske = latino? Egentlig ikke så viktig - de beste rumpene i verden er uansett latinske :-) "............................................" 0 Siter
keinstein Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Skrevet 19. mai 2006 Tja...den latinske befolkningen stammer bl.a fra den "hispanske" befolkningen? Blanding av "hispanske" og indianske = latino? Egentlig ikke så viktig - de beste rumpene i verden er uansett latinske :-) "............................................" "de beste rumpene i verden er uansett latinske" Hva har du sett på nå da? Og hva er de best til? 0 Siter
Prozak Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 "de beste rumpene i verden er uansett latinske" Hva har du sett på nå da? Og hva er de best til? Sett på? Har du aldri sett karnevalet i Rio? Det er allment kjent at Brazilianske rumper, nærmere bestemt rumpene i Rio, er de fineste i verden :-) "............................................" 0 Siter
tonie Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 "de beste rumpene i verden er uansett latinske" Hva har du sett på nå da? Og hva er de best til? Enig med Prozak. De er spretne, runde og helt nydelige:-) 0 Siter
keinstein Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Skrevet 19. mai 2006 Sett på? Har du aldri sett karnevalet i Rio? Det er allment kjent at Brazilianske rumper, nærmere bestemt rumpene i Rio, er de fineste i verden :-) "............................................" Du har sett for mye på TV. I virkeligheten henger de ned i gata og sleper etter som en brøddeig. 0 Siter
keinstein Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Skrevet 19. mai 2006 Enig med Prozak. De er spretne, runde og helt nydelige:-) På menna? Hårete og stinkende. 0 Siter
Prozak Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Du har sett for mye på TV. I virkeligheten henger de ned i gata og sleper etter som en brøddeig. Ikke bare tv, nei :-) "......................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 På menna? Hårete og stinkende. Men du bryr deg da vel ikke så mye om mannerumper, gjør du vel? "............................................" 0 Siter
keinstein Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Skrevet 19. mai 2006 Ikke bare tv, nei :-) "......................................." AHA! Du har vært ute i RL? Skremmende? 0 Siter
keinstein Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Skrevet 19. mai 2006 Men du bryr deg da vel ikke så mye om mannerumper, gjør du vel? "............................................" Egentlig ganske likegyldig, men fint om jeg slipper å se dem. 0 Siter
tonie Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 På menna? Hårete og stinkende. Er de??? Har aldri studert en sånn på nært hold, men jeg får vel bare tro deg. *hulker* 0 Siter
keinstein Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Skrevet 19. mai 2006 Er de??? Har aldri studert en sånn på nært hold, men jeg får vel bare tro deg. *hulker* Ja det er leit for meg å knuse drømmene dine. 0 Siter
Gjest minnkk Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 mulig jeg tar feil, men er ikke hispanic det de kaller spanskavstamning personer i USA, mens latino er i latin-amerika? (sør-amerika) ...... Bortsett fra at en del spansktalende i USA også kaller seg latino og latina da... 0 Siter
laban Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 http://en.wikipedia.org/wiki/Hispanic Bla litt nedover (eller søk på "latino") 0 Siter
keinstein Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Skrevet 19. mai 2006 http://en.wikipedia.org/wiki/Hispanic Bla litt nedover (eller søk på "latino") Så gjort. Takk. Det er ikke så enkelt. Det ser ut til å være en del blanding av begreper og kulturer. Noen ønsker å være det ene, men ikke det andre osv. 0 Siter
keinstein Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Skrevet 19. mai 2006 mulig jeg tar feil, men er ikke hispanic det de kaller spanskavstamning personer i USA, mens latino er i latin-amerika? (sør-amerika) ...... Bortsett fra at en del spansktalende i USA også kaller seg latino og latina da... Hm. Litt å lure på. 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 mulig jeg tar feil, men er ikke hispanic det de kaller spanskavstamning personer i USA, mens latino er i latin-amerika? (sør-amerika) ...... Bortsett fra at en del spansktalende i USA også kaller seg latino og latina da... Det er helt riktig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.