Angelica :o) Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Skrevet 19. mai 2006 Snart-niåringen var ellevill av glede. Aleksander var nemlig best!! Seksåringen var fryktelig spent på siste del av sendingen der man skulle avgjøre vinneren. Hun måtte bare duppe av litt før siste del begynte. Det var klin umulig å vekke henne, så nå er jeg litt spent på om vi imorgen får kjeft for ikke å ha vært iherdige nok med vekkingen :-/ det at Aleks vant, hjelper nok uansett på humøret ;-) He he..glad jeg ikke er 9 år!! 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Skrevet 19. mai 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1148074923' post='3121463] He he..glad jeg ikke er 9 år!! Jeg mente 6!! *flau* 0 Siter
bb71 Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Jøss, fikk 6-åringen være såååå lenge oppe? :-) ...oj, slurveleste. Hun sovna ja! Beklager den helt feilplasserte korreksjonen, jeg får ha det til gode. 0 Siter
Gyda Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 ...oj, slurveleste. Hun sovna ja! Beklager den helt feilplasserte korreksjonen, jeg får ha det til gode. Ja - for ellers hadde det jo blitt bekymringsmelding. Hehe! (Min - snart tolvåring - sitter fortsatt oppe og ser Jurrasic Park sammen med sin far. Huff og huff, ikke si det til noen ;-).) 0 Siter
bb71 Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Hehe! Men det gjør jo itj no'! Næsj - det går bra! Bedre sent enn aldri sies det. 0 Siter
bb71 Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Ja - for ellers hadde det jo blitt bekymringsmelding. Hehe! (Min - snart tolvåring - sitter fortsatt oppe og ser Jurrasic Park sammen med sin far. Huff og huff, ikke si det til noen ;-).) *måper* Har ikke noen å si det til, ellers.... :-) Skal se de overlever det også! 0 Siter
org Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Snart-niåringen var ellevill av glede. Aleksander var nemlig best!! Seksåringen var fryktelig spent på siste del av sendingen der man skulle avgjøre vinneren. Hun måtte bare duppe av litt før siste del begynte. Det var klin umulig å vekke henne, så nå er jeg litt spent på om vi imorgen får kjeft for ikke å ha vært iherdige nok med vekkingen :-/ det at Aleks vant, hjelper nok uansett på humøret ;-) Samme skjedde her. 6 1/2 åringen sovnet på pappas fang. Ble forsøkt vekket to ganger, og sovnet av begge gangene. 0 Siter
Gyda Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 *måper* Har ikke noen å si det til, ellers.... :-) Skal se de overlever det også! Vi får håpe og tro. :-) (I alle fall gjør jeg det.) 0 Siter
bb71 Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Vi får håpe og tro. :-) (I alle fall gjør jeg det.) Ja, det er en råsjanse - men tiden vil vise! Lev i håpet! 0 Siter
Gjest Settlers Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Jippi! :-D Ja, han var den beste i dag, og jeg er glad han gikk av med seieren. Vi kommer nok til å høre fra Jonas i fremtiden også. 0 Siter
Gyda Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Kan du forklare meg hvorfor de kaller Trondheim for Bartebyen? *nysgjerrig* Fordi det er mote å gå med bart der. Spesielt sånne lange som krever bartevoks. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Jøss, fikk 6-åringen være såååå lenge oppe? :-) Ja, i kveld har jeg vært en skikkelig dårlig mamma ;-) Hun var helt i hundre fordi hun skulle få være våken helt til halv elleve - nesten like lenge som nyttårsaften!! Men hun sovna klokka ti over ni, noe jeg egentlig hadde regna med.... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Samme skjedde her. 6 1/2 åringen sovnet på pappas fang. Ble forsøkt vekket to ganger, og sovnet av begge gangene. Da skal jeg fortelle henne at hun ikke var alene om å sovne fra hele greia. Jeg regner med hun blir litt lei seg når hun skjønner hva hun har gått glipp av ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1148074985' post='3121467] Jeg mente 6!! *flau* Ja, nå begynte jeg for alvor å lure her altså ;-) 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Skrevet 19. mai 2006 Jippi! :-D Ja, han var den beste i dag, og jeg er glad han gikk av med seieren. Vi kommer nok til å høre fra Jonas i fremtiden også. Jepp..jeg tipper det samme som deg!! 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Skrevet 19. mai 2006 Han er bare en liten guttevalp , bare barnet! Liker smårips, jeg ^^ 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Skrevet 19. mai 2006 øy dø, ska mi krangle ellår? Haha, han er flink ja! Sloss? Er råsterk altså!! Bare spør SDD. He he 0 Siter
org Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Da skal jeg fortelle henne at hun ikke var alene om å sovne fra hele greia. Jeg regner med hun blir litt lei seg når hun skjønner hva hun har gått glipp av ;-) Hun kom opp kl 1 i natt, og hylgrein da hun skjønte det. Det roet seg da hun fikk ligge i vår seng i natt. Men det første vi hørte fra henne i morrest, var et grynt, så et snøft før hun knurret til oss. Så da satte jeg meg foran pc, fant frem web-tv, så hun også fikk se hele finalen... Men _tenk_deg om, la oss si 7 år! Da tør jeg vel nesten ikke bo i samme hus som henne! Hjelpes meg, altså! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Hun kom opp kl 1 i natt, og hylgrein da hun skjønte det. Det roet seg da hun fikk ligge i vår seng i natt. Men det første vi hørte fra henne i morrest, var et grynt, så et snøft før hun knurret til oss. Så da satte jeg meg foran pc, fant frem web-tv, så hun også fikk se hele finalen... Men _tenk_deg om, la oss si 7 år! Da tør jeg vel nesten ikke bo i samme hus som henne! Hjelpes meg, altså! Ojsann, godt hun fikk se det på web-tv da ;-) Her gikk det faktisk veldig greit! Hun lo av seg selv fordi hun hadde sovna fra hele greia. Dessuten var alt i sin skjønneste orden fordi Aleks vant. Hun lever nemlig i troen på at hun er "synsk" siden hun også tippa Malin som vinner i MGPJunior ;-) Hadde det vært eldstemann som hadde gått glipp av dette hadde det nok ikke gått like bra. Hun er nemlig av et litt annet kaliber. Kan vel si det sånn at jeg skjønner hva du snakker om mht. ungdomstiden *hehe* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.