Gjest Nikkka Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Vivian i Idol er bare 156 cm, og hun er NYDELIG. Så de som mobber folk etter høyde kan bare holde kjeft. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Jeg er så vidt høyere enn henne. Men jeg har aldri blitt mobbet for høyda. Bare positiv oppmerksomhet 0 Siter
Gjest For,no,tull! Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1148070219' post='3121246] Jeg er så vidt høyere enn henne. Men jeg har aldri blitt mobbet for høyda. Bare positiv oppmerksomhet Ehh...er det noen som mobber jenter som er på 1,50-tallet+ +?? For et dumt innlegg! Jeg har hørt om de som blir mobba som lange flaggstenger(feil det å seff), men ikke de som er små og nette. De pleier å få komplimenter. 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Jeg er lavere enn henne og har fått noen kommentarer ja. Faktisk til og med i voksen alder, men nå gidder jeg ikke bry meg lengre. Men på ungdomsskolen og på vgs så var det ikke alltid like festlig. 0 Siter
tonie Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Jeg synes det er de korte som er verst til å mobbe! Har aldri hørt en lang jente komme med ondskapsfulle kommentarer (det måtte i så fall være meg selv:-)) om de korte, men de korte er fæle til å rakke ned på de lange. 0 Siter
Gjest blue cucumber Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Er det noen voksne folk som mobber folk etter høyde? Trodde det var noe som hørte til barneskolen. (og jo jeg fikk gjennomgå nok som det var). Er ikke stort høyere enn Vivian selv, er vel 1,58 men høyden er det som opptar meg minst nå. 0 Siter
Gjest Lille liten lille Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Både høye og korte jenter får vel kommentarer slengt etter seg. Jeg er like liten som viviann, og ja, folk elsker å kommentere det. Men det plager meg ikke. Jeg liker å være liten jeg:) 0 Siter
org Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Jeg fikk kommentar i dag, jeg. Det var ei som følte seg såååå lang da hun sto ved siden av meg. Og hun fikk en elev til å måle seg med meg. Og fortalte at han var lengre enn lærerinna si. Smart å si. Jeg smilte og lo, sto jo foran en hel klasse, ikke sant, men innvendig kokte jeg. 0 Siter
org Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Ehh...er det noen som mobber jenter som er på 1,50-tallet+ +?? For et dumt innlegg! Jeg har hørt om de som blir mobba som lange flaggstenger(feil det å seff), men ikke de som er små og nette. De pleier å få komplimenter. He. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Ehh...er det noen som mobber jenter som er på 1,50-tallet+ +?? For et dumt innlegg! Jeg har hørt om de som blir mobba som lange flaggstenger(feil det å seff), men ikke de som er små og nette. De pleier å få komplimenter. Lurer på det samme. Kult å være liten da!! 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Både høye og korte jenter får vel kommentarer slengt etter seg. Jeg er like liten som viviann, og ja, folk elsker å kommentere det. Men det plager meg ikke. Jeg liker å være liten jeg:) Jeg liker også å være liten Jeg jobber i barnehage og har fått spm om hvorfor jeg er så lav når jeg er voksen! He he 0 Siter
Glimtipper Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Jeg er glad jeg er akkurat gjennomsnittlig høy. Så slipper jeg kommentarer både den ene og den andre retningen. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Jeg er glad jeg er akkurat gjennomsnittlig høy. Så slipper jeg kommentarer både den ene og den andre retningen. Er du klar over hvor mange gutter man drar ved å være litt annerledes? ;p 0 Siter
Gyda Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Det stod to jenter tidlig i tenåra og diskuterte den ideelle høyde. Den ene sa: "Jeg håper jeg blir 170". Den andre svarte da: "Jeg håper jeg blir 160, for da får jeg 10 cm flere gutter å velge mellom." 0 Siter
Glimtipper Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1148071522' post='3121306] Er du klar over hvor mange gutter man drar ved å være litt annerledes? ;p -ler- Det trenger jeg ikke, jeg har funnet min 0 Siter
Gjest For, no, tull! Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Jeg synes det er de korte som er verst til å mobbe! Har aldri hørt en lang jente komme med ondskapsfulle kommentarer (det måtte i så fall være meg selv:-)) om de korte, men de korte er fæle til å rakke ned på de lange. Enig! Jeg har hørt at mange høye har fått slengt stygge kommentarer etter seg av de lavere, men aldri omvendt. Tror det føles som et større handykap at en jente er feks.1,80 enn 1,58. 1,60 er rundt gjennomsnittshøyde, noen cm fra eller til hva gjør vel det? Men alle skal få være som de er, uten å bli mobbet for sitt utseende. Lang som kort eller midtimella. Voksne som mobber er lavmål uansett, de bør ha bedre vett enn små snørrunger. 0 Siter
Gjest Lille liten lille Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1148071216' post='3121299] Jeg liker også å være liten Jeg jobber i barnehage og har fått spm om hvorfor jeg er så lav når jeg er voksen! He he Barn kommer med de beste kommentarene ja. Er selv lærerstudent, og alltid populært når frøken er like liten som elevene. Bruker å svare med barnslige kommentarer når noen bemerker høyden min: Hadde jeg vært 180, så hadde 25 cm av meg vært tomt! Bedre å være liten og full;) 0 Siter
tonie Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1148071522' post='3121306] Er du klar over hvor mange gutter man drar ved å være litt annerledes? ;p Ikke sant, typisk mikroberter å si sånt. Det blir som om vi lange skulle skryte av hvor utrolig godt alle klær sitter på oss, og at vi blir tatt mer seriøst som lange, og at vi får bedre lønn og at vi kan bli modeller hvis vi ikke ser helt for jævlig ut, og og og. Osv. Det gjør vi jo bare ikke, for vi har selvtillit nok. Vi trenger ikke å skryte for å duge. Vi er derfor litt romslige med våre stakkars små medsøstre, vi. ;-) 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 -ler- Det trenger jeg ikke, jeg har funnet min Hi hi.. Jeg prøver bare å se det positive ved å være singel ;p 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.