org Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Ikke sant, typisk mikroberter å si sånt. Det blir som om vi lange skulle skryte av hvor utrolig godt alle klær sitter på oss, og at vi blir tatt mer seriøst som lange, og at vi får bedre lønn og at vi kan bli modeller hvis vi ikke ser helt for jævlig ut, og og og. Osv. Det gjør vi jo bare ikke, for vi har selvtillit nok. Vi trenger ikke å skryte for å duge. Vi er derfor litt romslige med våre stakkars små medsøstre, vi. ;-) :-O (Ja, jeg ser smile/ blunkefjeset) :-) 0 Siter
Gjest Nikkka Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Ikke sant, typisk mikroberter å si sånt. Det blir som om vi lange skulle skryte av hvor utrolig godt alle klær sitter på oss, og at vi blir tatt mer seriøst som lange, og at vi får bedre lønn og at vi kan bli modeller hvis vi ikke ser helt for jævlig ut, og og og. Osv. Det gjør vi jo bare ikke, for vi har selvtillit nok. Vi trenger ikke å skryte for å duge. Vi er derfor litt romslige med våre stakkars små medsøstre, vi. ;-) her har du da allerede mobbet som faen, kommentar som MIKROBERTE er faktisk ganske ille. Jeg har aldri hørt korte jenter mobbe høye jenter, bare hørt korte jenter si de ønsker å være høye, fordi det regnes som finest og det får en trykt inn overalt, du kommer jo ramsende opp med grunner selv her og nå! Må være lov for lave å få påpeke fordeler også, og få opp selvtillitten, og skjønne at det ikke er noe galt med å være lav! For det er det ikke! Men altfor mange tror det. Vivan er et eks, at det er IKKE noe galt med å være lav! Fjortiser er helt fortvila over at de er korte, fordi alle bladene og avisene skal ha frem at det som er fint er å være høy høy høy. Men det er ikke jentene som mobber, det er MENN! Som kommer med kommentarer i fylla og slik. JÆVLIG er det å bli LATTERLIGJORT PÅ DEN MÅTEN NÅR MAN ER PÅ BYEN OG VIL HA DET GØY! Ja takk for buffalosko. Aldri fått en eneste kommentar på høyden når jeg har hatt på meg dem. Det rekker å være litt over 160. Da slipper du unna. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Ikke sant, typisk mikroberter å si sånt. Det blir som om vi lange skulle skryte av hvor utrolig godt alle klær sitter på oss, og at vi blir tatt mer seriøst som lange, og at vi får bedre lønn og at vi kan bli modeller hvis vi ikke ser helt for jævlig ut, og og og. Osv. Det gjør vi jo bare ikke, for vi har selvtillit nok. Vi trenger ikke å skryte for å duge. Vi er derfor litt romslige med våre stakkars små medsøstre, vi. ;-) Okei?? Med "litt annerledes" mente jeg både for lav og for høye.. Skrev da aldri noe om at det gjaldt kun minier.. 0 Siter
Gjest Nikkka Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 ...har til gode å høre noen mobbe korte folk! og jeg har til gode å gå ut på byen i lave sko uten å få høre det. Fikk høre jeg ikke hadde noe i burgerkøa å gjøre, jeg som var så lita. Var ikke stor nok til å stå der jeg. Det var godt voksne fulle menn og skjer ikke sjelden at fulle gutter eller menn skal kommentere. Men jeg skal prøve å drite i det fra nå av, takket være Idol, der vi lærte at både Vivian og Jorun er under 160. Og de er kjempefine! Da kan jeg være det og:) 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Barn kommer med de beste kommentarene ja. Er selv lærerstudent, og alltid populært når frøken er like liten som elevene. Bruker å svare med barnslige kommentarer når noen bemerker høyden min: Hadde jeg vært 180, så hadde 25 cm av meg vært tomt! Bedre å være liten og full;) Hi hi.. Synes det er litt gøy, jeg. Barna blir jo dritfornøyde når de nesten er like høy som meg 0 Siter
org Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 her har du da allerede mobbet som faen, kommentar som MIKROBERTE er faktisk ganske ille. Jeg har aldri hørt korte jenter mobbe høye jenter, bare hørt korte jenter si de ønsker å være høye, fordi det regnes som finest og det får en trykt inn overalt, du kommer jo ramsende opp med grunner selv her og nå! Må være lov for lave å få påpeke fordeler også, og få opp selvtillitten, og skjønne at det ikke er noe galt med å være lav! For det er det ikke! Men altfor mange tror det. Vivan er et eks, at det er IKKE noe galt med å være lav! Fjortiser er helt fortvila over at de er korte, fordi alle bladene og avisene skal ha frem at det som er fint er å være høy høy høy. Men det er ikke jentene som mobber, det er MENN! Som kommer med kommentarer i fylla og slik. JÆVLIG er det å bli LATTERLIGJORT PÅ DEN MÅTEN NÅR MAN ER PÅ BYEN OG VIL HA DET GØY! Ja takk for buffalosko. Aldri fått en eneste kommentar på høyden når jeg har hatt på meg dem. Det rekker å være litt over 160. Da slipper du unna. Hm? Buffalosko? Skulle jeg gjerne hatt, hvis de er gode å gå i. Jeg er 148 cm, og får _stadig_ høre hvor lita jeg er. Skikkelig lei av det! 0 Siter
bb71 Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 og jeg har til gode å gå ut på byen i lave sko uten å få høre det. Fikk høre jeg ikke hadde noe i burgerkøa å gjøre, jeg som var så lita. Var ikke stor nok til å stå der jeg. Det var godt voksne fulle menn og skjer ikke sjelden at fulle gutter eller menn skal kommentere. Men jeg skal prøve å drite i det fra nå av, takket være Idol, der vi lærte at både Vivian og Jorun er under 160. Og de er kjempefine! Da kan jeg være det og:) Selvfølgelig ER du kjempefin! 0 Siter
Gjest LionQueen Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Har hørt at korte mannfolk har blitt mobbet, men aldri korte kvinnfolk! 0 Siter
Gjest fibrodama Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Det stod to jenter tidlig i tenåra og diskuterte den ideelle høyde. Den ene sa: "Jeg håper jeg blir 170". Den andre svarte da: "Jeg håper jeg blir 160, for da får jeg 10 cm flere gutter å velge mellom." DET var tøft sagt! Har en sønn som bare er 165. Får håpe det er fler som den jenta der. hehe... Vet jo at mange ikke vil ha korte mannfolk. Ikke i den verste sjekkealderen i allefall. 0 Siter
Gjest Lille liten lille Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1148072547' post='3121339] Hi hi.. Synes det er litt gøy, jeg. Barna blir jo dritfornøyde når de nesten er like høy som meg Vi har det bra som små. Og jeg tror faktisk at det er verre å være veldig høy som jente. Med tanke på mobbing. Uansett, mobbing er teit. Vis fram det man har! 0 Siter
tonie Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 her har du da allerede mobbet som faen, kommentar som MIKROBERTE er faktisk ganske ille. Jeg har aldri hørt korte jenter mobbe høye jenter, bare hørt korte jenter si de ønsker å være høye, fordi det regnes som finest og det får en trykt inn overalt, du kommer jo ramsende opp med grunner selv her og nå! Må være lov for lave å få påpeke fordeler også, og få opp selvtillitten, og skjønne at det ikke er noe galt med å være lav! For det er det ikke! Men altfor mange tror det. Vivan er et eks, at det er IKKE noe galt med å være lav! Fjortiser er helt fortvila over at de er korte, fordi alle bladene og avisene skal ha frem at det som er fint er å være høy høy høy. Men det er ikke jentene som mobber, det er MENN! Som kommer med kommentarer i fylla og slik. JÆVLIG er det å bli LATTERLIGJORT PÅ DEN MÅTEN NÅR MAN ER PÅ BYEN OG VIL HA DET GØY! Ja takk for buffalosko. Aldri fått en eneste kommentar på høyden når jeg har hatt på meg dem. Det rekker å være litt over 160. Da slipper du unna. Ikke visste jeg at det var en sammenheng mellom humoristisk sans og høyde, men det kan se sånn ut. Det skal jeg selvsagt ikke gjøre noe nummer av i de høyes favør. Absolutt ikke. Nei. Fy... ;-) 0 Siter
NeaNoor Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Hm? Buffalosko? Skulle jeg gjerne hatt, hvis de er gode å gå i. Jeg er 148 cm, og får _stadig_ høre hvor lita jeg er. Skikkelig lei av det! Ville heller 'beholdt' mne 148 cm. enn å gå rundt i disse, om jeg var deg. http://www.zanzig.com/buffalo/index.htm 0 Siter
Gjest pihgne Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 He. Jeg er 171cm og skulle gjerne vært litt lavere med tanke på alle de lekre, høye skoene jeg da ville brukt. Men på den andre siden har jeg fått komplimenter for passende høyde også, så kan vel ikke få i pose og sekk.... 0 Siter
org Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Ville heller 'beholdt' mne 148 cm. enn å gå rundt i disse, om jeg var deg. http://www.zanzig.com/buffalo/index.htm Takk for linken. Og jeg beholder mine 148 1/2 (glemte jeg den 1/2 i sted?! Her teller hver millimeter!) Jeg er for gammel til sånne sko. 0 Siter
tonie Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1148072458' post='3121336] Okei?? Med "litt annerledes" mente jeg både for lav og for høye.. Skrev da aldri noe om at det gjaldt kun minier.. Uups, nei det var nok jeg som leste mellom linjene. Det stod helt klart ikke noe der. Nope. ;-) 0 Siter
org Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Ikke visste jeg at det var en sammenheng mellom humoristisk sans og høyde, men det kan se sånn ut. Det skal jeg selvsagt ikke gjøre noe nummer av i de høyes favør. Absolutt ikke. Nei. Fy... ;-) Ha! *hopper opp, og biter tonie _hardt_ i leggen* 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Vi har det bra som små. Og jeg tror faktisk at det er verre å være veldig høy som jente. Med tanke på mobbing. Uansett, mobbing er teit. Vis fram det man har! Du sier noe der!! Men nå er jeg opptimist av person. Prøver å se det positive i alt 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Uups, nei det var nok jeg som leste mellom linjene. Det stod helt klart ikke noe der. Nope. ;-) Akkurat.. Jeg har flere venninner som er kjempehøye!! De er dødsfine og jeg synes de godt kan dele litt av høyden sin med meg! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Det har aldri noensinne falt meg inn at høyde kan ha sammenheng med pent/mindre pent utseende... 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Takk for linken. Og jeg beholder mine 148 1/2 (glemte jeg den 1/2 i sted?! Her teller hver millimeter!) Jeg er for gammel til sånne sko. Du har den beste høyden på hele dol!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.