Gå til innhold

Hvor mange dongeribukser sliter dere ut i året?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker opp 2-3 bukser i året.

Med å bruke opp mener jeg at de ikke er fine nok til å ha på når jeg feks skal treffe venninne på kafe.

Videoannonse
Annonse
Gjest urbana
Skrevet

De er jo for faen utslitte allerede da man kjøper de.

Skrevet

De er jo for faen utslitte allerede da man kjøper de.

Ja det er sannt. Ikke som de gamle 501 buksene som var så harde i stoffet at de varte i årevis.

Men de var jo helt tortur å bruke så trange som de var. Glad den tiden er over i grunn...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Fatter ikke hvordan du klarer å bruke opp noen. Mine holder seg fine i årevis. De er slitte når jeg kjøper dem, og blir ikke verre i løpet av ett år.

Gjest Fett og dårlig kvalitet
Skrevet

Lårene mine er ikke lenger slanke og faste, så de skubber i hverandre når jeg går. Det resulterer i at dagens dongeribukser kun varer noen få måneder.

laguna1365380434
Skrevet

Hm..Jeg sliter ikke ut dongeribuksene mine..De kastes om jeg har slått hull på dem, vaska dem sund etc..Blir kanskje noe slitt på innsiden av kneet og ibuksebaken..men det tar maange år. Jeg har ikke engang tenkt på at de slites.

Sko, derimot, går jeg sund omtrent porenstrex. Vet ikke hvorfor det heller.

Gjest baremei
Skrevet

Ja det er sannt. Ikke som de gamle 501 buksene som var så harde i stoffet at de varte i årevis.

Men de var jo helt tortur å bruke så trange som de var. Glad den tiden er over i grunn...

Litt på siden; Vet du om 501-buksen fortsatt finnes? Og hvis den gjør det, er den helt UT nå, den?

Skrevet

Da må jeg nok si at jeg bruker opp to par i mnd hvis jeg skal bruke den definisjonen på utslitte bukser.

Gjest ja,de var kanskje trange?
Skrevet

var 501 trange? fikk en da jeg var 14. i str 28. resten av levis-buksene mine var i str 26 eller 27. så det stemmer vel at de var trange når man måtte gå opp to str. hehe. Men jeg oppfatta dem ikke som trange. Søren og at jeg kvittet med meg den buksen. Hadde vært spennende å se åssen den var idag..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...