janeymor Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 For noen timer siden hadde vi en nydelig kanin, nå har vi ikke kanin. Jeg så en rev lusket rundt i nabolaget tidligere i dag. Noen tosker hadde satt ut kaninunger som de ikke ville ha selv, og kort tid etter var reven ute på jakt etter mat. Alle ungene i nabolaget var fasinert over synet. Og så idioten meg!! Som ikke tenkte at vår utekanin var i fare!!!!!!!!!! Jeg tenkte at siden han sto i buret sitt bak gitter og et tungt lokk og godt oppe på verandaen, var det helt trygt. Men så skulle jeg ut og mate før natten...buret tomt, flis og høy dratt ut og buret på skakke. Det er så kvalmt at jeg nesten spyr. At jeg kunne være så DUM!!! Hvor store sjanser er det for at vi finner en død dyreskrott (eller rester...grøss) på tomta i morgen?? Tenker på 5 åringen min ( Sender mannen min ut på inspeksjonsrunde i morgen..jeg orker ikke. Hilsen toskete 0 Siter
ikke fast nick Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Det er selvfølgelig synd for dere som hadde kaninen og var glad i den. Men dessverre er det kun naturens gang. Naturen kan være brutal... 0 Siter
Prozak Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Det er selvfølgelig synd for dere som hadde kaninen og var glad i den. Men dessverre er det kun naturens gang. Naturen kan være brutal... Tullete å si, nå det å ha dyr i fangenskap/bur på ingen måte har noe med naturens gang å gjøre. Og alle - også de som har kaniner - vet godt at en rev spiser kaniner. Å påpeke selvfølgeligheter og irrelevante ting som "naturens gang" - hva er det du forsøker å formidle med det? "................................................" 0 Siter
Piraye Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Det er selvfølgelig synd for dere som hadde kaninen og var glad i den. Men dessverre er det kun naturens gang. Naturen kan være brutal... Forsåvidt naturens gang, men blir noe urettferdig når kaninen står i bur uten mulghet til å flykte.... 0 Siter
keinstein Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Tragisk. Søstra mi mista alle hønene sine på samme måte. Revene gikk i skyttelfart og tok alle. Uka etter gravet de ut kaninene til naboen, og senere alle andungene til en annen nabo. 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Den sjansen er stor. Minstemann mistet fire kaniner på den måten i forrige uke og en av dem lå igjen med bare skinnet utenfor buret. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.