Gå til innhold

Billig reise til USA

Anbefalte innlegg

Gjest labolina
Skrevet

Vi er invitert i bryllup i USA, og trenger tips til hvordan vi kan reise billig til Minneapolis.

Invitasjonen kom etter at sommerens egentlige ferie er bestilt, så økonomien tilsier billigst mulig reise...

Videoannonse
Annonse
Gjest labolina
Skrevet

KLM eller Icelandair.

Har sjekket begge, Icelandair var svindyr (over 30 000), SAS (over 20 000), mens KLM var ca 8000 pr person.

KLM er absolutt billigst så langt men skulle gjerne hatt det enda billigere om mulig (vi er fire personer som skal reise)...

Skrevet

Har sjekket begge, Icelandair var svindyr (over 30 000), SAS (over 20 000), mens KLM var ca 8000 pr person.

KLM er absolutt billigst så langt men skulle gjerne hatt det enda billigere om mulig (vi er fire personer som skal reise)...

Hmmm... jeg fant ikke noe billigere enn KLM da jeg skulle reise, og KLM var anbefalingen jeg fikk fra noen som reiser den strekningen ofte.

Men det var dyrt, ja. Jeg tror jeg betalte 3500 kroner med KLM, da bestilte jeg tre måneder i forveien.

Gjest labolina
Skrevet

Hmmm... jeg fant ikke noe billigere enn KLM da jeg skulle reise, og KLM var anbefalingen jeg fikk fra noen som reiser den strekningen ofte.

Men det var dyrt, ja. Jeg tror jeg betalte 3500 kroner med KLM, da bestilte jeg tre måneder i forveien.

Når på året reiste du for 3500? Jeg finner ikke noe i nærheten av den prisen (som forsåvidt er en grei pris)

Hvilken strekning reiste du, ser at KLM har direkte Amsterdam - Minneapolis.

Vet du om det er billigere å bestille reisen i USA (har bekjente som kan være til hjelp her)?

Skrevet

Når på året reiste du for 3500? Jeg finner ikke noe i nærheten av den prisen (som forsåvidt er en grei pris)

Hvilken strekning reiste du, ser at KLM har direkte Amsterdam - Minneapolis.

Vet du om det er billigere å bestille reisen i USA (har bekjente som kan være til hjelp her)?

Reiste i november, Oslo-Amsterdam-Minneapolis.

Aner ikke om det er billigere å bestille fra USA.

Gjest blue cucumber
Skrevet

Har du sjekket restplass.no?

Gjest labolina
Skrevet

Har du sjekket restplass.no?

Takk for tipset, skal prøve det.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg reiser til USA hvetfall annethvert år, og klarer alltid å komme meg under 3500..Før og etter 1 juli pleier å være et magisk prisparameter, og det lønner seg å søke på forskjellige klokkeslett i tillegg til dag..Biletter kan svinge med en tusenlapp innenfor en og samme dag!

Jeg har kommet meg billig av sted med Iceland air og engang med SAS, og de lønner seg å sjekke stder som restplass.no og cheaptickets og sånn( meen..kan du kun kjøpe derfra når du skal FRA USA tro? Hm. husker ikke.)

Jeg ble uansett tipsa nå om at det ligger biletter til rundt tretusenlappen på restplass nå.(til Boston, N.Yog Washoington) Jeg skal ha en av dem..;-)

Skal du videre innover landet lønner det seg svrt ofte å fly inn til en av de store på østkysten, og bytte til innenriks fly, buss ller tog derfra. Det blir stort sett billigere.

God tur!

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...