Gå til innhold

råd ang bortkommet vare i posten.


Anbefalte innlegg

Gjest midia
Skrevet

For snart 2 måneder siden ble det bestilt et pc spill via playx i danmark.

Vi har ennå ikke fått spillet og det ble sendt fra playx for 2 måneder siden.

Jeg har snakket med posten å de sier firmaet må ringe dem å fortelle hvordan innpakning og vare så ut.

Jeg tok kontakt med playx om dette å får bare "rundt grøten" svar fra dem.

Etter flere henvendelser til playx så har vi ikke hørt mere fra dem.

Er det kunden som må lide for tapet eller skal bedriften sende ny vare?

Må vi bare innse at guttens bursdagspenger bare ble borte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville hørt med forbrukerombudet.man har vel rettigheter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...