Gjest midia Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 For snart 2 måneder siden ble det bestilt et pc spill via playx i danmark. Vi har ennå ikke fått spillet og det ble sendt fra playx for 2 måneder siden. Jeg har snakket med posten å de sier firmaet må ringe dem å fortelle hvordan innpakning og vare så ut. Jeg tok kontakt med playx om dette å får bare "rundt grøten" svar fra dem. Etter flere henvendelser til playx så har vi ikke hørt mere fra dem. Er det kunden som må lide for tapet eller skal bedriften sende ny vare? Må vi bare innse at guttens bursdagspenger bare ble borte? 0 Siter
willow Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 jeg ville hørt med forbrukerombudet.man har vel rettigheter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.