Gjest datakrøll Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 http://www.danasdirt.com/britneycrying..JPG Jeg er ikke sikker på om jeg får dette til, men jeg ville vise et trist bilde av Britney Spears. Det må være slitsomt med paparazzi etter seg hele tiden. :-( 0 Siter
Gjest medlidenhet med henne Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Merker at jeg ikke klarer å la være å synes synd på denne dama. Hun forelsket seg hodestups i en kar som ikke er til å stole på for fem flate øre, og har mistet karriere og en stor del av formuen sin. I tillegg henger paparazziene etter henne døgnet rundt. For et liv 0 Siter
serendipity Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Og stakkars dame/jente, så er det liksom galt at hun holdt på å snuble også nå :-( 0 Siter
keinstein Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Det er nok av kjendiser som har fått flere sammenbrudd av paparazziers plaging. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.