Gå til innhold

Aerobics med ny vri - kaffen i halsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kompis stikker innom og har med en DVD med aerobicsdamer på. Keinstein legger den til side, og skulle i dag rydde, aerobicsdamer er sikkert flinke. Setter på DVD. Fortesetter å rydde. Bror ankommer. Store øyne på TV. Keinstein snur seg og får kaffen i halsen. Aerobicsdamer er spitter nakne! Nå har bror noe å fortelle på bygda.

Ved nærmere ettersyn står det "Nude" nederst på DVD. KOmpis får kjeft på telefon. Kjeft preller av. Kompis har god historie å fortelle.

Keinstein full av gode historier på bygda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Fniser"

*keinstein ser for seg ny spalte i lokale blekka: Keinsteins eskapader*

Ryktet var ille nok fra før.

Skrevet

hohoho stilig!

*lol*

Dobbeltpøh!

Skrevet

*lol*

Trur du jeg har fått høre?

Gjest Persille
Skrevet

Trur du jeg har fått høre?

Ja :)

Men det er en knallhistorie da, det kan du jo ikke nekte for :)

Skrevet

Ja :)

Men det er en knallhistorie da, det kan du jo ikke nekte for :)

Utsette uskyldige blyge ungkarer for slikt er ikke pent.

Forresten var det to versjoner på plata, en "påkledd" også. Den var fin. Rene synkronoppvisningen, fire damer, profesjonelle, flott sminket og helt i takt. Jeg vil ikke prøve å gjøre det der uten å ha fysioterapeut tilgjengelig noen uker etterpå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...