keinstein Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Kompis stikker innom og har med en DVD med aerobicsdamer på. Keinstein legger den til side, og skulle i dag rydde, aerobicsdamer er sikkert flinke. Setter på DVD. Fortesetter å rydde. Bror ankommer. Store øyne på TV. Keinstein snur seg og får kaffen i halsen. Aerobicsdamer er spitter nakne! Nå har bror noe å fortelle på bygda. Ved nærmere ettersyn står det "Nude" nederst på DVD. KOmpis får kjeft på telefon. Kjeft preller av. Kompis har god historie å fortelle. Keinstein full av gode historier på bygda. 0 Siter
keinstein Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Skrevet 20. mai 2006 *Fniser" *keinstein ser for seg ny spalte i lokale blekka: Keinsteins eskapader* Ryktet var ille nok fra før. 0 Siter
keinstein Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Skrevet 20. mai 2006 hohoho stilig! *lol* Dobbeltpøh! 0 Siter
keinstein Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Skrevet 20. mai 2006 hohoho stilig! *lol* Der er den: http://images.amazon.com/images/P/B00004TEYX.01._SCLZZZZZZZ_.jpg Har allerede fått spørsmål fra nærmest fremmede når jeg er ferdig med å se den :-( 0 Siter
keinstein Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Skrevet 21. mai 2006 *lol* Trur du jeg har fått høre? 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Trur du jeg har fått høre? Ja Men det er en knallhistorie da, det kan du jo ikke nekte for 0 Siter
keinstein Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Skrevet 21. mai 2006 Ja Men det er en knallhistorie da, det kan du jo ikke nekte for Utsette uskyldige blyge ungkarer for slikt er ikke pent. Forresten var det to versjoner på plata, en "påkledd" også. Den var fin. Rene synkronoppvisningen, fire damer, profesjonelle, flott sminket og helt i takt. Jeg vil ikke prøve å gjøre det der uten å ha fysioterapeut tilgjengelig noen uker etterpå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.