Gjest lilleputt83 Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Det er en gutt som jeg er svært interessert i. Jeg tror han er interessert i meg også. I det siste har vi vært litt med hverandre, noen ganger med mange tilstede, de siste gangene har det bare vært oss to. Vi har hjemme hos hverandre og sett film og vi har også vært ute og spist. Men siden både jeg og han er ganske sjenert når det kommer til kjærligheten, føler jeg liksom at det aldri kommer noen vei. Ja, vi ser film, prater litt, spiser litt, og har det veldig kjekt, men jeg vet liksom ikke hva jeg skal gjøre for å komme videre. Det stopper liksom der. Jeg har aldri hatt type, så har omtrent 0 erfaring fra slikt. Andre får liksom til det at ting går framover. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Noen ideer? 0 Siter
citygirl Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Ta tiden til hjelp, fortell ham at du liker å være i lag med ham, ta initiativ til å finne på ting med ham. Gi ham en klem:-) Fortell ham at du liker ham hvis det passer seg sånn, sett deg tett inntil om dere skal se en film, lei en romantisk film - eller en skummel en så du kan ha en unnskyldning for å krype inntil:-) Hold hånda hans i mørket på kino:-) Resten går av seg sjøl, håper jeg:-) 0 Siter
Gjest collett Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Prøv å få til "tilfeldig" kroppskontakt. F.eks at du setter deg tett inntil i sofaen, "tilfeldigvis" kommer borti hånda hans el.l. Da gir du han en god anledning til å gjengjelde kontakten. Hvis han trekker seg unna er han nok ikke interessert. Men sannsynligvis er det som du sier, at han ikke helt tør å ta første initiativ. 0 Siter
Gjest LionQueen Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Kan du ikke kysse han da? Eller iallefall gi han veldig klare signaler på at du vil noe mer enn å holde hånd. Men noen sier altså at mannfolk ikke tar hint. Når en kom så langt som på tomannshånd, flere ganger, og var gjensidig forelsket, så trodde jeg egentlig ikke det var noe problem jeg. 0 Siter
Gjest LionQueen Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Kom på en ting. Vet du hva jeg tror kan gjøre det vanskelig for dagens generasjon? At det er så vanlig å være venner med det motsatt kjønn. Da må en være enda flinkere til å tyde signaler liksom. Ble en bedt hjem til en av det annet kjønn da jeg var ung, eller på kino, så visste en iallefall hvor landet lå.Ingen ba ut ei jente hvis de ikke var interessert i noe kjærestegreier. 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Min var så sjenert i begynnelsen (han jabbet som bare det da!) at da vi skulle se en video hjemme hos meg så spurte jeg likegodt om jeg kunne få sitte ved siden av ham og det fikk jeg jo. Han lagde en ørliiiiten plass ved siden av seg i sofaen så jeg satt nesten i fanget hans. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.