Gå til innhold

Vanngym/bassengtrening i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat kommet hjem fra et flott 4 ukers rehabiliteringsopphold på Catosentret. Jeg har lært mye om egen mestring og skal nå fortsette på den "gode vei" hjemme.

Jeg har behov for å fortsette med en eller annen form for vanngym/ bassengtrening da dette er en god trenigsform for meg.

Hvor i Oslo finnes et slikt tilbud? Gjerne organisert av en eller annen forening, egentrenig i oppvarmet basseng er også et alternativ.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Charlotte Beyer-Olsen organiserte tidligere ulike former for vannaerobic (blant annet med våt-vest), du kan sannsynligvis få informasjon om hvor hun holder til gjennom Nimi-Ullevål.

En mer kjedelig variant, er varmtvannsbassengene på enkelte av byens sykehus. Dersom du geografisk tilhører Diakonhjemmet, så har de et bra basseng. Tilsvarende har Radiumhospitalet et svært godt varmtvannsbasseng, men det har variert litt hvem de gir tilgang, du kan evt. ringe og spørre.

mariaflyfly
Skrevet

Charlotte Beyer-Olsen organiserte tidligere ulike former for vannaerobic (blant annet med våt-vest), du kan sannsynligvis få informasjon om hvor hun holder til gjennom Nimi-Ullevål.

En mer kjedelig variant, er varmtvannsbassengene på enkelte av byens sykehus. Dersom du geografisk tilhører Diakonhjemmet, så har de et bra basseng. Tilsvarende har Radiumhospitalet et svært godt varmtvannsbasseng, men det har variert litt hvem de gir tilgang, du kan evt. ringe og spørre.

Åh? Jeg visste ikke at de var så selektive der...?

Skrevet

Det skal være et tilbud i bydelen så hvis du tar kontakt med Bestillerenheten der du bor så får du vite hvem du kan snakke med.

Skrevet

Takk skal dere ha.jeg skal sjekke ut de ulike tipsene.

Skrevet

Åh? Jeg visste ikke at de var så selektive der...?

Periodevis.

Gjest trener også vanntrim
Skrevet

Hvis du er overvektig og kan komme deg til trening i Bærum, har XLpluss vanntrimtilbud for overvektige der:

www.xlpluss.no

Men da bør du altså veie litt for mye!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...