Gå til innhold

Sprengte blodkar i ansiktet og sminke

Anbefalte innlegg

Gjest snuupii
Skrevet

Heisann

Trenger hjelp av dere jenter.

Jeg har små røde sprengte blodkar i kinnene som er litt sjemmende og vil gjerne dekke de til med litt sminke.

Men....når det kommer til sminke er jeg ganske "grønn"....hva kan jeg bruke? hva heter det? og hva koster det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan dra på Eppilipseklinikken å få fjernet blodkarene for alltid, men det koster masse penger da.

Gjest snuupii
Skrevet

Du kan dra på Eppilipseklinikken å få fjernet blodkarene for alltid, men det koster masse penger da.

Ja derfor tenkte jeg på en litt billigere variant da....sminke;-) Har du noen tips?:-)

Skrevet

Ja derfor tenkte jeg på en litt billigere variant da....sminke;-) Har du noen tips?:-)

Ingen andre tips dessverre! :( Sminken har en tendens til å flyte utover så det synes uansett, og dekkstiften blir synlig flekkete.

Gjest baremei
Skrevet

Hei!

Jeg ville prøvd med en god concealer hvis jeg var deg. Jeg skrev inn her og spurte om tips for en liten stund siden, og fikk mange svar:

http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F6%2F2210.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D3084304&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D3085825

Jeg endte ikke opp med noen av de jeg ble foreslått, da de ble vel dyre for min lommebok. Hørte meg i stedet for på parfymeriet, og vandret derifra med "Quick Corrector" fra Clinique. Meget fornøyd med den!:-)

På et parfymeri med dyktig betjening får du oftest god hjelp (og du merker fort om de er kompetente eller ei!).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...