Gjest snuupii Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Heisann Trenger hjelp av dere jenter. Jeg har små røde sprengte blodkar i kinnene som er litt sjemmende og vil gjerne dekke de til med litt sminke. Men....når det kommer til sminke er jeg ganske "grønn"....hva kan jeg bruke? hva heter det? og hva koster det? 0 Siter
Gjest Anro Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Du kan dra på Eppilipseklinikken å få fjernet blodkarene for alltid, men det koster masse penger da. 0 Siter
Gjest snuupii Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Du kan dra på Eppilipseklinikken å få fjernet blodkarene for alltid, men det koster masse penger da. Ja derfor tenkte jeg på en litt billigere variant da....sminke;-) Har du noen tips?:-) 0 Siter
Gjest Anro Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Ja derfor tenkte jeg på en litt billigere variant da....sminke;-) Har du noen tips?:-) Ingen andre tips dessverre! Sminken har en tendens til å flyte utover så det synes uansett, og dekkstiften blir synlig flekkete. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Hei! Jeg ville prøvd med en god concealer hvis jeg var deg. Jeg skrev inn her og spurte om tips for en liten stund siden, og fikk mange svar: http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F6%2F2210.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D3084304&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D3085825 Jeg endte ikke opp med noen av de jeg ble foreslått, da de ble vel dyre for min lommebok. Hørte meg i stedet for på parfymeriet, og vandret derifra med "Quick Corrector" fra Clinique. Meget fornøyd med den!:-) På et parfymeri med dyktig betjening får du oftest god hjelp (og du merker fort om de er kompetente eller ei!). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.