Gå til innhold

Hvordan bli kjent?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke nå nei
Skrevet

I lokalbutikken jobber en fyr som jeg har lagt merke til også der han jobbet tidligere. Kjekk mann... er på hils med ham, og småprater litt de gangene jeg er innom. Han virker veldig åpen og grei å prate med, men tida er alltid for knapp til mer enn noen korte samtaler.

Kunne virkelig tenkt meg å blitt bedre kjent med ham, ikke for å evt. bli i lag med ham, men for å eventuelt bli venner. Hvordan i all verden går man fram?

Jeg er for feig til å spørre om han har lyst å bli med ut og ta en øl en kveld. Tenkte jeg skulle nevne at jeg skal ut med ei venninne en lørdagskveld, og at han gjerne må slenge seg med dersom han har lyst...

Noen gode forslag til meg der ute? Noen gode "sjekketriks", som kan brukes for å lure han til samme stedet som vi kommer til å dra til?

Jeg er helt grønn når det gjelder slikt... egentlig er jeg ikke sjenert, men når det kommer til dette, så blir det litt ekkelt likevel. Må legge til at i samme butikken jobber en som jeg vet er interessert i meg. Han er hyggelig, men absolutt ikke en jeg kunne tenke meg noen "date" med, sånn ut over normalt vennskap.

Innspill, pliiis?

Videoannonse
Annonse
Gjest Aimabel
Skrevet

du kjøper øl, han spør om du skal på fest og du sier at dere skal til *navnet på utestedet*? Hvis han er intressert så kanskje han dukker opp? Sånn ville jeg gjort det, siden jeg heller ikke tør spøre direkte.

Gjest Ikke nå nei
Skrevet

du kjøper øl, han spør om du skal på fest og du sier at dere skal til *navnet på utestedet*? Hvis han er intressert så kanskje han dukker opp? Sånn ville jeg gjort det, siden jeg heller ikke tør spøre direkte.

Tja.. kanskje det :) Tror jeg må prøve noe sånt etter hvert, altså.

Nå skal jeg dit og kjøpe annen drikke, håper det er han som sitter i kassa!

Hihi ;)

petter smart
Skrevet

Sjekketriks for bare å bli kjent med han som en venn?

Hvis du inviterer han ut eller noe så tar han nok det som et forsøk på noe mer enn bare å bli venner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...