Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må lære meg photoshop, og har ingen kunnskap om dette programmet i dag.

Ser det finnes flere bøker om innføring i photoshop. Noen som har en å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva vil du bruke programmet til? Fotoredigering? I så fall har jeg hatt stor glede av Scott Kelby's bok "The Photoshop CS Book for Digital Photographers" (Voices that matters, New Riders, ISBN-0-7357-1411-8). Den viser deg avanserte teknikker på lettvinte måter, han gir deg rett og slett ferdige innstillinger for de ulike tingene du måtte ønske å gjøre (og som du selvfølgelig evt. kan justere litt på etter behov).

Skrevet

Jeg vil råde eg til å styre unna de svære amerikanske "biblene". De kan man miste helt motet av :-)

Jeg har en dansk bok på drøyt 100 sider som heter "tips og tricks til Photoshop CS2" Den er lettfattelig og relativt enkel.

Forlaget Globe.ISBN: 87-7900-397-4

ISBN-13: 978-87-7900-397-2

Skrevet

Jeg vil råde eg til å styre unna de svære amerikanske "biblene". De kan man miste helt motet av :-)

Jeg har en dansk bok på drøyt 100 sider som heter "tips og tricks til Photoshop CS2" Den er lettfattelig og relativt enkel.

Forlaget Globe.ISBN: 87-7900-397-4

ISBN-13: 978-87-7900-397-2

Takk for svar. :)

Skrevet

Hva vil du bruke programmet til? Fotoredigering? I så fall har jeg hatt stor glede av Scott Kelby's bok "The Photoshop CS Book for Digital Photographers" (Voices that matters, New Riders, ISBN-0-7357-1411-8). Den viser deg avanserte teknikker på lettvinte måter, han gir deg rett og slett ferdige innstillinger for de ulike tingene du måtte ønske å gjøre (og som du selvfølgelig evt. kan justere litt på etter behov).

Takk for svar. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...