Gjest Ikke mere horoskop tull Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Kan noen fortelle meg hvordan jeg skal få sagt opp dette, sendes fra 1900. Har nemlig fått slettet meldingen hvor den infoen lå.... 0 Siter
Gemini Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Det skal alltid funke å sende meldingen STOPP til nummeret som sender deg sånt. Har jeg lest en gang... Håper det funker. 0 Siter
Gjest Ikke mere horoskop tull Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Det skal alltid funke å sende meldingen STOPP til nummeret som sender deg sånt. Har jeg lest en gang... Håper det funker. Har sendt melding om at jeg ikke ønsker flere, uten at det hjalp. Får prøve STOPP da... Takkk! 0 Siter
Gemini Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Har sendt melding om at jeg ikke ønsker flere, uten at det hjalp. Får prøve STOPP da... Takkk! Håper det funker. Som sagt, så har jeg lest et sted at det skal funke med alle slike tjenester man abonnerer på, når man vil avslutte abonnementet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.