Gå til innhold

Hvilken plass kommer Alvedansen på?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tonie

6

• Prozak

5

• vanilje

4

• Lurveline

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

noen og 20. plass

(synes ikke noe om låta..)

derimot så tror jeg dessverre Carola har gode sjanser

Skrevet

noen og 20. plass

(synes ikke noe om låta..)

derimot så tror jeg dessverre Carola har gode sjanser

"noen og 20. plass

(synes ikke noe om låta..)"

Synes du de låtene som vinner i GP er bra låter, da? :-)

Hvis jeg hater en låt, og kan messe i timesvis om hvor patetisk og totalt verdiløst som annet enn rævtørkepapir den er, så regner jeg med at den har store muligheter for å finne tragi-komedien de kaller "konkurranse i populærmusikk".

"..........................................."

Skrevet

"noen og 20. plass

(synes ikke noe om låta..)"

Synes du de låtene som vinner i GP er bra låter, da? :-)

Hvis jeg hater en låt, og kan messe i timesvis om hvor patetisk og totalt verdiløst som annet enn rævtørkepapir den er, så regner jeg med at den har store muligheter for å finne tragi-komedien de kaller "konkurranse i populærmusikk".

tja, noen av låtene er jo bedre enn de andre, noen kan jo til og med kalles musikk (sånn til nød)

Men du vet, prozak, at dette programmet vil de fleste følge med på og engasjere seg veldig i, selvom nesten ingen vil innrømme det (jeg innrømmer gjerne at jeg vil sitte klistra til skjermen i kveld)

hva med deg, tør du innrømme at du vil se på MGP ? ;-)

Skrevet

tja, noen av låtene er jo bedre enn de andre, noen kan jo til og med kalles musikk (sånn til nød)

Men du vet, prozak, at dette programmet vil de fleste følge med på og engasjere seg veldig i, selvom nesten ingen vil innrømme det (jeg innrømmer gjerne at jeg vil sitte klistra til skjermen i kveld)

hva med deg, tør du innrømme at du vil se på MGP ? ;-)

"tja, noen av låtene er jo bedre enn de andre, noen kan jo til og med kalles musikk (sånn til nød)"

Musikk er jo alt sammen - det er ikke opp til noen å si at andres musikk ikke er musikk. Imidlertid vil jeg bruke begrepet "ordentlig musikk". En standard GP-låt er ikke en ordentlig låt, i den betydningen at den har noe å gjøre i en annen sammenheng enn GP.

"hva med deg, tør du innrømme at du vil se på MGP ? ;-)"

Hvis jeg gjør det - selvfølgelig :-) Jeg _tror_ ikke jeg har noen andre planer i kveld, så jeg kommer sikkert til å se på det på den samme ironiske måten jeg pleier :-)

Gjest togli
Skrevet

4.plass tipper jeg....Selv om jeg ikke har hørt låta ;-)

Skrevet

"tja, noen av låtene er jo bedre enn de andre, noen kan jo til og med kalles musikk (sånn til nød)"

Musikk er jo alt sammen - det er ikke opp til noen å si at andres musikk ikke er musikk. Imidlertid vil jeg bruke begrepet "ordentlig musikk". En standard GP-låt er ikke en ordentlig låt, i den betydningen at den har noe å gjøre i en annen sammenheng enn GP.

"hva med deg, tør du innrømme at du vil se på MGP ? ;-)"

Hvis jeg gjør det - selvfølgelig :-) Jeg _tror_ ikke jeg har noen andre planer i kveld, så jeg kommer sikkert til å se på det på den samme ironiske måten jeg pleier :-)

Bra du innrømmer det, da har jeg noe å tyne deg med senere ;-)

Sett fra en musikers synspunkt, så godtar jeg at all musikk har tilhengere, ikke det at jeg liker alt (og glad er jeg for det, hehe). Så jeg er enig i at ganske mange av sangene på mgp i kveld ikke egner seg andre steder.

Men noe må det jo være med den musikken som appellerer til folk, ellers hadde de sikkert ikke gitt ut cd med sangene...

Skrevet

Noen må jo tippe 1. plass, så da gjør jeg det. :)

Gjest Escola
Skrevet

Jeg har veldig tro på Christine Guldbrandsen og "Alvedansen". Jeg tror faktisk at det blir norsk alvedans i Aten i kveld!

Skrevet

Har ikke hørt noen av sangene så jeg tipper en 13. plass.

Skrevet

Bra du innrømmer det, da har jeg noe å tyne deg med senere ;-)

Sett fra en musikers synspunkt, så godtar jeg at all musikk har tilhengere, ikke det at jeg liker alt (og glad er jeg for det, hehe). Så jeg er enig i at ganske mange av sangene på mgp i kveld ikke egner seg andre steder.

Men noe må det jo være med den musikken som appellerer til folk, ellers hadde de sikkert ikke gitt ut cd med sangene...

"Men noe må det jo være med den musikken som appellerer til folk, ellers hadde de sikkert ikke gitt ut cd med sangene..."

I vår verden er ikke dette "ordentlig" musikk - for de fleste. Men i store deler av øst- og søreuropa er det nettopp slik musikk folk liker. Utrolig nok. Man snakker jo om "patos" i forbindelse med slik musikk - og fra nettopp det ordet kommer også ordet "patetisk" :-)

"............................................"

Skrevet

"Men noe må det jo være med den musikken som appellerer til folk, ellers hadde de sikkert ikke gitt ut cd med sangene..."

I vår verden er ikke dette "ordentlig" musikk - for de fleste. Men i store deler av øst- og søreuropa er det nettopp slik musikk folk liker. Utrolig nok. Man snakker jo om "patos" i forbindelse med slik musikk - og fra nettopp det ordet kommer også ordet "patetisk" :-)

"............................................"

" i vår verden"??

jaja,hvor går grensen på vår verden? på svenskegrensa? (siden de er fanatiske gp-folk)

Gjest LOTUS78
Skrevet

Jeg tipper 15 plass, men så gøy det hadde hvert dersom Norge vant.

serendipity
Skrevet

Jeg tipper 15 plass, men så gøy det hadde hvert dersom Norge vant.

7.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...