Gå til innhold

Hvilken plass kommer Alvedansen på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

" i vår verden"??

jaja,hvor går grensen på vår verden? på svenskegrensa? (siden de er fanatiske gp-folk)

Svenskene er et unntak fra mesteparten av den vestlige verden, når det kommer til MGP :-)

"............................................"

Videoannonse
Annonse
  • Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tonie

6

• Prozak

5

• vanilje

4

• Lurveline

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Iom. at sangen nesten kunne vært en ordentlig sang - med litt mer arbeid kunne den gått for å være noe annet enn en mpg-sang - så scorer den neppe høyt.

".............................................."

Gjest blomsterløk
Skrevet

Tror den kommer såpass langt bak at de må prøve å kvalifisere seg i semifinalen neste år.

Synes ikke den er noe fin.

Skrevet

Jeg synes den er veldig fin, men jeg er usikker på hvordan den vil klare seg i en slik konkurranse. Enten gjør den det veldig bra, eller så går det rett vest. Ingen mellomting, tror jeg:-)

Det hadde vært _så_ gøy å slå Sverige i år, men jeg tviler vel i grunnen på at det går...

Gjest pekka
Skrevet

Hun vil ligge blandt de fem beste, som norge har gjort før. Håper på spenning der ;)

Gjest dilly
Skrevet

Jeg justerer det opp til 18. plass. Fy f... så mange elendige sanger.

fruen fra havet
Skrevet

Det er flere som er bedre synes jeg, etter å ha hørt de første 12, så jeg tipper 6. plass.

Skrevet

Da må Jostein ta hevn nå.

Håper vi slår svenskene ihvertfall.

Makedonia, Kroatia, Hellas, Sveits kommer høyt opp.

Fikk dessverre ikke med meg helt hva han sa, men det var noe om Duracel? Det passet bra, selv om hun tok det bittelitt mer med ro nå enn da hun var med på Senkveld:-)

Bosnia Herzegovina kommer nok høyt opp. Og Finland. Morsomt:-)

Spørs om ikke Anna Vissi gjør det skarpt fordi hun er den hun er.

Bare ikke Carola. Ikke Carola. Please, ikke Carola... *går ned i knestående og folder hender* ;-)

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Tror du er inne på noe. I hvert fall Sveits har en sterk låt.

Og så må jeg innrømme at jeg falt litt for den selvgodt ironiske "we are the winners..." var det Litauen, tro? Skulle ikke forundre meg om den gjør det bra. Den var morsom, i hvert fall...

Latvia var også fengende; flott kor.

Irland var også bra. Og Tyskland.

Men Finland falt litt igjennom, synes jeg... Morsomme masker, men musikken levde liksom ikke helt opp til imagen...

Enig med deg - Norge kommer max på 5. plass.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Fikk dessverre ikke med meg helt hva han sa, men det var noe om Duracel? Det passet bra, selv om hun tok det bittelitt mer med ro nå enn da hun var med på Senkveld:-)

Bare ikke Carola. Ikke Carola. Please, ikke Carola... *går ned i knestående og folder hender* ;-)

Enig, bare ikke Carola. Ikke, ikke, ikke, ikke, ikke, ikke Carola.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

He-he... Da du skrev Kroatia, hadde jeg nok Ukraina i tankene...

Kroatia var jo helt forferdelig. Så den på reprisen nå. Good grief...

Skrevet

Ja, Carola var ikke fult så duracel-aktig i kveld, men måtte gud forby at hun vinner.

Jeg har problemer med å stemme, så mye bra synes jeg. Bosnia ja, den var nydelig.

Håper det er en vinner som spruter, slik som f.eks kroatia. Det blir en fin avslutning på kvelden.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Tihi... Dere høres omtrent like religiøse ut som Carola...

Bare be, dere, men Gud er sikkert mer ironisk enn dere ønsker...

Skrevet

Ikke, ikke, ikke.

Det er opptil flere låter som kommer til å irritere vettet av meg i løpet av de neste månedene når de går på repeat overalt. Tyrkias, Storbritannias og den med Tina Karol hvor nå hun kom fra. Hjelp! ;-)

Skrevet

Tihi... Dere høres omtrent like religiøse ut som Carola...

Bare be, dere, men Gud er sikkert mer ironisk enn dere ønsker...

Hehe. Jeg er kjempereligiøs faktisk. Jeg strever bare litt med denne Carola av en eller annen gunn jeg ikke helt kan sette fingeren på;-)

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Hehe. Jeg er kjempereligiøs faktisk. Jeg strever bare litt med denne Carola av en eller annen gunn jeg ikke helt kan sette fingeren på;-)

Men hun er da en utrolig artist, tross alt?

Synes kanskje ikke låta hennes var så bra, men hun er jo utrolig proff. Og fy fader, for et fyrverkeri. Hun har ikke mista futten siden hun starta som 16-åring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...