Gå til innhold

Hvilken plass kommer Alvedansen på?

Anbefalte innlegg

Gjest PandaMiranda
Skrevet

23.

Oj. Du er ikke optimistisk.

;-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tonie

6

• Prozak

5

• vanilje

4

• Lurveline

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest PandaMiranda
Skrevet

2 eller 3

He-he... Den var litt VEL optimistisk, kanskje...?

;-)

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Noen må jo tippe 1. plass, så da gjør jeg det. :)

HA, HA, HAAA...

;-)

Gjest baremei
Skrevet

6. plass tror jeg. Men vi MÅÅÅÅ slå svenskene! Ellers får jeg det jobbigt på mandag:(

Jeg likte faktisk Finland sin sang ganske bra, jeg. Hadde IKKE trodd det på forhånd, da jeg bare hadde sett kostymene. Men var det noen som fikk med seg teksten deres? Hva den handlet om? Vil ikke like noe skikkelige satan-greier:( Det kan jeg ikke tillate meg, snill pike som jeg er;-)

Skrevet

Men hun er da en utrolig artist, tross alt?

Synes kanskje ikke låta hennes var så bra, men hun er jo utrolig proff. Og fy fader, for et fyrverkeri. Hun har ikke mista futten siden hun starta som 16-åring.

Hun er så tilgjort at det vrir seg i magen bare jeg ser henne. Hvem er hun egentlig? Hun har jo ingen personlighet selv om hun er proff som få! Og så virker hun så selvsentrert at jeg får vondt. Ikke liker jeg stemmen hennes heller. Hun bare gauler, jo:-) Nei uff, Carola får jeg utslett av.

Men som sagt, jeg tror nok hun kan vinne.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Men hun er da en utrolig artist, tross alt?

Synes kanskje ikke låta hennes var så bra, men hun er jo utrolig proff. Og fy fader, for et fyrverkeri. Hun har ikke mista futten siden hun starta som 16-åring.

Hun ser så unaturlig ut, at det vrenger seg i meg når jeg ser henne. Uff, får helt vondt når jeg ser henne.

Gjest dilly
Skrevet

Oj. Du er ikke optimistisk.

;-)

Jeg oppjusterte det etter å ha hørt litt flere låter.

Skrevet

Hun ser så unaturlig ut, at det vrenger seg i meg når jeg ser henne. Uff, får helt vondt når jeg ser henne.

ser ut til at hun får en tøff jobb med og slå finland;)

må nesten flire litt her jeg!!

Skrevet

6. plass tror jeg. Men vi MÅÅÅÅ slå svenskene! Ellers får jeg det jobbigt på mandag:(

Jeg likte faktisk Finland sin sang ganske bra, jeg. Hadde IKKE trodd det på forhånd, da jeg bare hadde sett kostymene. Men var det noen som fikk med seg teksten deres? Hva den handlet om? Vil ikke like noe skikkelige satan-greier:( Det kan jeg ikke tillate meg, snill pike som jeg er;-)

Ser ut som millioner er enige med deg.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

HÆÆÆ?

Jeg syntes faktisk kostymene var morsomme, mens låta var kjedelig.

Helt utrolig at de håver inn så mange poeng. Hadde aldri trodd at et sett morsomme masker skulle greie den jobben der.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Jeg oppjusterte det etter å ha hørt litt flere låter.

Ja, - fx Spania var ikke akkurat bedre enn Norge, må jeg si...

Minst 10 låter var dårligere enn Norge.

Synes egentlig Alvedans var en OK låt, men ikke spesielt fantastisk av den grunn. Mange lå over, for å si det sånn...

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Hun er egentlig ganske karismatisk. Kanskje det er det du reagerer på?

Jeg liker ikke karismatiske pastorer, det blir liksom litt for mye Knutby for meg. Men så lenge det er snakk om en musiker/ artist, synes jeg liksom det passer bra med litt karisma.

Gjest baremei
Skrevet

HÆÆÆ?

Jeg syntes faktisk kostymene var morsomme, mens låta var kjedelig.

Helt utrolig at de håver inn så mange poeng. Hadde aldri trodd at et sett morsomme masker skulle greie den jobben der.

Jeg syntes maskene var skrekkelige, mens låta var litt tøff:-) Bare de slår Sverige! Heia-heia!

Gjest baremei
Skrevet

Ser ut som millioner er enige med deg.

Hehe, gjør visst det,ja:) Men jeg har ikke tenkt å kjøpe plata deres, altså. Langt ifra. Så bra var de ikke. Bare litt kule. Og så lenge Sverige ikke vinner, er jeg fornøyd:))

Gjest blomsterløk
Skrevet

Hun er egentlig ganske karismatisk. Kanskje det er det du reagerer på?

Jeg liker ikke karismatiske pastorer, det blir liksom litt for mye Knutby for meg. Men så lenge det er snakk om en musiker/ artist, synes jeg liksom det passer bra med litt karisma.

Tja, mulig det er det jeg reagerer på.

Reagerer også på det at hun bruker det at hun er kristen. Takker gud for alt som er.

Men synes hun ser veldig unaturlig ut.

Men at hun holder seg godt, det skal jeg ikke nekte på da.

Gjest dilly
Skrevet

Ja, - fx Spania var ikke akkurat bedre enn Norge, må jeg si...

Minst 10 låter var dårligere enn Norge.

Synes egentlig Alvedans var en OK låt, men ikke spesielt fantastisk av den grunn. Mange lå over, for å si det sånn...

Det var definitivt mange som var verre. Nivået var ikke akkurat høyt i år...

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Tja, mulig det er det jeg reagerer på.

Reagerer også på det at hun bruker det at hun er kristen. Takker gud for alt som er.

Men synes hun ser veldig unaturlig ut.

Men at hun holder seg godt, det skal jeg ikke nekte på da.

Ja, hun holder seg godt.

Og så har hun jo en bra stemme, da... Og maaasssssse følelser og engasjement.

Og så denne utstrålingen, ja...

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Det var definitivt mange som var verre. Nivået var ikke akkurat høyt i år...

Det er aldri et høyt nivå i Grand Prix. Men alltid en håndfull OK låter.

Var ikke verre enn andre år, det her...

;-)

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Jeg syntes maskene var skrekkelige, mens låta var litt tøff:-) Bare de slår Sverige! Heia-heia!

De ligger nok an til å slå Sverige.

...kanskje Carola burde ha vært vokalist sammen med de orkene og dinosaurene...?

Gjest dilly
Skrevet

Det er aldri et høyt nivå i Grand Prix. Men alltid en håndfull OK låter.

Var ikke verre enn andre år, det her...

;-)

Haha! Et godt poeng. Men jeg får i alle fall dekket dosen min med fjær og paljetter for et år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...