Gjest PandaMiranda Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Jeg syntes maskene var skrekkelige, mens låta var litt tøff:-) Bare de slår Sverige! Heia-heia! PS: Det ser jo faktisk ut til at de er i ferd med å vinne hele showet... 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Jeg syntes maskene var skrekkelige, mens låta var litt tøff:-) Bare de slår Sverige! Heia-heia! PPS: Jeg må innrømme at jeg begynner å lure på om det er en masse horder med småunger som sitter der med mobiltelefonen sin og stemmer på de festlige maskene... Det var da virkelig mange låter som var bedre enn Finlands..? 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Haha! Et godt poeng. Men jeg får i alle fall dekket dosen min med fjær og paljetter for et år. Det er bra det bare er en gang i året, ja... He-he... 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 PPS: Jeg må innrømme at jeg begynner å lure på om det er en masse horder med småunger som sitter der med mobiltelefonen sin og stemmer på de festlige maskene... Det var da virkelig mange låter som var bedre enn Finlands..? Jeg synes sjelden det er noen bra låter i Grand Prix.. Men du kan ha rett i at det er mange barn som stemmer, ja:) Jeg og småbarna som liker masker...neida;-p 0 Siter
Lurveline Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 He-he... Den var litt VEL optimistisk, kanskje...? ;-) Jeg er optimist kun én dag i året og det faller på 20. mai hvert år;o) 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Jeg synes sjelden det er noen bra låter i Grand Prix.. Men du kan ha rett i at det er mange barn som stemmer, ja:) Jeg og småbarna som liker masker...neida;-p Artig med karneval! "I år er det Ringenes Herre som er tema", liksom... 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Artig med karneval! "I år er det Ringenes Herre som er tema", liksom... Hihi. Skiller seg i alle fall litt fra mange av de andre sangene, som det går tolv av på dusinet. Og de klonede bikini-babsene som hopper rundt i annethvert innslag. Takke meg til dinosaurer, ja;) 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Hihi. Skiller seg i alle fall litt fra mange av de andre sangene, som det går tolv av på dusinet. Og de klonede bikini-babsene som hopper rundt i annethvert innslag. Takke meg til dinosaurer, ja;) Jo - du har et poeng... 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Jeg er optimist kun én dag i året og det faller på 20. mai hvert år;o) He-he... Og du blir like skuffet hver gang, da kanskje? Unntatt i 1985 og 1995? Det er langt mellom lyspunktene, forstår jeg... ;-) 0 Siter
Lurveline Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 He-he... Og du blir like skuffet hver gang, da kanskje? Unntatt i 1985 og 1995? Det er langt mellom lyspunktene, forstår jeg... ;-) Arrangeres Mgp 20. mai hvert år?;o) 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Arrangeres Mgp 20. mai hvert år?;o) Aner ikke. Jeg trodde det var det du mente... Tja - egentlig havner det jo alltid på en lørdag, så da kan det ikke være samme dato hver gang. Jaha, er det noe annet som skjer den 20. hvert år, da kanskje..? 0 Siter
Lurveline Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Aner ikke. Jeg trodde det var det du mente... Tja - egentlig havner det jo alltid på en lørdag, så da kan det ikke være samme dato hver gang. Jaha, er det noe annet som skjer den 20. hvert år, da kanskje..? Det skjer sikkert mye forskjellig rundt om på den datoen, det jeg skrev var dog ikke så alvorlig ment. 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Det skjer sikkert mye forskjellig rundt om på den datoen, det jeg skrev var dog ikke så alvorlig ment. Nei, nei. Ha en hyggelig 20. mai, i hvert fall. Bortsett fra at den er over nå... eh... Ha en hyggelig 21. mai-! :-) 0 Siter
Gjest rota Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 14.!!! ;-) Hehe, du vant. Men jeg fikk også rett, tippet blant annet 5. plass. Det var bare overskriften min som var feil. Det skulle stått: Hvilken plass får Carola. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.