Gjest LucySky Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Jeg trenger å selvbrune meg ca en gang i uka om sommeren - stort sett bare i fjeset og på armene. Problemet: noen pigmentflekker på det ene kinnet(kjaken). Hatt dem i mange år, og de blir dobbelt så brune av selvbruningen=stygt. Til nå har jeg prøvd å vaske selvbrunekremen fort av akkurat der, før den rekker å ta. Men det funker ikke ordentlig. Tips til noe å ta på FØR jeg selvbruner ansiktet? På pigmentflekkene, altså. 0 Siter
Gjest flytende plaster Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 pensle på flytende plaster, som du river av etter at du har smurt deg inn med selvbruningen? 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Klipp til et plaster som du har over? Det var kanskje ikke så dumt. Sånt hvitt, tynt plaster på oransje dispenser, surgical tape. Det skal jeg søren meg prøve! 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 pensle på flytende plaster, som du river av etter at du har smurt deg inn med selvbruningen? Flytende plaster? Hm. Aldri sett, fins det på apotek? 0 Siter
NeaNoor Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Det var kanskje ikke så dumt. Sånt hvitt, tynt plaster på oransje dispenser, surgical tape. Det skal jeg søren meg prøve! Mulig at både kirurgtape og flytende plaster blir for tynt (i allefall tapen), men kanskje gnagsårplaster? 0 Siter
Gjest Starling Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Ta vaselin på pigmentflekkene før du smører på selvbruningskremen? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.