Gjest tør ikke nå.. Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 På at jeg hisser meg opp over en nyankommet innvandrer familie! Så dem første gang 17.mai, jeg skulle følge jentungen på do, og der kom det ut ikke mindre en 5.små negerjenter, med de tetteste burka-påkledningene jeg har sett på så små barn noensinne.. Tror ingen av de kunne være over 7.år, og i tillegg satt det ei lita ei i vogn også, med heldekkende drakt, bare ansiktet som vistest, såvidt.. Og dette er en liten plass, og alle er helt bestyrtet over dette selvfølgelig, liten sladreplass! Og jeg bruker å legge meg helt ut av det, men denne ble for drøy, jeg ble faktisk irritert kjente jeg! 0 Siter
Gjest omg omg Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Hvordan så du at de var -negerjenter- hvis det er så at de var totalt tildekket??? 0 Siter
Gjest tør ikke nå.. Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Hvordan så du at de var -negerjenter- hvis det er så at de var totalt tildekket??? Siterer meg selv: "Bare ansiktet vistes så vidt!" Nok til at jeg kunne se at de var mørke altså! Og foreldrene er også mørke da, ihvertfall faren, mora har jeg ikke sett, men faren hadde ikke heldekkende klær og var helt klart av afrikansk opprinnelse! 0 Siter
NeaNoor Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Hvordan så du at de var -negerjenter- hvis det er så at de var totalt tildekket??? Man kan oftest se hvilken hudfarge en person har om man ser ansiktet til vedkommende, slik trådstarter her skriver at h*n gjorde. 0 Siter
Gjest klespolititet du? Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Siterer meg selv: "Bare ansiktet vistes så vidt!" Nok til at jeg kunne se at de var mørke altså! Og foreldrene er også mørke da, ihvertfall faren, mora har jeg ikke sett, men faren hadde ikke heldekkende klær og var helt klart av afrikansk opprinnelse! Skjønner ikke helt problemet. 0 Siter
Gjest tør ikke nå.. Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Skjønner ikke helt problemet. Problemet er jo ikke så stort, men jeg kjente jeg ble litt irritert allikevel, dette er jo helt håpløst å integrere her ute på landsbygda! Vi har endel av utenlandsk opprinnelse her fra før, men ingen som er så ekstremt annerledes, det vil helt klart bli et problem for ungene å komme inn i felleskapet med dette vedhenget! 0 Siter
Gjest Start med deg selv Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Problemet er jo ikke så stort, men jeg kjente jeg ble litt irritert allikevel, dette er jo helt håpløst å integrere her ute på landsbygda! Vi har endel av utenlandsk opprinnelse her fra før, men ingen som er så ekstremt annerledes, det vil helt klart bli et problem for ungene å komme inn i felleskapet med dette vedhenget! Ja, med den innstillingen hos dere innfødte er det ikke rart om de får det vanskelig. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Det er utrolig hva folk kan la seg irritere av.... Jeg hadde heller blitt fryktelig nysgjerrig tror jeg ;-) 0 Siter
Prozak Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Ja, med den innstillingen hos dere innfødte er det ikke rart om de får det vanskelig. Heh-heh...bra...vri det over til at det er de som er problemet, og ikke de som ikke vil tilpasse seg. Ganske typisk norsk. "............................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.