Hatsumomo Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Jupp, nå har jeg falt for fristelsen og bestilt dette underfundige gele greiene som flere her tydeligvis er veldig opptatt av Så nå er jeg spent på hvordan dette smaker når det kommer i posten om ikke så lenge. Hypen _bør_ bare være berettiget 0 Siter
NeaNoor Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 De ER gode. Nå har ikke jeg smakt alle, men. Den som smaker popcorn synes jeg er grusom. Og kjæresten min hadde smørånde i flere timer etter å ha spist en slik. Usj. Men alle frukt og bær-smakene er gode. 0 Siter
Gjest theoline Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Jeg bestilte også en pakke, er veldig spent! Har allerede bestemt meg for å like de veldig godt, håper de kommer kjapt! Utrolig hva man blir fristet til å kjøpe av dere dolere.. 0 Siter
fresja Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Jeg ble fristet før påske. Først spiste jeg en "overdose", så jeg ble nesten dårlig og måtte spy opp en del. Så lot jeg mine kolleger spise en del. I påskeferien hadde jeg heldigvis noen tantebarn og dele med! Og jeg som normalt ikke spiser snop med sukker, men noen ganger sukkerfrie pastiller! 0 Siter
tonie Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Jeg ble kjempeskuffa. Synes smurfedrops er minst like gode. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 De ER gode. Nå har ikke jeg smakt alle, men. Den som smaker popcorn synes jeg er grusom. Og kjæresten min hadde smørånde i flere timer etter å ha spist en slik. Usj. Men alle frukt og bær-smakene er gode. Hva er det? Sånne små bønne-aktige godteriting med mange farger og smaker? 0 Siter
stromme Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Hva er det???? ....ok, har funnet ut via søk hva det er.....men hva er så spesiellt med dem??? Slike har jo eksistert i mange år....? 0 Siter
NeaNoor Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Hva er det? Sånne små bønne-aktige godteriting med mange farger og smaker? http://www.jelly-belly.no/index.php?side=smaker 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 http://www.jelly-belly.no/index.php?side=smaker Eeeew, sånne fikk jeg av noen folk fra Irland en gang. Kastet alle sammen. Men jeg skjønner at jeg burde spart dem til DOL-treff 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Jeg var på flyplassen idag og kjøpte jelly bellys, har smakt dem før men husket ikke helt hvordan de smakte. Og huff noe så grusomt!!! Det er seriøst noe av det verste godteriet jeg har smakt!!! Never again!! 0 Siter
Gyda Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Nå har du skyhøye forventninger, og da kan det lett bli nedtur, vet du. ;-) Men jeg synes de er gode, og spiser en del. Og en tilleggsgrunn til den gode smaken og de mange smaksvariantene er at Jelly beans inneholder kun 4 kalorier, 1 gram karbohydrater og 0 fett pr. bønne! Da er i alle fall samvittigheten min lettere. :-) 0 Siter
Gjest bønnan Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Nå har du skyhøye forventninger, og da kan det lett bli nedtur, vet du. ;-) Men jeg synes de er gode, og spiser en del. Og en tilleggsgrunn til den gode smaken og de mange smaksvariantene er at Jelly beans inneholder kun 4 kalorier, 1 gram karbohydrater og 0 fett pr. bønne! Da er i alle fall samvittigheten min lettere. :-) Det høres ikke såå lite ut det. bønnene er jo så små. hva inneholder andre godterier på samme str da`? 0 Siter
Gjest Starling Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Nå har du skyhøye forventninger, og da kan det lett bli nedtur, vet du. ;-) Men jeg synes de er gode, og spiser en del. Og en tilleggsgrunn til den gode smaken og de mange smaksvariantene er at Jelly beans inneholder kun 4 kalorier, 1 gram karbohydrater og 0 fett pr. bønne! Da er i alle fall samvittigheten min lettere. :-) Husk når du spiser 50 Jelly Bellies, da får du i deg 200 kcal. Til sammenligning er det ca 200 kcal i to brødskiver med magerprim eller kokt skinke. Er nok ikke så sunt likevel de bønnene, men sinnssykt gode! 0 Siter
filiokus81 Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Hehe, får assosiasjoner til allsmakbønnene i Harry Potter jeg. Plutselig får du en med ørevoks eller noe *glis* ;-) 0 Siter
Gyda Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Husk når du spiser 50 Jelly Bellies, da får du i deg 200 kcal. Til sammenligning er det ca 200 kcal i to brødskiver med magerprim eller kokt skinke. Er nok ikke så sunt likevel de bønnene, men sinnssykt gode! Jeg mener ikke å si at de er sunne, men i forhold til annet, sammenlignbart godteri kan det være verdt å velge dette. 0 Siter
Gyda Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Det høres ikke såå lite ut det. bønnene er jo så små. hva inneholder andre godterier på samme str da`? Vet ikke. Men siden de reklamerer så veldig med dette, vil jeg tro at annet godteri inneholder litt mer ... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.