Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett flere med slike vesker i det siste:

http://www.bellagio.com/images/shops/photo_fendi.jpg

Det er egentlig en Fendi-veske som koster 150 000, men regner med det ikke er originalvare en gjeng med Oslo-damer går med, så er det noen som vet hvor man får kjøpt disse veskene, som ikke koster flere tusen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

veske til 150 000?!?!

Jupp. Passer sikkert Victoria Beckhams lommebok, men.. :)

Gjest Aimabel
Skrevet

Jupp. Passer sikkert Victoria Beckhams lommebok, men.. :)

tenk, jeg kunne levd et helt år på å ha solgt den veska!

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva det er med en del damer og vesker. Enkelte gir jo flere tusen for slike fantastisk stygge vesker.

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva det er med en del damer og vesker. Enkelte gir jo flere tusen for slike fantastisk stygge vesker.

Jeg synes den vesken er fin da, men er ikke villig til å betale mange tusen for den. Ikke en tusenlapp engang.

Mary Poppins
Skrevet

Den har jeg!! Fendi spy bag. Ebay

Skrevet

Ok, det er greit den er dyr, men SÅ dyr er den ikke da! Koster kanskje 15.000, men tror nok at 150.000 er litt FOR mye ;)

Mary Poppins
Skrevet

Ok, det er greit den er dyr, men SÅ dyr er den ikke da! Koster kanskje 15.000, men tror nok at 150.000 er litt FOR mye ;)

Den koster mellom 15000kr og 150000kr, avhenigig av modell, farge osv.

Skrevet

Men...

Hvordan vet du at den er ekte? Dvs., det vet man kanskje aldri. Men hva gikk du etter da du kjøpte den på eBay?

Skrevet

Hvor mye betalte du for den der?

Mary Poppins
Skrevet

Jeg synes den vesken er fin da, men er ikke villig til å betale mange tusen for den. Ikke en tusenlapp engang.

Hvis du ikke er villig til å betale mer enn 1000kr tror jeg ikke du får tak i en fake utgave av den vesken engang. På ebay koster de fake rundt 1500kr + + (det står authentic men du får ikke en ekte Fendi veske til 1500kr så det er bare tull). De ekte på ebay koster rundt 7000-12000kr avhengig av type veske.

Mary Poppins
Skrevet

Men...

Hvordan vet du at den er ekte? Dvs., det vet man kanskje aldri. Men hva gikk du etter da du kjøpte den på eBay?

På ebay finnes en del "guide" artikler, søker du på fendi spy bag så kan du finne artikler som gir tips til hva man skal lete etter når man skal kjøpe en slik veske.

Skrevet

Hvis du ikke er villig til å betale mer enn 1000kr tror jeg ikke du får tak i en fake utgave av den vesken engang. På ebay koster de fake rundt 1500kr + + (det står authentic men du får ikke en ekte Fendi veske til 1500kr så det er bare tull). De ekte på ebay koster rundt 7000-12000kr avhengig av type veske.

7-12000 for ei veske?! Ei VESKE! Er dere splitter pine gale!?

Gjest Aimabel
Skrevet

HAR du veske til 150 000???!!

Skrevet

På ebay finnes en del "guide" artikler, søker du på fendi spy bag så kan du finne artikler som gir tips til hva man skal lete etter når man skal kjøpe en slik veske.

Takk :-)

Har kjøpt flere ting på eBay, men sjelden lest noen guider...

Mary Poppins
Skrevet

HAR du veske til 150 000???!!

Neida:) De aller dyreste koster 150000kr. Du får dem i ekte fra 15000kr og oppover. På ebay så får du dem litt billigere, fra 7000kr og oppover.

Gjest Aimabel
Skrevet

Neida:) De aller dyreste koster 150000kr. Du får dem i ekte fra 15000kr og oppover. På ebay så får du dem litt billigere, fra 7000kr og oppover.

7000! Jeg synes det også er vanvittig jeg da. Men hvis man har ubegrenset med penger, så hvorfor ikke..

Skrevet

7-12000 for ei veske?! Ei VESKE! Er dere splitter pine gale!?

Enig med deg, det er sprøtt. Ikke var den spesielt fin heller

synes

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...