Gjest Aimabel Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 jeg forsøker å skrive inn mitt postnr i et adressefelt, men får beskjed om at postnummer må inneholde et HELTALL!!!??? Hva er det forno da? 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 hmm, når jeg trykket send for tiende gang kom det opp helt hvit skjerm men det står fullført nederst i venstre hjørne. Er mailen sendt med adresse og alt da? 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 hmm, når jeg trykket send for tiende gang kom det opp helt hvit skjerm men det står fullført nederst i venstre hjørne. Er mailen sendt med adresse og alt da? Det at det står fullført nederst i venstre hjørne har ingenting med at det er sendt å gjøre. Det betyr bare at siden er lastet helt inn. Det vil si at den hvite skjermen er lastet helt inn, feks Jeg vet ikke hva som menes med heltall. Er du sikker på at det ikke har sneket seg inn et komma eller lignende? Du bør være forsiktig med å trykke veldig mange ganger på send. Plutselig så ender du opp med ti ordrer (selv om de fleste netthandler sikkert har en sperre for slikt). 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Det at det står fullført nederst i venstre hjørne har ingenting med at det er sendt å gjøre. Det betyr bare at siden er lastet helt inn. Det vil si at den hvite skjermen er lastet helt inn, feks Jeg vet ikke hva som menes med heltall. Er du sikker på at det ikke har sneket seg inn et komma eller lignende? Du bør være forsiktig med å trykke veldig mange ganger på send. Plutselig så ender du opp med ti ordrer (selv om de fleste netthandler sikkert har en sperre for slikt). oi, splitte mine bramseil! Hva sjer nå da. Har jeg sendt mail, eller ikke? 0 Siter
Åsemor Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Heltall er et helt tall. 2 er et heltall, 2,5 er ikke et heltall. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 oi, splitte mine bramseil! Hva sjer nå da. Har jeg sendt mail, eller ikke? Jeg vil ikke tro det, ettersom du ikke har fått noen bekreftelse. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Heltall er et helt tall. 2 er et heltall, 2,5 er ikke et heltall. men jeg skrev fire siffer. uten komma ellernoe. f.eks: 4856 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.