Gå til innhold

hjelp meg fort! Hva er heltall?

Anbefalte innlegg

Gjest Aimabel
Skrevet

jeg forsøker å skrive inn mitt postnr i et adressefelt, men får beskjed om at postnummer må inneholde et HELTALL!!!??? Hva er det forno da?

Videoannonse
Annonse
Gjest Aimabel
Skrevet

hmm, når jeg trykket send for tiende gang kom det opp helt hvit skjerm men det står fullført nederst i venstre hjørne. Er mailen sendt med adresse og alt da?

Gjest Calóni
Skrevet

hmm, når jeg trykket send for tiende gang kom det opp helt hvit skjerm men det står fullført nederst i venstre hjørne. Er mailen sendt med adresse og alt da?

Det at det står fullført nederst i venstre hjørne har ingenting med at det er sendt å gjøre. Det betyr bare at siden er lastet helt inn. Det vil si at den hvite skjermen er lastet helt inn, feks ;)

Jeg vet ikke hva som menes med heltall. Er du sikker på at det ikke har sneket seg inn et komma eller lignende?

Du bør være forsiktig med å trykke veldig mange ganger på send. Plutselig så ender du opp med ti ordrer (selv om de fleste netthandler sikkert har en sperre for slikt).

Gjest Aimabel
Skrevet

Det at det står fullført nederst i venstre hjørne har ingenting med at det er sendt å gjøre. Det betyr bare at siden er lastet helt inn. Det vil si at den hvite skjermen er lastet helt inn, feks ;)

Jeg vet ikke hva som menes med heltall. Er du sikker på at det ikke har sneket seg inn et komma eller lignende?

Du bør være forsiktig med å trykke veldig mange ganger på send. Plutselig så ender du opp med ti ordrer (selv om de fleste netthandler sikkert har en sperre for slikt).

oi, splitte mine bramseil! Hva sjer nå da. Har jeg sendt mail, eller ikke?

Skrevet

Heltall er et helt tall. 2 er et heltall, 2,5 er ikke et heltall.

Gjest Calóni
Skrevet

oi, splitte mine bramseil! Hva sjer nå da. Har jeg sendt mail, eller ikke?

Jeg vil ikke tro det, ettersom du ikke har fått noen bekreftelse.

Gjest Aimabel
Skrevet

Heltall er et helt tall. 2 er et heltall, 2,5 er ikke et heltall.

men jeg skrev fire siffer. uten komma ellernoe.

f.eks:

4856

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...