Gå til innhold

Selges Simpsons-tegneserier i Norge?

Anbefalte innlegg

petter smart
Skrevet

Om det er av interesse, så ser jeg de har en del tegneseriebøker med Simpsons tilgjengelig fra play.com.

Og på den sjappa er frakt inkludert i prisen; så det eneste man må passe på er å overholde importreglene her i landet, dvs. maks verdi 200 pr. forsendelse.

Link til en av tegneseriebøkene jeg fant:

http://www.play.com/Books/Books/4-/730653/Simpsons_Comics_Jam_Packed_Jamboree/Product.html

Tegneserier regnes som bøker og en kan bestille for så mye en vil uten å måtte fortolle dem.

Dette har jeg fått skriftlig bekreftelse på fra tollvesenet.

Har bestillt fra amazon.co.uk mange ganger og aldri hatt noen problemer.

Videoannonse
Annonse
petter smart
Skrevet

Det finnes flere nettsteder i norge som har (eller har hatt) simpsons tegneserier. Vet i alle fall om tronsmo og avalon.

Men det lønner seg nok å bestille dem fra amazon.co.uk. Men pga portoen bør du bestille så mange som mulig samtidig.

Det er ikke toll på tegneserier.

Gjest Calóni
Skrevet

Det finnes flere nettsteder i norge som har (eller har hatt) simpsons tegneserier. Vet i alle fall om tronsmo og avalon.

Men det lønner seg nok å bestille dem fra amazon.co.uk. Men pga portoen bør du bestille så mange som mulig samtidig.

Det er ikke toll på tegneserier.

Ingen toll? Supert! Jeg var litt bekymret for det et øyeblikk, men jeg krysset av for at det var gave da, og håpet det ville gå igjennom. Men moms må jeg vel betale? Jeg tenkte å bestille fra den engelske siden, men tegneseriene var så mye dyrere at det lønte seg heller å betale portoen på de amerikanske.

petter smart
Skrevet

Ingen toll? Supert! Jeg var litt bekymret for det et øyeblikk, men jeg krysset av for at det var gave da, og håpet det ville gå igjennom. Men moms må jeg vel betale? Jeg tenkte å bestille fra den engelske siden, men tegneseriene var så mye dyrere at det lønte seg heller å betale portoen på de amerikanske.

Det er ikke moms på bøker/tegneserier. Jeg har i alle fall aldri betalt det når jeg har bestillt fra england. Og jeg har det skriftlig fra tollvesenet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...