Lillemus Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Si meg - er ikke Jostein Pedersen i overkant spydig i år? Har ikke sett sangene, bare hørt dem i bakgrunnen sånn halvveis (vært konsentrert om noe annet), men har sett litt på avstemmingen og han høres jo ut som om han tar det grav alvorlig og helt personlig. 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Jostein Pedersen tar absolutt ingenting grav alvorlig og personlig. Han er alltid spydig. I fjor lå han til og med i krig med svenskene pga det. "Like sexy som en Ivar-hylle..." var hans meget omdiskuterte kommentar til fjorårets bidrag fra Sverige... Han har levd seg fullstendig inn i GP på sine ironiske premisser, og kommer nok aldri ut av det universet, tror jeg... 0 Siter
Femma Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Hehe, ja, jo.. Men du hørte kommentaren hans ang. Carola? "en dårlig kopi av en duracellkanin med dårlig batterier" *fnis* 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Skrevet 20. mai 2006 Hehe, ja, jo.. Men du hørte kommentaren hans ang. Carola? "en dårlig kopi av en duracellkanin med dårlig batterier" *fnis* *Hehehehe* Har visst gått glipp av det meste jeg tror jeg. 0 Siter
Femma Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 *Hehehehe* Har visst gått glipp av det meste jeg tror jeg. Jeg måtte jo se om Carola var så jævlig som han har uttalt da. Vel, han hadde litt rett ;-) 0 Siter
Gjest Finlandia Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Hehe, ja, jo.. Men du hørte kommentaren hans ang. Carola? "en dårlig kopi av en duracellkanin med dårlig batterier" *fnis* Ha ha- han får sagt det sa, ikke lite frekk! :-) Stakkars Carålla. 0 Siter
thuva1365380402 Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Jeg synes han blir verre og verre år for år. Den grusomme latteren han har er forferdelig å høre på. Dette bør være hans siste år som Grand Prix reporter. NRK bør finne en ny synes nå jeg. 0 Siter
Femma Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Ha ha- han får sagt det sa, ikke lite frekk! :-) Stakkars Carålla. Pyttsann.. Gratulerer til Finland :-D 0 Siter
Gjest LionQueen Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Jeg har sett på svensk TV jeg! For å slippe den gode Jostein. Blir småkvalm bare jeg hører stemmen hans. 0 Siter
Lula Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Grand Prix hadde ikke vært noe om det ikke var for Jostein Pedersen 0 Siter
tonie Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Jeg synes han var i underkant spydig i år. Han pleier da å være mye verre:-) 0 Siter
tonie Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Jostein Pedersen tar absolutt ingenting grav alvorlig og personlig. Han er alltid spydig. I fjor lå han til og med i krig med svenskene pga det. "Like sexy som en Ivar-hylle..." var hans meget omdiskuterte kommentar til fjorårets bidrag fra Sverige... Han har levd seg fullstendig inn i GP på sine ironiske premisser, og kommer nok aldri ut av det universet, tror jeg... Var det ikke lena PH i fjor? Han sa at hun så ut som en litt sliten gatejente som hadde jobbet litt for mange skift. Nåvel, jeg synes hun ser meget bra ut, men vi _må_ jo bare disse Sverige;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Jeg har ikke sett på tidligere, men jeg så avstemninga i kveld. Og jeg hang meg også opp i fyrens idiotkommentaren. Det høres jo ut som om han tar konseptet dønn alvorlig - i motsetning til de fleste andre normale mennesker. Da fyren fra Polen spøkte med å gi sitt eget land 12 poeng, begynte han til og med å forklare at Grand Prix-humor ikke slår an. Herregud. Og da Finland fikk sine første 12 poeng begynte han å våse om at det var en stor overraskelse, mens han lo og ga uttrykk for at folka som ga poengene burde legges inn på lukket anstalt - dog uten å si det med ord. For en idiot! 0 Siter
Hekta Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Musikken i Grand Prix er jo ikke akkurat noe å skryte av da... Jostein Pedersen holder meg våken gjennom hele sendingen. Tror ikke han tar det hele så altfor alvorlig, så da er ikke han heller alvorlig, tror jeg da.. Han er en liten morroklump *lol* 0 Siter
Gjest midia Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Henger meg ikke så opp i kommentarene hans men det at han snakker hele tiden sånn at jeg ikke hører poeng givningen irriterer meg grønn.. 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Jeg synes han var i underkant spydig i år. Han pleier da å være mye verre:-) Ja, det synes jeg også. 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Var det ikke lena PH i fjor? Han sa at hun så ut som en litt sliten gatejente som hadde jobbet litt for mange skift. Nåvel, jeg synes hun ser meget bra ut, men vi _må_ jo bare disse Sverige;-) Tja - kanskje jeg mixer med året før der. At vi skulle slå Sverige i år? Vi gjorde da ikke det, vel? Vi kom visst på 14. plass, tror jeg. Antar at Sverige kom langt over det. De lå i hvert fall lenge et stykke oppe. 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Jeg har ikke sett på tidligere, men jeg så avstemninga i kveld. Og jeg hang meg også opp i fyrens idiotkommentaren. Det høres jo ut som om han tar konseptet dønn alvorlig - i motsetning til de fleste andre normale mennesker. Da fyren fra Polen spøkte med å gi sitt eget land 12 poeng, begynte han til og med å forklare at Grand Prix-humor ikke slår an. Herregud. Og da Finland fikk sine første 12 poeng begynte han å våse om at det var en stor overraskelse, mens han lo og ga uttrykk for at folka som ga poengene burde legges inn på lukket anstalt - dog uten å si det med ord. For en idiot! Idiot eller ikke - er det en ting som er sikkert, så er det i hvert fall at han tar IKKE gp spesielt alvorlig. Dette er hans humoristiske greie. Og han er så heldig at han kan tjene penger på det! 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Grand Prix hadde ikke vært noe om det ikke var for Jostein Pedersen Enig!! ;-) ;-) ;-) 0 Siter
Gjest Settlers Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Han har da alltid vært frekk, den mannen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.