Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tja - kanskje jeg mixer med året før der.

At vi skulle slå Sverige i år? Vi gjorde da ikke det, vel? Vi kom visst på 14. plass, tror jeg. Antar at Sverige kom langt over det. De lå i hvert fall lenge et stykke oppe.

De ble nummer fem. Det jeg prøvde å si er at sånn "kjærlig" mobbing av svenskene hører med. Det har gått sport i det for Jostein Pedersen, og det er sånn vi vil ha det;-)

PS: At de fikk bedre plassering enn oss spiller ingen rolle. De vant ikke:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jostein Pedersen tar absolutt ingenting grav alvorlig og personlig.

Han er alltid spydig. I fjor lå han til og med i krig med svenskene pga det. "Like sexy som en Ivar-hylle..." var hans meget omdiskuterte kommentar til fjorårets bidrag fra Sverige...

Han har levd seg fullstendig inn i GP på sine ironiske premisser, og kommer nok aldri ut av det universet, tror jeg...

"Jessica på 29 og Magnus på 36 har mindre utstråling enn bokhyllen Ivar fra IKEA."

Presenterte Jostein Pedersen Sveriges bidrag i 2003 med.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

"Jessica på 29 og Magnus på 36 har mindre utstråling enn bokhyllen Ivar fra IKEA."

Presenterte Jostein Pedersen Sveriges bidrag i 2003 med.

Hi-hi... Jeg begynner visst å dra på åra...

"Du verden, hvor fort tiden går," er visst den eneste kommentar jeg har til det...

mariaflyfly
Skrevet

Må innrømme at jeg trodde han hadde drekki underveis.

Skrevet

Må innrømme at jeg trodde han hadde drekki underveis.

Jeg lurte også på om han var pussa, han gjorde og sa mye feil, ligner ikke han.

serendipity
Skrevet

Jostein Pedersen er vel ikke akkurat det mest intelligente i to sko ;-)

Skrevet

Jeg sa til kona at han må være full.

Konstant på fylla da, i såfall? :-)

Han har jo vært i media og på tv-skjermen forut for semi-finalen og finalen også, har vel slengt ut av seg mye rart da også.

Orket ikke se på hele programmet jeg, mer enn noen få bruddstykker innimellom.

Gjest Marres
Skrevet

JP sier bare akkurat det jeg sitter og tenker for meg selv i sofaen :) Men Grand Prix er jo det alle elsker å hate - så se på, ja det må jeg!:)

Skrevet

Jeg har ikke sett på tidligere, men jeg så avstemninga i kveld. Og jeg hang meg også opp i fyrens idiotkommentaren. Det høres jo ut som om han tar konseptet dønn alvorlig - i motsetning til de fleste andre normale mennesker.

Da fyren fra Polen spøkte med å gi sitt eget land 12 poeng, begynte han til og med å forklare at Grand Prix-humor ikke slår an. Herregud.

Og da Finland fikk sine første 12 poeng begynte han å våse om at det var en stor overraskelse, mens han lo og ga uttrykk for at folka som ga poengene burde legges inn på lukket anstalt - dog uten å si det med ord.

For en idiot!

"Da fyren fra Polen spøkte med å gi sitt eget land 12 poeng, begynte han til og med å forklare at Grand Prix-humor ikke slår an. Herregud."

Ja? Det var da en 100% korrekt kommentar. Fyren fra Polen forsøkte seg på en spøk, og programlederne forsto det ikke eller ignorerte det. Og da var det da helt kurrant å kommentere at humor gjerne ikke slår an i MPG. Om han mente det negativt overfor noen, så var det overfor MPG, som ikke takler humor underveis.

"..........................................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Da fyren fra Polen spøkte med å gi sitt eget land 12 poeng, begynte han til og med å forklare at Grand Prix-humor ikke slår an. Herregud."

Ja? Det var da en 100% korrekt kommentar. Fyren fra Polen forsøkte seg på en spøk, og programlederne forsto det ikke eller ignorerte det. Og da var det da helt kurrant å kommentere at humor gjerne ikke slår an i MPG. Om han mente det negativt overfor noen, så var det overfor MPG, som ikke takler humor underveis.

Men han forsto det ikke han heller. Begynte jo å surre som en full mann, før han ble helt stille, hørte på den kvinnelige programlederen som i hvert fall ikke tok spøken, og begynte å forklare oss at den slags ikke går an i GP.

Han burde heller ledd av blondinen som nesten fikk hjerteinfarkt da polakken forsøkte seg på en spøk.

Skrevet

Men han forsto det ikke han heller. Begynte jo å surre som en full mann, før han ble helt stille, hørte på den kvinnelige programlederen som i hvert fall ikke tok spøken, og begynte å forklare oss at den slags ikke går an i GP.

Han burde heller ledd av blondinen som nesten fikk hjerteinfarkt da polakken forsøkte seg på en spøk.

Jeg hadde inntrykk av at han skjønte det, og at han kommenterte at slikt sjelden slår an i den sammenhengen. Men, samme kan det være :-)

Gjest Starling
Skrevet

JP er jo det eneste som gjør GP verdt å se! Digger spydige kommentarer. :)

Men jeg så ikke på det i år, bryr meg veldig lite om det. Sovna som en stein klokka 21.30, jeg! :)

Skrevet

Jeg reagerte også på det - den fyren er ikke helt god.

Skrevet

Jeg så ikke hele MGP, men holdt ut tom Carola bare for å høre hva Jostein Pedersen kommenterte da. Jeg satt faktisk å tenkte i går, at dersom han skal slutte som MGP-kommentator blir det som å hoppe etter Wirkola for den som skal ta over.

Jeg synes de halvspydige kommentarene er halve moroa jeg...

Gjest sirikat
Skrevet

Jeg så ikke hele MGP, men holdt ut tom Carola bare for å høre hva Jostein Pedersen kommenterte da. Jeg satt faktisk å tenkte i går, at dersom han skal slutte som MGP-kommentator blir det som å hoppe etter Wirkola for den som skal ta over.

Jeg synes de halvspydige kommentarene er halve moroa jeg...

Hehe, enig. JP er mer enn halve moroa spør du meg.

Finnene gjorde jo ting morsommere også da.

Skrevet

Konstant på fylla da, i såfall? :-)

Han har jo vært i media og på tv-skjermen forut for semi-finalen og finalen også, har vel slengt ut av seg mye rart da også.

Orket ikke se på hele programmet jeg, mer enn noen få bruddstykker innimellom.

Hehe, det er mulig. Jeg så ikke spesielt på programmet, jeg holdt på med noe annet, men litt fikk jeg med meg.

Skrevet

Jeg syns han er dødsmorsom! Halve showet for min del, de kommentarene hans ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...