bugge -jenta Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Lurer på om noen kan si meg hvem vant, 2. plass og norges plass. Min interesse begrenser seg dithen. Ja, også carola da. 0 Siter
Gjest MinimizeMe Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Finland vant, Norge kom på 14. plass. Carola kom på 5. Så nå vet du det:) 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Skrevet 21. mai 2006 Finland vant, Norge kom på 14. plass. Carola kom på 5. Så nå vet du det:) Gosh, hvor døgnvill det går an å bli. Takk for svar. Jeg sovnet i sted, og våknet opp uten helt å sjekke klokka. Jeg får vel krype til køys snart. God natt, Minimize Me(uff, jeg liker ikke helt å skrive det nicket ditt) Jeg skriver kjære deg fra nå av:o) 0 Siter
Gjest MinimizeMe Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Gosh, hvor døgnvill det går an å bli. Takk for svar. Jeg sovnet i sted, og våknet opp uten helt å sjekke klokka. Jeg får vel krype til køys snart. God natt, Minimize Me(uff, jeg liker ikke helt å skrive det nicket ditt) Jeg skriver kjære deg fra nå av:o) God natt til deg også, hvis du ikke sover allerede! (noe du forhåpentligvis gjør) Grand Prix var like elendig som alltid, så du gikk ikke glipp av stort.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.