Gå til innhold

Hvilke verdier gir vi våre barn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest grusomt ja
Skrevet

Huff, noe så grusomt. Jeg blir helt dårlig.

Gjest bøttan
Skrevet

Foreldre til dagens unge er alt for naive noe som vi også ser her blandt dolmødre som ikke interesserer seg i hva sine barn driver med på sms,msn,chatt m.m

Skjerp dere!

Gjest e undres
Skrevet

Foreldre til dagens unge er alt for naive noe som vi også ser her blandt dolmødre som ikke interesserer seg i hva sine barn driver med på sms,msn,chatt m.m

Skjerp dere!

Hvordan vil du gå frem for å forhindre noe som dette?

Har selv to gutter, og ser ikke på dem som potensielle voldtektsmenn.

Hva mener du gjør gutter til dette? Hva må gjøres for å forhindre dette?

Gjest bøttan
Skrevet

Hvordan vil du gå frem for å forhindre noe som dette?

Har selv to gutter, og ser ikke på dem som potensielle voldtektsmenn.

Hva mener du gjør gutter til dette? Hva må gjøres for å forhindre dette?

Det er bare en ting å si:Kommunikasjon!

Gjest e undres
Skrevet

Det er bare en ting å si:Kommunikasjon!

Kommunikasjon er viktig. Men det er for enkelt å si - kommunikasjon! - uten å utdype hvilken type kommunikasjon.

Kommunikasjon er så mangt. Det å ikke snakke sammen, er en form for kommunikasjon!!

Men ja, jeg kan tenke meg til hva du mener:) Tror allikevel det finnes barn/ungdom/voksne som gjør grusomme ting - selv om de har vokst opp i hjem med "sunn" kommunikasjon

Mista nikket
Skrevet

Jeg lurer på hva den 13 åringen har opplevd tidligerer

Gjest LOTUS78
Skrevet

Jeg lurer på hva den 13 åringen har opplevd tidligerer

Mange av de som begår sexuelle overgrep er blitt utsatt for dette selv. Uten at det skal bli sett på som formildende av den grunn.

Mista nikket
Skrevet

Mange av de som begår sexuelle overgrep er blitt utsatt for dette selv. Uten at det skal bli sett på som formildende av den grunn.

Det var det jeg hadde i bakhodet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...