Gjest Eizoze Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 http://www.expressen.se/index.jsp?a=590841 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=116949 0 Siter
Gjest grusomt ja Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Huff, noe så grusomt. Jeg blir helt dårlig. 0 Siter
Gjest bøttan Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Foreldre til dagens unge er alt for naive noe som vi også ser her blandt dolmødre som ikke interesserer seg i hva sine barn driver med på sms,msn,chatt m.m Skjerp dere! 0 Siter
Gjest e undres Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Foreldre til dagens unge er alt for naive noe som vi også ser her blandt dolmødre som ikke interesserer seg i hva sine barn driver med på sms,msn,chatt m.m Skjerp dere! Hvordan vil du gå frem for å forhindre noe som dette? Har selv to gutter, og ser ikke på dem som potensielle voldtektsmenn. Hva mener du gjør gutter til dette? Hva må gjøres for å forhindre dette? 0 Siter
Gjest bøttan Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Hvordan vil du gå frem for å forhindre noe som dette? Har selv to gutter, og ser ikke på dem som potensielle voldtektsmenn. Hva mener du gjør gutter til dette? Hva må gjøres for å forhindre dette? Det er bare en ting å si:Kommunikasjon! 0 Siter
Gjest e undres Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Det er bare en ting å si:Kommunikasjon! Kommunikasjon er viktig. Men det er for enkelt å si - kommunikasjon! - uten å utdype hvilken type kommunikasjon. Kommunikasjon er så mangt. Det å ikke snakke sammen, er en form for kommunikasjon!! Men ja, jeg kan tenke meg til hva du mener:) Tror allikevel det finnes barn/ungdom/voksne som gjør grusomme ting - selv om de har vokst opp i hjem med "sunn" kommunikasjon 0 Siter
Mista nikket Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Jeg lurer på hva den 13 åringen har opplevd tidligerer 0 Siter
Gjest LOTUS78 Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Jeg lurer på hva den 13 åringen har opplevd tidligerer Mange av de som begår sexuelle overgrep er blitt utsatt for dette selv. Uten at det skal bli sett på som formildende av den grunn. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Mange av de som begår sexuelle overgrep er blitt utsatt for dette selv. Uten at det skal bli sett på som formildende av den grunn. Det var det jeg hadde i bakhodet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.