Gjest goooooogle Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Hva er det som gjør at alle landene i Europa, som er så forskjellige, tenker helt likt og gir Finland så mange poeng??? Er verden blitt satanistisk? Jeg begynner å bli paranoid kanskje, men jeg føler meg veldig alene i verden og etter grand prix i går ble jeg ikke mindre sikker. Wææææææ....noen? som? føler? det? samme? som? jeg?????? Eller er alle ute etter å ta meg????? Hjeeeeeelp!!" Det at jeg alltid har vært redd finner, ble ikke bedre nå 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Jeg verken ser eller hører hvorfor de vant, men gratulerer de likevel Første gang de vinner i gp. Grand prix har jo alltid vært rart egentlig...... 0 Siter
serendipity Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 For at de fleste kanskje er litt mettet på puppedamer, i kledd kun et lite tøystykke med vrikkende rumpe, og det er umulig å skille de hverken på melodi eller utseende.??? Kult at Finland vant, en stilig låt (Men jeg syntes forøvrig at antrekket var litt for sært ;-) he he.. 0 Siter
Gjest gooooooogle Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Jeg verken ser eller hører hvorfor de vant, men gratulerer de likevel Første gang de vinner i gp. Grand prix har jo alltid vært rart egentlig...... hvis du ikke har hørt sangen er jo det ikke rart at du ikke lurer på hvorfor. Det var grusomt, det var ikke en sang engang pluss jeg ble livredd dem 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Jeg synes uansett det er usannsynlig barnslig, umodent og idiotisk av voksne mennesker å kle seg ut på den måten der så jeg synes hele den finske GP-greia i år var motbydelig og teit. 0 Siter
Gjest gooooooooogle Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 For at de fleste kanskje er litt mettet på puppedamer, i kledd kun et lite tøystykke med vrikkende rumpe, og det er umulig å skille de hverken på melodi eller utseende.??? Kult at Finland vant, en stilig låt (Men jeg syntes forøvrig at antrekket var litt for sært ;-) he he.. hvis de fleste er mettet på det, burde de kanskje ikke se på da? Jeg synes Russland var utrolig bra, det var jo DEN hete hingsten - og fiiiiin sang 0 Siter
serendipity Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 hvis de fleste er mettet på det, burde de kanskje ikke se på da? Jeg synes Russland var utrolig bra, det var jo DEN hete hingsten - og fiiiiin sang Folk har vel ikke noe bere å se på da, og så blir de sittende å se på Grand Prix? Syntes hverken låten eller russeren var noe stilig jeg. 0 Siter
Gjest gooooooogle Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Jeg synes uansett det er usannsynlig barnslig, umodent og idiotisk av voksne mennesker å kle seg ut på den måten der så jeg synes hele den finske GP-greia i år var motbydelig og teit. Enig 0 Siter
Gjest goooooooogle Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Folk har vel ikke noe bere å se på da, og så blir de sittende å se på Grand Prix? Syntes hverken låten eller russeren var noe stilig jeg. Jaja, opp til deg......disrespektfullt synes jeg å stille kledd sånn. Ikke minst blasfemisk, synger halleluja utkledd som demoner. 0 Siter
avtrykk Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Jeg verken ser eller hører hvorfor de vant, men gratulerer de likevel Første gang de vinner i gp. Grand prix har jo alltid vært rart egentlig...... Har du ikke sett eller hørt dem? - Eller kan du ikke forstå hvorfor de vant grunnet musikk eller utseende? Blir litt blanding av orker og ringskrømt. Ringenes Herre inspirert. Ungene digget dem:) 0 Siter
serendipity Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Jaja, opp til deg......disrespektfullt synes jeg å stille kledd sånn. Ikke minst blasfemisk, synger halleluja utkledd som demoner. Jepp. Du spurte jeg gav deg min teori ;-) Men jeg sytnes ikke de var særlig stilige i klesveien, og det så teit ut. Men det kan være en reaksjon på at "alle" andre omtrent ser identiske ut, mange av låtene er svært like osv. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Har du ikke sett eller hørt dem? - Eller kan du ikke forstå hvorfor de vant grunnet musikk eller utseende? Blir litt blanding av orker og ringskrømt. Ringenes Herre inspirert. Ungene digget dem:) Jeg så og hørte dem med forstod ikke hva de vant for, men unner de 1.plassen likevel. gp er gp 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Akkurat det der lurer jeg og på! Hvem stemmer egentlig?? 0 Siter
avtrykk Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Jeg så og hørte dem med forstod ikke hva de vant for, men unner de 1.plassen likevel. gp er gp I hverfall mye hummer og kanari 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 hvis du ikke har hørt sangen er jo det ikke rart at du ikke lurer på hvorfor. Det var grusomt, det var ikke en sang engang pluss jeg ble livredd dem Kunne de i det minste ikke kastet maskene da de vant? Jaja 0 Siter
Gjest gooooooogle Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Jepp. Du spurte jeg gav deg min teori ;-) Men jeg sytnes ikke de var særlig stilige i klesveien, og det så teit ut. Men det kan være en reaksjon på at "alle" andre omtrent ser identiske ut, mange av låtene er svært like osv. Jaja, men de reaksjonene sine kan de egentlig ha for seg selv synes jeg... Jeg bare lurer på hvordan verden er blitt idag siden nærmest alle landene har slike "reaksjoner", hvis de er lei av grand prix konseptet er det vel bare å melde seg ut? Er jo bare blitt fler og fler land som har meldt seg på også, skjønner ikke helt 0 Siter
Gjest Sexy med klær Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Ble til dels svært provosert av av dårlige sangere som prøvde å dekke over en elendig stemme og melodi med å kle av seg mest mulig. Halv(hel)nakne damer fra div østblokkland fikk meg til å tenke på helt andre ting enn en sangkonkurranse.. Nå stemte ikke jeg, men hadde svært lyst å stemme på Finland rett og slett bare fordi de var mest påkledd.... 0 Siter
Gjest GP liker Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Syntes nå sangen var grei nok jeg da, men idiotiske kostymer å opptreden av voksne folk..Eller voksne og voksne.. 0 Siter
Maggi Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Jeg ser på det som en reaksjon på hele sirkuset. Et samlet Europa synes det er gøy å gi fingeren til hele konkurransen. Og det er blasfemisk å synge haleluja i djeveldrakt. Synes ikke det var spesielt festlig. Wig wam, derimot, var artig. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Utrolig nok satt jeg og så på idiotien i går, og sjelden har jeg hørt så mye elendig musikk på en gang. Det er ubegripelig at det går an å lage så mye søppel. I så måte skilte Finland seg ut. Det tjente de nok mye på. At låta deres fenger raskt skader heller ikke. Hardrock og metal har også fått en ny renessanse i store deler av Europa, og timingen til monstrene var perfekt. Jeg hadde aldri trodd de skulle vinne, men den finske låta er den eneste låta jeg ville gitt poeng i går. Den eneste verdige vinneren. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.