Prozak Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Tro, holdninger osv følger ikke alder, men karakter. Hvor gammel er du, forresten? Javisst. Og det er jaggu litt av en "karakter" man fremviser når man presterer å hevde at man ikke kan uttale "halleluja" utenfor kirken og prekenen. Det grenser til fanatisme, og er det største problemet med all organisert religion av en viss størrelse. "............................................" 0 Siter
Maggi Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Javisst. Og det er jaggu litt av en "karakter" man fremviser når man presterer å hevde at man ikke kan uttale "halleluja" utenfor kirken og prekenen. Det grenser til fanatisme, og er det største problemet med all organisert religion av en viss størrelse. "............................................" ) 0 Siter
Prozak Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 "Hva med barn som sitter og ser på? Det må da kunne gå an å la gp være gp, og ta djevelshardrocken andre steder??" Dette er jeg faktisk veldig enig i. Det var det jeg tenkte mest på når jeg så finnene. Mange seksåringer som sitter og ser på mens foreldrene tror de ser et halvdårlig, falskt og utgått musikkonsept. Og ettersom jeg hverken så på programmet eller er en gammel dame, regner jeg med at du ikke siktet til meg. ;o) Si meg: Er du virkelig så dum som du fremstår her? Kan du definere hva som er "djevelhardrock" med dette? Og måtte man velge, så ville det sannsynligvis blitt mer folk av unger som vokser opp med "djevelhardrock" enn de som vokser opp med voksne mennesker som står og klapper i hendene mens de synger "gud er glad i meg, tralla-la-la-lei". ".........................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 ) Måtte Herren Satan og alle hans demoner krype opp under dyna di i natt, og gi deg en heidundrandes omgang så det gjaller i sakrestiet de neste fem gudstjenestene :-) "............................................." 0 Siter
Maggi Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Måtte Herren Satan og alle hans demoner krype opp under dyna di i natt, og gi deg en heidundrandes omgang så det gjaller i sakrestiet de neste fem gudstjenestene :-) "............................................." Noterte jeg en smiley på slutten av tiraden...? 0 Siter
Maggi Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Si meg: Er du virkelig så dum som du fremstår her? Kan du definere hva som er "djevelhardrock" med dette? Og måtte man velge, så ville det sannsynligvis blitt mer folk av unger som vokser opp med "djevelhardrock" enn de som vokser opp med voksne mennesker som står og klapper i hendene mens de synger "gud er glad i meg, tralla-la-la-lei". ".........................................." .. og hva med deg selv? Ta deg en tur i speilet, gjenta det du har skrevet nå og gjør en vurdering selv. 0 Siter
Gjest trond-h Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Jeg synes uansett det er usannsynlig barnslig, umodent og idiotisk av voksne mennesker å kle seg ut på den måten der så jeg synes hele den finske GP-greia i år var motbydelig og teit. Helt enig. Skulle tro de folkene hadde rømt fra et galehus. 0 Siter
Gjest Big little Brother Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Ok, ok....jeg skjønner fullstendig. Du har sikkert viktigere ting å gjøre - det er jo innlysende, siden du sitter her på dol 24 timer i døgnet. I FEED you, man. Akkurat det der er det fler som har lagt merke til. Han P. kan ikke ha det helt bra, og du er en av triggerne, kanskje et alter ego. 'Å skrive ting av seg' er å foretrekke framfor å finne på mye annet tull, så vi andre lever med det. Og GP er da et greit objekt å kaste seg over. Så fortsett å skriv! 0 Siter
Prozak Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Noterte jeg en smiley på slutten av tiraden...? Javisst. Jeg tar ikke den typen bedehusekstremisme alvorlig :-) "......................................" 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 *LOL* Du synes altså den var "teitere" enn massen av annet søppel? *Sjokkert* Humor? Ironi? ".............................................." Jeg så ikke noen av sangene, satt med ryggen til tv'n, så jeg så bare avstemningen og det jeg så av det finske bidraget da var mer enn nok. Så alle de andre lettklede øst-europeiske damene (har jeg fått inntrykk av her inne) har jeg ikke sett. 0 Siter
Prozak Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 .. og hva med deg selv? Ta deg en tur i speilet, gjenta det du har skrevet nå og gjør en vurdering selv. Ok, her er vurderingen og sammenlikningen. Du: Ser hardrockere som kler seg ut som monstre, og konkluderer med at det er satanrock *ler* Jeg: Ser hardrockere som kler seg ut som monstre, og konkluderer med at det er rockere med sans for humor, teater, show etc. Sannsynligvis med en stor porsjon ironi. Hva tror du er riktig? Hint: For absolutt alle med et minimum av intelligens og kunnskap om verden rundt seg, er det åpenbart. Du tror vel at dimmu borgir, satyrocon og den gjengen er _ekte_ satanister også, du? *ler* "..........................................." 0 Siter
Maggi Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Ok, her er vurderingen og sammenlikningen. Du: Ser hardrockere som kler seg ut som monstre, og konkluderer med at det er satanrock *ler* Jeg: Ser hardrockere som kler seg ut som monstre, og konkluderer med at det er rockere med sans for humor, teater, show etc. Sannsynligvis med en stor porsjon ironi. Hva tror du er riktig? Hint: For absolutt alle med et minimum av intelligens og kunnskap om verden rundt seg, er det åpenbart. Du tror vel at dimmu borgir, satyrocon og den gjengen er _ekte_ satanister også, du? *ler* "..........................................." Jeg ser det ikke slik du sier at jeg ser det, men jeg vet ikke om du er den mest konstruktive å diskutere det med. ;o) 0 Siter
Prozak Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Jeg så ikke noen av sangene, satt med ryggen til tv'n, så jeg så bare avstemningen og det jeg så av det finske bidraget da var mer enn nok. Så alle de andre lettklede øst-europeiske damene (har jeg fått inntrykk av her inne) har jeg ikke sett. Men har du virkelig så liten sans for humor/show/ironi at det du ser når du ser slikt er "barnslighet"? Jeg mener - slikt er jo selve inkarnasjonen av motstand mot pretensiøshet og selvhøytidelighet, og noe MGP absolutt trenger mye mer av. Forhåpentlig så mye at hele greia til slutt dør hen og forsvinner. "............................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Jeg ser det ikke slik du sier at jeg ser det, men jeg vet ikke om du er den mest konstruktive å diskutere det med. ;o) Nå babler du, i mangel av noe intelligent å si. Du har gjentatt flere ganger at dette er satanrock o.l., så du fremstår som litt vel dum hvis du nå begynner å nekte for det. "..........................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Akkurat det der er det fler som har lagt merke til. Han P. kan ikke ha det helt bra, og du er en av triggerne, kanskje et alter ego. 'Å skrive ting av seg' er å foretrekke framfor å finne på mye annet tull, så vi andre lever med det. Og GP er da et greit objekt å kaste seg over. Så fortsett å skriv! Å skrive støtteinnlegg til seg selv er vel også noe...:-) "............................................." 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Men har du virkelig så liten sans for humor/show/ironi at det du ser når du ser slikt er "barnslighet"? Jeg mener - slikt er jo selve inkarnasjonen av motstand mot pretensiøshet og selvhøytidelighet, og noe MGP absolutt trenger mye mer av. Forhåpentlig så mye at hele greia til slutt dør hen og forsvinner. "............................................." Tydeligvis. Holder visst på å bli gammel jeg. 0 Siter
Prozak Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Tydeligvis. Holder visst på å bli gammel jeg. Håper du kommer over det. Humørløshet er ikke noe særlig :-) "..........................................." 0 Siter
Maggi Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Nå babler du, i mangel av noe intelligent å si. Du har gjentatt flere ganger at dette er satanrock o.l., så du fremstår som litt vel dum hvis du nå begynner å nekte for det. "..........................................." Du har relativt høye tanker om deg selv etter dine innlegg å dømme. Og det er innimellom en prøvelse at du nokså konsekvent undervurderer andres intellegens. Men det beste er jo å la være å gå inn i dialog, for å styre unna undervurderinger og fornærmelser. Nå avslutter jeg og finner på mer konstruktive ting. ) 0 Siter
Prozak Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Du har relativt høye tanker om deg selv etter dine innlegg å dømme. Og det er innimellom en prøvelse at du nokså konsekvent undervurderer andres intellegens. Men det beste er jo å la være å gå inn i dialog, for å styre unna undervurderinger og fornærmelser. Nå avslutter jeg og finner på mer konstruktive ting. ) Tja...jeg har høye tanker om absolutt alt som strider mot trangsynthet og dumhet. Og det du har skrevet i denne sammenhengen har vært nettopp det. Så ja, akkurat der har du nok rett :-) Det at du ikke svarer når du blir bedt om å konkretisere påstanene dine, viser jo også at du ikke har noen gjennomtenkte eller logiske konklusjoner på lager. "............................................" 0 Siter
Gjest Big little Brother Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Å skrive støtteinnlegg til seg selv er vel også noe...:-) "............................................." Javel, sjef. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.