Lillemus Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Skal ha megler her for verdivurdering i morra kveld og må derfor rydde som faen i dag. Men har dere noen gang prøvd å rydde og kaste (!) med en 5-åring i huset?! "Du kan da ikke kaste den, mamma!" - "Ikke kast den da!" - "Den MÅ vi samle på assa!" *Sukk* Sendte med dem en pose kjeks og kastet dem på dør jeg. Og hva skjer? Her havnet jeg... ) 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 haha, takk den var god. Vel det viser seg at du stresser ned med dol Sitt litt her så får du ny giv om litt. Lykke til med rydding og visning!! 0 Siter
Lula Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Håpløst å rydde med barn i huset, menn også for den saks skyld. Du gjorde rett i sende dem på dør, og en liten pause fortjener du Hvordan gikk det forresten med den leiligheten du bydde på? 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Skrevet 21. mai 2006 Håpløst å rydde med barn i huset, menn også for den saks skyld. Du gjorde rett i sende dem på dør, og en liten pause fortjener du Hvordan gikk det forresten med den leiligheten du bydde på? den gikk egentlig litt over det jeg hadde håpet, men megleren skal komme i morra og se på min og komme med en antydning på hva han tror min kan gå for. Og jeg har heldigvis litt egenkapital å legge mellom så jeg regner med å flytte om ikke så lenge ja... ) 0 Siter
Lula Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 den gikk egentlig litt over det jeg hadde håpet, men megleren skal komme i morra og se på min og komme med en antydning på hva han tror min kan gå for. Og jeg har heldigvis litt egenkapital å legge mellom så jeg regner med å flytte om ikke så lenge ja... ) Å, så gøy. Skulle ønske det var oss. Er lei av å leie nå, men kan jo bare glemme å kjøpe noe her enda. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Det har hendt meg også når jeg skal rydde.... 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Skrevet 21. mai 2006 Helt håpløst, kjenner igjen eldstemann her... Snupsa her i huset har en gang vært i søppelspannet på kjøkkenet og plukket opp en liiiten bit av en kinder-egg-ting, blitt steinsur på meg og hardnakket påstått at akkurat den halve figuren hadde hun lett etter lenge og savnet for hun var så glad i den! *Himler med øynene* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.