Gå til innhold

aldersforskjell

Anbefalte innlegg

Gjest Tviler en del
Skrevet

Jeg er seriøst betatt av en jente so er mye yngre enn meg. Hun er 24 og jeg er 40. Vi prater og tuller en del men kjenner hvrandre ikke godt. Har veldig lyst tl å be henne ut men er redd for å drite meg loddrett ut. Voksne mannen. Og å ødelegge den hyggelige tonen vi har. Men den som ikke våger...... Kanskje er det bare tulleflørting fra hennes side. Er de håpløst?

Videoannonse
Annonse
Gjest Hvite ark
Skrevet

Alder er ikke alt

Har dere noen felles interesser og trives i hverandres selskap, er det jo en mulighet.

Det har mye å si med personligheten, og kommunikasjonen dere i mellom.

Lykke til!!

Den som våger, intet vinner...

Gjest kuttut
Skrevet

Jeg synes det er kvalmt med gamle gubber som finner seg ungjenter, hold deg til din egen alder pluss/minus 5-6-7 år du!

Ville blitt bestyrtet om min unge datter kom drassende hjem på en 40-åring, gud bedres!

Det blir litt far- -datter-forhold i mine øyne.

Dere gamlisser vet å utnytte at ungjentene er smigret over at gamle vise menn vier dem oppmerksomhet og interesse! ;-)

Skrevet

Jeg kjenner et par som er kjempeforelsket og hvor aldersforskjellen er rundt 32 år (!), men det hører vel til sjeldenhetene.

Som 24-åring hadde jeg nok blitt smigret av en slik interesse, men jeg hadde ikke blitt sammen med en 40-åring tror jeg. Det vil tilsvare at jeg nå hadde funnet meg en på 54... Jaja, man skal aldri si aldri! :o)

Gjest LoL-LoL
Skrevet

Jeg kjenner et par som er kjempeforelsket og hvor aldersforskjellen er rundt 32 år (!), men det hører vel til sjeldenhetene.

Som 24-åring hadde jeg nok blitt smigret av en slik interesse, men jeg hadde ikke blitt sammen med en 40-åring tror jeg. Det vil tilsvare at jeg nå hadde funnet meg en på 54... Jaja, man skal aldri si aldri! :o)

Ikke fult så sjarmerende når disse gubbene blir gamle, impotente pensjonister ;o)

Men da kan de sikkert byttes ut i yngre modeller.

Gjest LoL-LoL
Skrevet

Ikke fult så sjarmerende når disse gubbene blir gamle, impotente pensjonister ;o)

FULLT!

Skrevet

Jeg synes det er kvalmt med gamle gubber som finner seg ungjenter, hold deg til din egen alder pluss/minus 5-6-7 år du!

Ville blitt bestyrtet om min unge datter kom drassende hjem på en 40-åring, gud bedres!

Dere gamlisser vet å utnytte at ungjentene er smigret over at gamle vise menn vier dem oppmerksomhet og interesse! ;-)

Ungjentene behøver vel ikke å gifte seg med de for det!

At dattera di går etter gamle mannfolk, det din egen feil, trenger ikke å være bitter på andre folk fordet.

Gjest kuttut
Skrevet

Ungjentene behøver vel ikke å gifte seg med de for det!

At dattera di går etter gamle mannfolk, det din egen feil, trenger ikke å være bitter på andre folk fordet.

Morsom du, hehe, men dårlig forsøk på å provosere meg.

Dattera mi går ikke etter gamle mannfolk nei, det har hun aldri gjort heldigvis. :)

Skrevet

Mange vil nok anse denne mannen som en gammel gris, men jeg kjenner ham godt og vet han er oppetter ørene forelsket. :o)

Gjest Tviler en del
Skrevet

Kvalmt synes jeg er sterkt å si. 24 år, da er man tross alt voksen.

Skrevet

Min tante fant seg en 16 år eldre mann da hun var omtrent 24. Det levde lykkelig alle sine dager. Han holdt seg ung og sprek langt inn i alderdommen, så hun var ganske gammel da hun ble enke.

Men egentlig er jeg i mot så stor aldersforskjell, og jeg er sjeleglad at jeg i dag ikke er gift med en gammel pensjonist!

Gjest staedtler
Skrevet

Du umyndiggjør på en måte voksne kvinner.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Du må bare prøve.

Det verste som kan skje er avvisning. Men da vet du hvor du har henne.

Tenk også igjennom at du ikke bare blir i lag med henne, men kanskje også får en annen vennegjeng å forholde deg til. En vennegjeng som har kanskje har andre interesser enn deg?

Du fremstår som den modne, og har naturlig nok en del erfaringer på baken. Hun vil gjøre de erfaringene.

Når alt dette er sagt, så gjentar jeg:

det er bare å prøve. Når du er seriøst interessert som du skriver.

Lykke til.

:-)

Skrevet

Kjenner noen med nesten den samme aldersforkjellen, men må innrømme at jeg lurer på hvor lenge det vil vare..

Men det kan jo gå fint, det kommer mere an på hvordan man er enn akkuratt alderen. Men selv så hadde jeg nok ikke ville involvert meg med en mann som var så mye eldre enn meg.

Gjest Ja, sant...
Skrevet

Er sammen med en som er 16 år eldre enn meg, og jeg er 23...

Så det er bare å prøve. Det verste som kan skje er at hun sier nei!

Men jeg er mer sånn, tar en dag som det kommer, og er ikke så nøye på at det jeg har nå må vare evig. Bare jeg har det godt idag! Og det har jeg!

Gjest Tviler en del
Skrevet

Du må bare prøve.

Det verste som kan skje er avvisning. Men da vet du hvor du har henne.

Tenk også igjennom at du ikke bare blir i lag med henne, men kanskje også får en annen vennegjeng å forholde deg til. En vennegjeng som har kanskje har andre interesser enn deg?

Du fremstår som den modne, og har naturlig nok en del erfaringer på baken. Hun vil gjøre de erfaringene.

Når alt dette er sagt, så gjentar jeg:

det er bare å prøve. Når du er seriøst interessert som du skriver.

Lykke til.

:-)

Ja jeg har tenkt på dette. Det som jeg synes er litt spesielt med henne er at hun er veldig voksen for alderen. Jeg føler meg ikke som den voksne og fornuftige sammen med henne, føler på mange måter at vi er jevnbyrdige.

Gjest blame
Skrevet

Jeg hadde "noe på gang" med en på 40, tenkte aldri over alderen egentlig. Det var ikke det som gjorde at det ikke ble noe av, for å si det sånn, iallfall.

Lykke til!

Gjest Tviler en del
Skrevet

Jeg hadde "noe på gang" med en på 40, tenkte aldri over alderen egentlig. Det var ikke det som gjorde at det ikke ble noe av, for å si det sånn, iallfall.

Lykke til!

Er du 24? Følte du ikke at han var for gammel for deg?

Gjest blame
Skrevet

Er du 24? Følte du ikke at han var for gammel for deg?

Jeg er 24 ja.

Nei, jeg gjorde egentlig ikke det. Jeg er ferdig med å 'rase fra meg' i den grad jeg har hatt behov for det, og vi hadde mye til felles. Jeg så aldri på alderen som noe problem. Klart jeg lurte litt på hva foreldrene mine ville si, men det bekymret meg aldri sånn at jeg vurderte å la det være. Jeg snakket litt med mamma om han, og hun ba meg bare om å tenke meg godt om, men hadde ingen andre invendinger.

Så det var ikke alderen som ødela det potensielle forholdet. Folk er så forskjellige :)

petter smart
Skrevet

Det der stemmer kanskje for menn på 30+ og jenter på 16, men en kvinne på 24 bør være voksen nok til å ta sine egne valg.

Slutt å være så fordømmende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...