Gjest Sebana Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Satanisme og djeveltilbedelse er blitt en del av Eurovision i tillegg til alt det andre onde som skjer i moderne tider. Dette er toppen. Nå blir jeg og mine likesinnede straffet for å kjempe for barnehager og kvinnefrigjøring på 70 tallet. Djevelen på tv til og med. Hva blir det neste? 0 Siter
Lula Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Regner med du er ironisk, for jeg skjønner ikke hva alle trekker satanisme inn i det for. Regner med du mener Lordi, men hva med den opptredenen er det som er satanistisk? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Det neste for deg er sannsynligvis tvangstrøye. (Med mindre du ironiserer over "hvorfor vant Finland"-tråden under). 0 Siter
gnochi Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Dere nevner djevelkostymer og ringenes herre...Ifølge den ofisielle websiden til Lordi, er de beskrevet som ulike monstre. Lordi er biomecanic man, Amen skal forestille en mumie, Kita er en alienrase, Awa er ghost og Ox er Hellbull, en slags okseskalle. Teit, vil noen si, men jeg syns ikke det noe bedre med boybands, de er like mye gjennomtenkt kostymene og imaget deres også. For ikke å snakke om Kiss som har utrettet mye bra til tross for helt "uvoksne" kostymer. Hadde dere vært litt mer oppmerksomme burde dere visst at Lordi har brukt 10 år på å bygd opp denne imagen, det er ikke noe de har "funnet på for Grand Prix". Og det var faktisk Grand Prix-komiteen som kontaktet Lordi for å høre om de ikke ville delta! Tegn på at de vil ha nytekning innen alle de merkelige sjangrene Grand Prix vanligvis opererer med...? 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Gid, nei - det neste tror jeg nu vil være at det Norske folk slutter at gå i Kirken om søndagene! 0 Siter
Prozak Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Dere nevner djevelkostymer og ringenes herre...Ifølge den ofisielle websiden til Lordi, er de beskrevet som ulike monstre. Lordi er biomecanic man, Amen skal forestille en mumie, Kita er en alienrase, Awa er ghost og Ox er Hellbull, en slags okseskalle. Teit, vil noen si, men jeg syns ikke det noe bedre med boybands, de er like mye gjennomtenkt kostymene og imaget deres også. For ikke å snakke om Kiss som har utrettet mye bra til tross for helt "uvoksne" kostymer. Hadde dere vært litt mer oppmerksomme burde dere visst at Lordi har brukt 10 år på å bygd opp denne imagen, det er ikke noe de har "funnet på for Grand Prix". Og det var faktisk Grand Prix-komiteen som kontaktet Lordi for å høre om de ikke ville delta! Tegn på at de vil ha nytekning innen alle de merkelige sjangrene Grand Prix vanligvis opererer med...? Og det er så gjennomført patetisk med folk som ikke har humor nok til å se at dette er humor og ironi, og som babler om "barnslig", "umodent" etc. Ærlig talt - dra den tykke kjeppen ut av rævva, da. "............................................." 0 Siter
Gjest LOTUS78 Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Og det er så gjennomført patetisk med folk som ikke har humor nok til å se at dette er humor og ironi, og som babler om "barnslig", "umodent" etc. Ærlig talt - dra den tykke kjeppen ut av rævva, da. "............................................." At folk synest at det var barnslig og teit er nå en ting, men dette maset om satanisme og djeveldyrkelse er jo bare patetisk. 0 Siter
Prozak Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 At folk synest at det var barnslig og teit er nå en ting, men dette maset om satanisme og djeveldyrkelse er jo bare patetisk. Enig. Å mase om branslig etc. indikerer at man ikke har humor. Å mase om blasfemi er så gjennomført hjernedødt at jeg får lyst å brenne et par bibler. "............................................" 0 Siter
gnochi Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 At folk synest at det var barnslig og teit er nå en ting, men dette maset om satanisme og djeveldyrkelse er jo bare patetisk. Jepp... De vet ikke hva de snakker om. Snakker før de tenker! Det blir som å si at Max Mekker har djevelkostyme siden han er blå og ikke ser ut som oss andre. 0 Siter
Gjest Sebana Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Det neste for deg er sannsynligvis tvangstrøye. (Med mindre du ironiserer over "hvorfor vant Finland"-tråden under). Ja medmindre jeg ironiserer, det er store muligheter for det. Faktisk så store at jeg blir bekymret for din tilstand når du rekker å tenke noe annet. Jeg ironiserer over flere tråder bl.a. en om stakkars barna på sfo som ikke har mammaene sine hjemme, og tråden om hvorfor Finland vant. 0 Siter
Gjest gooooooogle Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Dere nevner djevelkostymer og ringenes herre...Ifølge den ofisielle websiden til Lordi, er de beskrevet som ulike monstre. Lordi er biomecanic man, Amen skal forestille en mumie, Kita er en alienrase, Awa er ghost og Ox er Hellbull, en slags okseskalle. Teit, vil noen si, men jeg syns ikke det noe bedre med boybands, de er like mye gjennomtenkt kostymene og imaget deres også. For ikke å snakke om Kiss som har utrettet mye bra til tross for helt "uvoksne" kostymer. Hadde dere vært litt mer oppmerksomme burde dere visst at Lordi har brukt 10 år på å bygd opp denne imagen, det er ikke noe de har "funnet på for Grand Prix". Og det var faktisk Grand Prix-komiteen som kontaktet Lordi for å høre om de ikke ville delta! Tegn på at de vil ha nytekning innen alle de merkelige sjangrene Grand Prix vanligvis opererer med...? Oioioi!!!! For et band! LORDI! Sukk.... blir skjælven i beina jeg, av talentet deres! Oppfinnsomheten er endeløs! Jeg tror jeg dååååner av beundrelse.. 0 Siter
Gjest goooooooooogle Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Enig. Å mase om branslig etc. indikerer at man ikke har humor. Å mase om blasfemi er så gjennomført hjernedødt at jeg får lyst å brenne et par bibler. "............................................" Stakkars lille...fikk du så lyst å brenne et par bibler lille venn? Ja men så ta å gjør det da, se hvem som bryr seg din ignorante smådjevel av en fjott. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Gid, nei - det neste tror jeg nu vil være at det Norske folk slutter at gå i Kirken om søndagene! Grøssss,får gåsehud bare ved tanken! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.