Gå til innhold

lojalitetskrav..høre på sånt?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Han virker barnslig...

Ja, og nå ringte han og la han på i sinne..Sa at det var enten eller og blablabla..ARGH! Jeg vil bare ha det fint!

:-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

26

• ShitDiddelyDo

4

• Dorthe

3

• Prozak

3

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434
Skrevet

Huff, for en kjerring den kompisen din er, da! ;)

Si til ham at det ikke blir aktuelt å droppe henne som en venninne bare fordi han ikke liker at du er sammen med henne. Så lenge du ikke tvinger ham til å være sammen med dere så må det vel være det samme for ham hvem du henger med?! Dette blir for dumt.

Ja dette er kjerringaktig altså! Nå ringte han og LA PÅ i sinne..Fordi jeg sa det var mye å be om..Jeg kom ikke engang til det punktet der jeg skulle si at jeg neppe hadde tnkt å høre! ;-P

laguna1365380434
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1148221208' post='3123462]

Han er urimelig. Gode venninner er vanskelig å finne! Så ikke dropp henne pga sånt tåpelig greier :)

Hun er super koselig! Vi har det gøy! Jeg har ikke hatt n god venninne siden den siste flyttet for et par år siden!

Vi skravler, drikker oss brisne, og hun er bare toppers hun, og hun har hvertfall ikke gjort meg noe, tvert om!

Så jupp, han må bare skjerpe seg litt..Han FÅR ikke bestemme over meg!

Gjest Starling
Skrevet

Ja dette er kjerringaktig altså! Nå ringte han og LA PÅ i sinne..Fordi jeg sa det var mye å be om..Jeg kom ikke engang til det punktet der jeg skulle si at jeg neppe hadde tnkt å høre! ;-P

Da får han bare sitte der og furte!

Angelica :o)
Skrevet

Hun er super koselig! Vi har det gøy! Jeg har ikke hatt n god venninne siden den siste flyttet for et par år siden!

Vi skravler, drikker oss brisne, og hun er bare toppers hun, og hun har hvertfall ikke gjort meg noe, tvert om!

Så jupp, han må bare skjerpe seg litt..Han FÅR ikke bestemme over meg!

Go for it! Høres super ut hun jenta er :)

laguna1365380434
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1148222873' post='3123518]

Go for it! Høres super ut hun jenta er :)

takk..Jeg trengte den goen..Nå ringer han og er sint og legger på til meg og sånn..Fordi jeg ikke ier, ja og selvfølgelig og sånn på røde rappen..ringt og skjelt ut henne hadde han gjort og..Fy faen, nå er han en møkkamann her altså!

laguna1365380434
Skrevet

Da får han bare sitte der og furte!

jupp..Det får han! :-)

Skrevet

takk..Jeg trengte den goen..Nå ringer han og er sint og legger på til meg og sånn..Fordi jeg ikke ier, ja og selvfølgelig og sånn på røde rappen..ringt og skjelt ut henne hadde han gjort og..Fy faen, nå er han en møkkamann her altså!

Høres ut som en fyr som ikke er helt i vater. Skal ikke strø rundt meg med diagnose-forslag, selv om det er er nærliggende. Det er jo rett og slett ikke normalt av en voksen person å oppføre seg sånn.

laguna1365380434
Skrevet

Det er jo en god egenskap, selv om man kan bli litt sliten av det :-)

"............................................"

Sliten ja..Det går helt rundt i hodet mitt her nå..Her sitter jeg, blid og fornøyd, med kaffe og dol, og får den ene absurde telefonen etter den andre..Arrrgh! Nå ringte han og la på i vilsinne, og han hadde skjlt ut venninnen, hun ringte og gråt og var helt lei seg og sånn..Så nå er det gloves off! ;-P

Han er en møkkamann i dag, rett og slett..Leileileilei!

laguna1365380434
Skrevet

Høres ut som en fyr som ikke er helt i vater. Skal ikke strø rundt meg med diagnose-forslag, selv om det er er nærliggende. Det er jo rett og slett ikke normalt av en voksen person å oppføre seg sånn.

Nei, jeg blir helt sliten..Dette går jo ikke an! Jeg viste han hadde sine sider, men her tar jo galskapen overhånd!

Skulle minst tro jeg hadde rappet dama hanspå alteret og overtalt henne til å ha vill og hemningsløs gruppesex eller noe, ikke at jeg hadde vært ute noen ganger på en øl med ei venninne..Som han forøvrig har kastet etter meg!Arrghh!

Skrevet

Høres ikke ut som ha er så ferdig med denne dama som han vil ha det til.

Nei, her nytter det nok bare med klar tale. Kvinn deg opp og gi beskjed:-)

laguna1365380434
Skrevet

Høres ikke ut som ha er så ferdig med denne dama som han vil ha det til.

Nei, her nytter det nok bare med klar tale. Kvinn deg opp og gi beskjed:-)

Det skal jeg! :-) Takk!

Gjest Spirrma
Skrevet

Er han en fyllefant eller lignende?

laguna1365380434
Skrevet

Er han en fyllefant eller lignende?

Nei, det verste er at han er helt edru..;-P For en tosk! Jeg er bare så dritlei av ham nå!

ShitDiddelyDo
Skrevet

ja ikke sant? Vi snakket akkurat på telefonen (jeg og henne) og det finnes jo faktisk ikke snev av tvil her..Han har meldt flere felles venner og forsøkt og "banne" henne fra gjengen..Dette går ikke ann! :-I

Jeg blir så sint over å bli trukket inn i sånt. Han burde lære seg at når man går rundt og er en surpomp unskylder man seg i etterkant, man forlnger ikike at lle ens venner skal "ta side", og særlig ikke når en er urimelig i tillegg.

Jeg må stramme opp fyren, selvom jeg er både hater det og er talentløs på nevnte. Det er ingen vei utenom ser det ut til..;-)

Men siden han åpenbart trekker inn flere, går det greiere. Da slipper du å være den ene som står opp mot fyrens vannvidd. Vil tro de fleste andre er av din oppfatning. Det der er jo ikke spesielt voksen oppførselen av ham. Mildt sagt. :)

laguna1365380434
Skrevet

Men siden han åpenbart trekker inn flere, går det greiere. Da slipper du å være den ene som står opp mot fyrens vannvidd. Vil tro de fleste andre er av din oppfatning. Det der er jo ikke spesielt voksen oppførselen av ham. Mildt sagt. :)

Nei, det var jo igrunn greit at han blottla for flere hvor ravende gal han tydeligvis er..Jeg er nesten stum:-o

Faen, jeg sitter her og lurer på om han egentlig trenger bhandling eller noe jeg altså, og at ingen har visst det før...Hadde jeg ikke visst bedre skulle en tro han var full! ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, det var jo igrunn greit at han blottla for flere hvor ravende gal han tydeligvis er..Jeg er nesten stum:-o

Faen, jeg sitter her og lurer på om han egentlig trenger bhandling eller noe jeg altså, og at ingen har visst det før...Hadde jeg ikke visst bedre skulle en tro han var full! ;-)

Nå vet jo ikke jeg mer enn det du har skrevet her, men på meg høres det ut som om han er fryktelig langt fra å være over denne dama.

I så fall er det helt sikkert et helvete for ham å være sammen med henne - de gangene de ikke er venner, og det er helt sikkert kjipt for ham å vite at hun snakker fortrolig med dere andre.

Barnslig, ja, men han er nok bare forelsket. Da kan man gjøre dumme ting, selv om han overfor dere later som om han er helt over henne. Det er han ikke. :)

Gjest Spirrma
Skrevet

Nei, det verste er at han er helt edru..;-P For en tosk! Jeg er bare så dritlei av ham nå!

Si det rett ut til han hva du mener, blir han sur går det over etter noen uker!

Han klarer seg nok ikke uten deg,hehe!

Mrs. Wallace
Skrevet

Kompisen din er en skikkelig drama queen (eller -king, hehe). Han kan ikke forlange at du backer opp sånt tullball. Gi ham beskjed om at du er for gammel til å holde på med sånt.

Skrevet

Ja pokker heller. Takk for backing. Han KAN jo ikke drive på sånn, det er teit.

Hihi, jo mer jeg leser av tråden jo mere toskete synes jeg han høres ut.

Drit i fyren, han kommer nok tilbake med halen mellom bena etterat han får tenkt seg om. Hvis ikke han gjør det så er han ikke verdt å være venner med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...